В UNIT.City новий Chief Marketing Officer

В інноваційному парку UNIT.City представили нового CMO (Chief Marketing Officer) Артема Бойко. Він займатиметься маркетинговою та комунікаційною стратегією інноваційного парку, event-політикою і брендингом UNIT.City.

Раніше Артем Бойко займав посаду креативного директора однієї з найбільших в Україні івент-агенцій Slupsky Event Management. Серед найуспішніших кейсів — Український дім у Давосі у січні 2019 року, форум Dell у Львові та презентація IQOS3, які отримали найпрестижнішу світову подієву нагороду Best Event Awards World. 

Освіта

  • 2012 — Нідерландський інститут маркетингу;
  • 2014 — Міжнародний інститут менеджменту в Києві за програмою pre-MBA.

«Займати посаду CMO UNIT.City — це унікальний виклик для мене як для професіонала та особистості. Страшенно надихаюче бути частиною надзвичайної команди професіоналів, які мотивують, підтримують і кожного дня демонструють сильні компетенції у прийнятті стратегічно важливих для бізнесу рішень. Серед пріоритетних задач, які ми почнемо реалізовувати з командою найближчим часом — зробити UNIT.City брендом, частиною якого хочеться стати не тільки в Україні, а й у всьому світі», — розповів Артем Бойко. 

В UNIT.City новий Chief Marketing Officer - Артем Бойко

«Ми неймовірно раді, що Артем приєднався до нашої команди. UNIT.City входить в новий етап розвитку і ми переконані, що завдяки своєму досвіду Артем допоможе переосмислити підходи до комунікації та позиціонування інноваційного парку як всередині України, так і на глобальному рівні», — додав керівний партнер UNIT.City Костянтин Євтушенко.


Нагадаємо, рашіне бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку. Головні герої комунікаційного відео — засновник та керівні партнери інноваційного парку, які є командою нового етапу розвитку — #NewEra.

А буквально два тижні тому UNIT.City оголосив про запуск масштабного проєкту NEST для стартапів. Проєкт об’єднує в собі акселератор і інкубатор; місце зустрічей і платформу для залучення інвестицій; HR-хаб і «місток» на західні ринки для талановитих українців, які мають власний якісний продукт.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...