В UNIT.City новий Chief Marketing Officer

В інноваційному парку UNIT.City представили нового CMO (Chief Marketing Officer) Артема Бойко. Він займатиметься маркетинговою та комунікаційною стратегією інноваційного парку, event-політикою і брендингом UNIT.City.

Раніше Артем Бойко займав посаду креативного директора однієї з найбільших в Україні івент-агенцій Slupsky Event Management. Серед найуспішніших кейсів — Український дім у Давосі у січні 2019 року, форум Dell у Львові та презентація IQOS3, які отримали найпрестижнішу світову подієву нагороду Best Event Awards World. 

Освіта

  • 2012 — Нідерландський інститут маркетингу;
  • 2014 — Міжнародний інститут менеджменту в Києві за програмою pre-MBA.

«Займати посаду CMO UNIT.City — це унікальний виклик для мене як для професіонала та особистості. Страшенно надихаюче бути частиною надзвичайної команди професіоналів, які мотивують, підтримують і кожного дня демонструють сильні компетенції у прийнятті стратегічно важливих для бізнесу рішень. Серед пріоритетних задач, які ми почнемо реалізовувати з командою найближчим часом — зробити UNIT.City брендом, частиною якого хочеться стати не тільки в Україні, а й у всьому світі», — розповів Артем Бойко. 

В UNIT.City новий Chief Marketing Officer - Артем Бойко

«Ми неймовірно раді, що Артем приєднався до нашої команди. UNIT.City входить в новий етап розвитку і ми переконані, що завдяки своєму досвіду Артем допоможе переосмислити підходи до комунікації та позиціонування інноваційного парку як всередині України, так і на глобальному рівні», — додав керівний партнер UNIT.City Костянтин Євтушенко.


Нагадаємо, рашіне бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку. Головні герої комунікаційного відео — засновник та керівні партнери інноваційного парку, які є командою нового етапу розвитку — #NewEra.

А буквально два тижні тому UNIT.City оголосив про запуск масштабного проєкту NEST для стартапів. Проєкт об’єднує в собі акселератор і інкубатор; місце зустрічей і платформу для залучення інвестицій; HR-хаб і «місток» на західні ринки для талановитих українців, які мають власний якісний продукт.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

Golem_SEfilm_production_stills

The New York Times визнав фільм українського продакшну одним із найстрашніших

Напередодні Хелловіну The New York Times включив фільм «Голем» українського продакшну SE film production до своєї добірки 13-ти найстрашніших фільмів, ...

Creative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_mainpageCreative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_post&banner

Creative Digest CIAU. Випуск #013

А чи знали ви, що майже 99% гарбузів, що продаються перед Хелловіном, використовуються для створення ірландських «ліхтарів Джека»? Коли світ ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.