8-го березня пройде перший діджитал-марш за ратифікацію Стамбульської конвенції

Рекламна агенція Windfor’s Kyiv та студія зі створення Іnstagram-фільтрів FFFACE.ME створили креативну кампанію для Маршу Жінок. Мета кампанії — нагадати про ратифікацію Стамбульської Конвенції, яку український уряд відкладає з 2011 року. Кампанія складається з плакатів і діджитал-маршу, до якого можуть долучитися всі охочі.

Про діджитал-марш

Креативники вперше в Україні запустили діджитал-марш, присвячений захисту прав жінок. Захід порушує болюче для України питання Стамбульської Конвенції, що запобігає насильству стосовно жінок і домашньому насильству, і яку вже 10 років не може ратифікувати український уряд.

Організатори онлайн-маршу наголошують, що 8 березня — це хороший привід нагадати українцям про жінок, які щороку страждають від домашнього насильства.

Нагадаємо, що за статистикою Мінсоцполітики майже кожна 5-та жінка в Україні була жертвою насилля. Загострила ситуацію й пандемія, адже упродовж 2020 року заяв та повідомлень про домашнє насильство надійшло на 47% більше, ніж у 2019-му.

Як долучитися до діджитал-маршу?

Діджитал-марш пройде паралельно з офлайн Маршем Жінок, який відбудеться у понеділок 8 березня о 13:00 на Михайлівській площі. Він так само важливий, як і перший, адже допомагає поширити меседж про те, що голос кожного та кожної важливий і може вплинути на становище жінок в Україні.

Щоб долучитися, необхідно лише зняти Instagram-сторі з фільтром та відмітити акаунт @marshzhinok в Instagram.

Сам Іnstagram-фільтр візуалізує законотворчий процес у Верховній раді.

Після його відкриття користувач бачить сьогоденну ситуацію, а саме — законопроєкт про ратифікацію не прийнято. Однак, натиснувши кнопку запису Instagram-сторі, кожна та кожен з нас може віддати вирішальний голос та змінити хід подій на користь прийняття Стамбульської конвенції.

Дмитро Корнілов, співзасновник та CEO діджитал-студії FFFACE.ME:

«Наразі є багато проблем, що просто зависли через те, що не чутно тих, хто про них говорить. Політики мають багато ефірного часу, а розважальний контент та реклама заповнюють те, що залишилось. Отже, коли ми хочемо сказати про щось важливе, наш голос часто не чутно, однак ситуація змінюється, коли ми починаємо говорити разом.

Instagram-фільтр чудово підходить в якості масового „гучномовця“, що допомагає консолідувати наші голоси в мережі. І тому навіть ті, хто не зможе відвідати Марш, матиме змогу висловити свою позицію в цей день.

Таким чином, зробивши звичну справу та просто знявши сторі, ми зробимо так, щоб нас почули і законопроєкт про захист жінок було нарешті розглянуто і прийнято».

Про що кампанія?

Windfor’s Kyiv та FFFACE.ME створили креативну кампанію для Маршу Жінок

«Історія забуде тебе, якщо ти забудеш ратифікувати Стамбульську конвенцію», — постери з такими слоганами розклеїли креативники в урядовому кварталі. На другому плакаті цієї серії можна впізнати табло голосування Верховної Ради — щоправда, з іншим текстом.

Постери та діджитал-марш мають слугувати певним нагадуванням посадовцям по дорозі на роботу і щоразу казатимуть їм, що ратифікація Стамбульської Конвенції — це їхній шанс увійти до історії України.

Windfor’s Kyiv та FFFACE.ME створили креативну кампанію для Маршу Жінок

Інна Табаченко, креативна копірайтерка агенції Windfor’s Kyiv:

«Особисто я щаслива, що в Україні тема домашнього насилля нарешті припиняє бути табуйованою. Та коли ми в Windfor’s задумалися над цим питанням, зрозуміли, що за останній рік ми бачили вдосталь кампаній з протидії домашньому насиллю, та жодної — за ратифікацію Стамбульської Конвенції. Ми вирішили це змінити.

Стамбульська конвенція — це коли ти знаєш, що твоя гідність захищена законом. Ти знаєш, що, якщо з тобою трапиться біда, тобі не потрібно буде принижуватись, показувати синці поліцейським та доводити, що тебе насправді зґвалтували. Це відчуття безпеки щодня і всюди. А зараз все, на що ти можеш розраховувати дорогою додому ввечері, — це стиснуті у руках ключі, які, як ти заздалегідь знаєш, тобі не допоможуть».

Прискорити ратифікацію Стамбульської конвенції можна буде і на офлайн Марші Жінок, який відбудеться у понеділок 8 березня на Михайлівській площі о 13:00.

Нагадаємо, що Стамбульська конвенція — один з найдієвіших міжнародних актів у сфері захисту прав жінок про запобігання насильству стосовно жінок і домашньому насильству та боротьбу з цими явищами. Його роль: запобігання насильства, захист постраждалих та притягнення до відповідальності винних.


Пропонуємо вам також переглянути кампанії з архівів Cannes Lions демонструють, що дедалі більше економічних секторів вважають за пріоритет гендерну рівність: від банківської справи до стрімінгових платформ.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Євгена Клопотенка включено до списку 50 Next — переліку професіоналів, що змінюють світову гастрономію

Організатори головної ресторанної премії світу The World’s 50 Best Restaurants разом із Баскським кулінарним центром (Basque Culinary Center) оголосили перших ...

Додо та безкрила гагарка: WWF відтворює вимерлих тварин у доповненій реальності

Для цієї кампанії WWF було створено спеціальний вебсайт, де відвідувачі можуть познайомитися у доповненій реальності з деякими з вимерлих тварин.

Застосунок NoseID сканує собачі носи, щоб знаходити втрачених домашніх улюбленців

Він дозволяє відсканувати зі смартфону собачі носи і за цим унікальним для кожного собаки відбитком дізнатися, кому належить загублений пес.

Спорт робить світ кращим. Нова європейська кампанія Decathlon

Decathlon — лідер роздрібної торівлі спорттоварами — запустив ТБ-кампанію під загальним слоганом «Спорт робить світ кращим». Короткі спортивні сюжети яскраво ...

Музейні експонати та візки-привиди: п’ять прикладів успішної реклами снеків

Веселкова платформа підтримки, жваве спілкування у твіттері та вміння присусідитися до сендвічів – такими є приклади успішної реклами снеків.

Стартувала інформаційна кампанія «Коли болить, кажи» про психічні розлади і турботу про власне здоров’я

Проєкт «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U) у партнерстві з комунікаційною агенцією Be—it Health & Social Impact запустив інформаційну кампанію ...