• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

8-го березня пройде перший діджитал-марш за ратифікацію Стамбульської конвенції

8 Березня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
8-го березня пройде перший діджитал-марш за ратифікацію Стамбульської конвенції
Share on FacebookShare on Twitter

Рекламна агенція Windfor’s Kyiv та студія зі створення Іnstagram-фільтрів FFFACE.ME створили креативну кампанію для Маршу Жінок. Мета кампанії — нагадати про ратифікацію Стамбульської Конвенції, яку український уряд відкладає з 2011 року. Кампанія складається з плакатів і діджитал-маршу, до якого можуть долучитися всі охочі.

Про діджитал-марш

Креативники вперше в Україні запустили діджитал-марш, присвячений захисту прав жінок. Захід порушує болюче для України питання Стамбульської Конвенції, що запобігає насильству стосовно жінок і домашньому насильству, і яку вже 10 років не може ратифікувати український уряд.

Організатори онлайн-маршу наголошують, що 8 березня — це хороший привід нагадати українцям про жінок, які щороку страждають від домашнього насильства.

Нагадаємо, що за статистикою Мінсоцполітики майже кожна 5-та жінка в Україні була жертвою насилля. Загострила ситуацію й пандемія, адже упродовж 2020 року заяв та повідомлень про домашнє насильство надійшло на 47% більше, ніж у 2019-му.

Як долучитися до діджитал-маршу?

Діджитал-марш пройде паралельно з офлайн Маршем Жінок, який відбудеться у понеділок 8 березня о 13:00 на Михайлівській площі. Він так само важливий, як і перший, адже допомагає поширити меседж про те, що голос кожного та кожної важливий і може вплинути на становище жінок в Україні.

Щоб долучитися, необхідно лише зняти Instagram-сторі з фільтром та відмітити акаунт @marshzhinok в Instagram.

Сам Іnstagram-фільтр візуалізує законотворчий процес у Верховній раді.

Після його відкриття користувач бачить сьогоденну ситуацію, а саме — законопроєкт про ратифікацію не прийнято. Однак, натиснувши кнопку запису Instagram-сторі, кожна та кожен з нас може віддати вирішальний голос та змінити хід подій на користь прийняття Стамбульської конвенції.

Дмитро Корнілов, співзасновник та CEO діджитал-студії FFFACE.ME:

«Наразі є багато проблем, що просто зависли через те, що не чутно тих, хто про них говорить. Політики мають багато ефірного часу, а розважальний контент та реклама заповнюють те, що залишилось. Отже, коли ми хочемо сказати про щось важливе, наш голос часто не чутно, однак ситуація змінюється, коли ми починаємо говорити разом.

Instagram-фільтр чудово підходить в якості масового „гучномовця“, що допомагає консолідувати наші голоси в мережі. І тому навіть ті, хто не зможе відвідати Марш, матиме змогу висловити свою позицію в цей день.

Таким чином, зробивши звичну справу та просто знявши сторі, ми зробимо так, щоб нас почули і законопроєкт про захист жінок було нарешті розглянуто і прийнято».

Про що кампанія?

Windfor’s Kyiv та FFFACE.ME створили креативну кампанію для Маршу Жінок

«Історія забуде тебе, якщо ти забудеш ратифікувати Стамбульську конвенцію», — постери з такими слоганами розклеїли креативники в урядовому кварталі. На другому плакаті цієї серії можна впізнати табло голосування Верховної Ради — щоправда, з іншим текстом.

Постери та діджитал-марш мають слугувати певним нагадуванням посадовцям по дорозі на роботу і щоразу казатимуть їм, що ратифікація Стамбульської Конвенції — це їхній шанс увійти до історії України.

Windfor’s Kyiv та FFFACE.ME створили креативну кампанію для Маршу Жінок

Інна Табаченко, креативна копірайтерка агенції Windfor’s Kyiv:

«Особисто я щаслива, що в Україні тема домашнього насилля нарешті припиняє бути табуйованою. Та коли ми в Windfor’s задумалися над цим питанням, зрозуміли, що за останній рік ми бачили вдосталь кампаній з протидії домашньому насиллю, та жодної — за ратифікацію Стамбульської Конвенції. Ми вирішили це змінити.

Стамбульська конвенція — це коли ти знаєш, що твоя гідність захищена законом. Ти знаєш, що, якщо з тобою трапиться біда, тобі не потрібно буде принижуватись, показувати синці поліцейським та доводити, що тебе насправді зґвалтували. Це відчуття безпеки щодня і всюди. А зараз все, на що ти можеш розраховувати дорогою додому ввечері, — це стиснуті у руках ключі, які, як ти заздалегідь знаєш, тобі не допоможуть».

Прискорити ратифікацію Стамбульської конвенції можна буде і на офлайн Марші Жінок, який відбудеться у понеділок 8 березня на Михайлівській площі о 13:00.

Нагадаємо, що Стамбульська конвенція — один з найдієвіших міжнародних актів у сфері захисту прав жінок про запобігання насильству стосовно жінок і домашньому насильству та боротьбу з цими явищами. Його роль: запобігання насильства, захист постраждалих та притягнення до відповідальності винних.


Пропонуємо вам також переглянути кампанії з архівів Cannes Lions демонструють, що дедалі більше економічних секторів вважають за пріоритет гендерну рівність: від банківської справи до стрімінгових платформ.

Теги: Windfor’s Kyivгендерна рівністьдіджиталонлайнсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.