За рік карантину кількість українських користувачів у соцмережах досягла 60% населення — GlobalLogic

За рік карантину, пов’язаного з пандемією коронавірусу COVID-19, з початку 2020-го до початку 2021 року кількість українських користувачів у соцмережах збільшилася на 7 млн осіб. Про це повідомляє компанія GlobalLogic із посиланням на результати дослідження, проведеного на базі відкритих даних.

«На початку 2020 року в Україні було 19 млн користувачів, у 2021 році цифра досягла 26 млн. Водночас проникнення соцмереж зросло наполовину: наразі у них зареєстровані 60% населення країни, тоді як у січні 2020 року було трохи більше ніж 40%», — наголошується в повідомленні.

За даними GlobalLogic, із 2019 року кількість українських Instagram-користувачів зросла на 22%, а Facebook — на 7%. Наразі ними користуються 14 і 16 млн українців відповідно.

«За останній рік нова соціальна мережа TikTok досягла 16% користувачів з України, її зростання становило 500%. Найпопулярнішою соцмережею залишається YouTube з охопленням 96% користувачів в Україні. У середньому на сайті вони проводять майже 40 хвилин на день», — зазначають у GlobalLogic.

За рік карантину кількість українських користувачів у соцмережах досягла 60% населення — GlobalLogic

Кількість українських інтернет-користувачів, за даними компанії, також зросла на 2 млн, що на 33% більше, ніж у 2019 році, і на початку 2021-го становила майже 30 млн, тобто приблизно 67% населення країни.

За даними GlobalLogic, інтернет-користувачів стає більше не тільки в Україні, а й у світі: з 2019 року їхня кількість збільшилася на 280 млн.

Окрім того, через пандемію за останній рік люди у всьому світі стали на 57% більше дивитися відео та фільми, на 37% більше слухати музику і на 15% — подкасти.

Для аналізу компанія GlobalLogic використовувала дані з відкритих джерел, такі як Data Report, Державну службу статистики, Kantar і PlusOne, а також внутрішню статистику.

Джерело

Фото у прев’ю: Енгін Акюрт, unsplash.com


Читайте також: Які країни найбільше ненавидять рекламу — у дослідженні VPN-провайдера Surfshark і агенції NeoMam.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

Асоціація ANAIS зняла експериментальне відео про подарунки, які краще не дарувати

В центрі креативної кампанії для ANAIS опинилися м’які іграшки, тобто подарунки, якими агресори найчастіше «вибачаються» перед своїми жертвами.

«Бігом допомагай планеті!»: у Києві відбудеться антисміттєвий забіг No Waste Run

У Всеукраїнський день довкілля, 17 квітня, завдяки благодійному забігу збиратимуть кошти на будівництво інноваційного культурного об’єкта «України Без Сміття», що ...

Видання The Drum опублікувало власний World Creative Rankings

Сьогодні The Drum розпочав пубікацію результатів World Creative Rankings. Це щорічне дослідження брендів, агентств та персоналій, які відзначилися в минулому ...

Організатори Cannes Lions поділились планами щодо безпечного проведення фестивалю офлайн

Вперше Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» відбудеться у гібридному форматі: як онлайн-фестиваль із часткою «живих» подій та обміну досвідом. Деталі ...

Україна подала офіційну заявку на включення борщу до списку нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО

Міністерство закордонних справ України подало номінаційне досьє «Культура приготування українського борщу» для включення до списку нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО. «Номінаційне ...