В Telegram запустили бота для боротьби з підкупом виборців

4 березня молодіжні активісти запустили телеграм бот «Твій голос», основна функція якого – збирати інформацію про підкуп виборців та передавати отримані повідомлення у відповідні органи.

Бот «Твій голос» створений в рамках інформаційної кампанії #ДоброЧесніВибори. Крім повідомлень про порушення та спроби купівлі голосів, бот надасть користувачам корисну інформацію про виборчий процес та відповіді на поширені питання. Також у чат-боті зручно зібрані анкети кандидатів у Президенти, щоб кожний користувач зміг ознайомитися.

«У нас є чітке розуміння, що месенджери – ключовий канал комунікації з молоддю. Саме тому, ми запустили бот. Також це можливість повідомити анонімно про порушення закону та не боятися переслідувань. Зі свого боку, ми працюємо над забезпеченням партнерів проекту, які взяли на себе перевірку фактів та подання повідомлень у відповідні правоохоронні органи», – коментує один з учасників коаліції Олександр Санченко, ініціатор молодіжної інформаційної кампанії «Твій голос».

Телеграм бот презентувала всеукраїнська молодіжна коаліція проти незаконної передвиборної агітації. У масштабній всеукраїнській кампанії беруть участь Українська Асоціація Студентів, представники студентського самоврядування, Громадський рух ЧЕСНО, всеукраїнська молодіжна організація «Фундація регіональних ініціатив», юридична ініціатива «Тисни» bihus.info та молодіжна інформаційна кампанія «Твій голос».

Посилання на бот: https://t.me/tviygolos_bot

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: ...

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

В Литві чимало закладів перетворилося на ресторани з манекенами. Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто.

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

11 травня в Україні було оголошено пом’якшення умов карантину. Але це ще не привід забувати про захисні маски — чи ...

XIII рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2019 рік

МАМІ щорічно формує Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів, починаючи з 2008 року. Як і завжди, дослідження ґрунтуються на анкетах ...