В Telegram запустили бота для боротьби з підкупом виборців

4 березня молодіжні активісти запустили телеграм бот «Твій голос», основна функція якого – збирати інформацію про підкуп виборців та передавати отримані повідомлення у відповідні органи.

Бот «Твій голос» створений в рамках інформаційної кампанії #ДоброЧесніВибори. Крім повідомлень про порушення та спроби купівлі голосів, бот надасть користувачам корисну інформацію про виборчий процес та відповіді на поширені питання. Також у чат-боті зручно зібрані анкети кандидатів у Президенти, щоб кожний користувач зміг ознайомитися.

«У нас є чітке розуміння, що месенджери – ключовий канал комунікації з молоддю. Саме тому, ми запустили бот. Також це можливість повідомити анонімно про порушення закону та не боятися переслідувань. Зі свого боку, ми працюємо над забезпеченням партнерів проекту, які взяли на себе перевірку фактів та подання повідомлень у відповідні правоохоронні органи», – коментує один з учасників коаліції Олександр Санченко, ініціатор молодіжної інформаційної кампанії «Твій голос».

Телеграм бот презентувала всеукраїнська молодіжна коаліція проти незаконної передвиборної агітації. У масштабній всеукраїнській кампанії беруть участь Українська Асоціація Студентів, представники студентського самоврядування, Громадський рух ЧЕСНО, всеукраїнська молодіжна організація «Фундація регіональних ініціатив», юридична ініціатива «Тисни» bihus.info та молодіжна інформаційна кампанія «Твій голос».

Посилання на бот: https://t.me/tviygolos_bot

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...