Вуглецевий калькулятор від Mastercard дозволить споживачам визначити свій вплив на довкілля

Mastercard спільно зі шведським фінтех-стартапом Doconomy розробили систему підрахунку вуглецевого сліду для користувачів карток Mastercard.

Чи шкодить екології ваша покупка?

Спеціальний вуглецевий калькулятор від Mastercard та Doconomy визначає рівень вуглецевого сліду від кожної безготівкової оплати, допомагаючи користувачам приймати більш поінформовані рішення стосовно покупок. Уже сьогодні банки можуть інтегрувати калькулятор вуглецевого сліду у свої мобільні додатки за допомогою нових API, доступних на Mastercard Developers

Вуглецевий калькулятор від Mastercard дозволить споживачам визначити свій вплив на довкілля

Згідно з останнім глобальним дослідженням Mastercard [1], 58% опитаних по всьому світу стурбовані тим, як їхні дії впливають на довкілля. 54% вважають важливим зменшення свого вуглецевого сліду. Вуглецевий калькулятор від Mastercard і Doconomy допомагає користувачам оцінити вплив їх витрат на навколишнє середовище. Також прилад пропонує кожному перетворити покупки та бонуси в реальні вчинки на користь планети: долучитися до проектів глобальної ініціативи Mastercard Priceless Planet Coalition, пожертвувати кошти на висадку дерев самостійно або через програми лояльності банку тощо.  

«Cьогодні бізнес має усвідомлювати свою роль у захисті планети. Не лише тому, що це важливо для користувачів, а передусім тому, що це правильний вчинок. Зрештою, ми всі живемо на цій планеті, і тому несемо колективну відповідальність за прийняття відповідних заходів. Із початком пандемії екологічні проблеми стрімко загострилися, тому наші зусилля у їх вирішенні мають також примножитися. Ми продовжуємо пошук інноваційних шляхів того, як ми як компанія можемо допомогти планеті. Ми також активно ділимося нашими ідеями з ширшою спільнотою, заохочуючи інших робити важливі кроки разом із нами», — підкреслив Марк Барнетт, президент Mastercard Europe.

Мета — 100 мільйонів дерев

Калькулятор став частиною глобальної ініціативи Mastercard Priceless Planet Coalition. ЇЇ головною метою якої є відновлення 100 мільйонів дерев у світі за п’ять років. Він дозволяє користувачам вимірювати викиди CO2, що утворюються внаслідок їх покупок, за різними категоріями витрат. Розрахунки проводяться незалежними експертами Åland Index. Крім того, калькулятор на простих порівняннях допомагає зрозуміти реальний вплив людини на довкілля: наприклад, перетворюючи рівень вуглецевого сліду людини на кількість дерев, необхідних для поглинання відповідної кількості CO2.

До Priceless Planet Coalition вже долучилося понад 50 компаній з усього світу, і Коаліція продовжує активно розширюватися. Крім калькулятора вуглецевого сліду Mastercard запускає й інші екологічні продукти, наприклад картки із відновлювальної сировини для зменшення пластикових відходів. Серед інших ініціатив компанії – зобов’язання досягти нульового рівня викидів до 2050 року, випуск зелених облігацій на суму 600 мільйонів доларів США та інші активності для стійкого розвитку.


[1] Дослідження YouGov на замовлення Mastercard, січень-березень 2021 р. Опитування 25519 жінок та чоловіків віком старше 18 років у 24-х країнах світу: Великобританії, Німеччини, Бельгії, Італії, Швеції, Колумбії, США, Індії, Греції, Нідерландів, Австрії, Франції, Туреччини, Мексики, Бразилії, Кенії, Польщі, Росії, Іспанії, Португалії, ОАЕ, Канади, Австралії та Японії.

Нагадаємо, раніше Mastercard спільно з фешн-брендом BEVZA представили капсульну колекцію одягу та аксесуарів.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Диванний підпростір: Apple демонструє, як працюють AirTag

Ті, кому доводилося користуватися трекерами Tile, звісно, знатимуть, як користуватися AirTag Apple. Він кріпиться на ключі, ноутбук або взагалі на ...

оОоаАааТььСссяяяНууТиииШооЖжж, або нова рекламна кампанія бренду «Траумель»

Команда Havas Digital Kyiv розробила аудіовізуальну рекламну кампанію без стереотипів — зображення травмованого героя, дружини, яка рятує, і наливайки про ...

26 квітня на ВДНГ відкривається мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож»

Мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож» складається з сімох смислових блоків — від світового контексту карколомного 1986 року до розповіді про саму ...

Нова пошта Глобал запустила масштабну комунікаційну кампанію

23 квiтня Нова пошта Глобал запустила свою наймасштабнішу комунікаційну кампанію, яка триватиме 4 місяці. Мета кампанії — різним аудиторіям розповісти ...

Klitschko Foundation запустив перший в Україні освітній діджитал-простір Impactum

21 квітня 2021 року Klitschko Foundation оголосив про запуск першого в Україні освітнього діджитал-простору Impactum (Імпактум), мета якого — дати ...

Природозахисна організація Beneath The Waves продає NFT, щоб допомогти акулам

Є люди, які ночами не сплять, вигадуючи імена своїм майбутнім дітям. А деякі щасливці з них тепер мають можливість дати ...