Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад 300 000 відгуків користувачів. У застосунку українці зможуть обрати лікаря за спеціалізацією, досвідом, рейтингом, місцем і вартістю послуг. Важливою функцією сервісу є можливість записатися на лабораторний аналіз, придбати медичні препарати та отримати консультацію онлайн.

Над новим позиціюванням бренду, стратегією комунікації, дизайном і запуском мобільного застосунку працювала агенція Fedoriv Agency. Новий дескриптор онлайн-хабу — «Зручна медицина онлайн», а стратегія комунікації та креативна платформа будуються навколо слогана «Круто бути здоровим». В основі візуального стилю оновленого Doc.ua — переосмислення класичного знака невідкладної медичної допомоги Star of Life, що складається з плашок трьох кольорів, які символізують різноманітність вибору: синій — підбір лікаря, зелений — замовлення ліків в аптеці, помаранчевий — запис на лабораторний аналіз.

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

«Робота з цифровими платформами й брендами — один із наших пріоритетів, — говорить засновник маркетингового агентства Андрій Федорів. — У нас є унікальний досвід роботи з такими цифровими платформами як Rozetka, Megogo, Bodo.ua, Concert.ua, OLX. У 2019 році ми реалізували величезний проєкт зі створення держави у смартфоні «ДіЯ». Цей досвід дав нам розуміння того, як людина взаємодіє з цифровим світом. На момент початку нашої роботиDoc.uaвже був лідером ринку. Їхнім завданням було розширити спектр послуг, оновити продукт, щоб із сайту для пошуку лікарів Doc.uaперетворився на універсальну пропозицію і став головним інструментом українців у користуванні медичними послугами. Ми в Fedoriv віримо в силу змін і в бренди, які дійсно покращують життя людей. Ми переконані, що за такими цифровими платформами, як Doc.ua,майбутнє, тому прийняли рішення увійти в цей проєкт як міноритарний акціонер».

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Над проєктом Doc.ua працювали бренд-лідер Наталія Блажкун, стратеги Іван Ігнатов і Владислав Шпиль, проджект-менеджер Ірина Царюк, копірайтер Ксенія Сичова, шеф-дизайнер Віталій Парфільєв, дизайнер Леонід Татаринов, технічний дизайн Антон Шмельов.

Викликом для команди стало те, що фактично потрібно було побудувати міжнародний бренд. Медичний онлайн-хаб зараз працює в чотирьох країнах: Україні, Казахстані, Узбекистані та Молдові. У 2020 році планується вихід на ринки ОАЕ, Грузії, Азербайджану. Сервіс у цих країнах має назву Doc.online.


Читайте також:

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). 

Компанія Kitsoft розробила новий дизайн сайту Верховної Ради України.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...