Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад 300 000 відгуків користувачів. У застосунку українці зможуть обрати лікаря за спеціалізацією, досвідом, рейтингом, місцем і вартістю послуг. Важливою функцією сервісу є можливість записатися на лабораторний аналіз, придбати медичні препарати та отримати консультацію онлайн.

Над новим позиціюванням бренду, стратегією комунікації, дизайном і запуском мобільного застосунку працювала агенція Fedoriv Agency. Новий дескриптор онлайн-хабу — «Зручна медицина онлайн», а стратегія комунікації та креативна платформа будуються навколо слогана «Круто бути здоровим». В основі візуального стилю оновленого Doc.ua — переосмислення класичного знака невідкладної медичної допомоги Star of Life, що складається з плашок трьох кольорів, які символізують різноманітність вибору: синій — підбір лікаря, зелений — замовлення ліків в аптеці, помаранчевий — запис на лабораторний аналіз.

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

«Робота з цифровими платформами й брендами — один із наших пріоритетів, — говорить засновник маркетингового агентства Андрій Федорів. — У нас є унікальний досвід роботи з такими цифровими платформами як Rozetka, Megogo, Bodo.ua, Concert.ua, OLX. У 2019 році ми реалізували величезний проєкт зі створення держави у смартфоні «ДіЯ». Цей досвід дав нам розуміння того, як людина взаємодіє з цифровим світом. На момент початку нашої роботиDoc.uaвже був лідером ринку. Їхнім завданням було розширити спектр послуг, оновити продукт, щоб із сайту для пошуку лікарів Doc.uaперетворився на універсальну пропозицію і став головним інструментом українців у користуванні медичними послугами. Ми в Fedoriv віримо в силу змін і в бренди, які дійсно покращують життя людей. Ми переконані, що за такими цифровими платформами, як Doc.ua,майбутнє, тому прийняли рішення увійти в цей проєкт як міноритарний акціонер».

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Над проєктом Doc.ua працювали бренд-лідер Наталія Блажкун, стратеги Іван Ігнатов і Владислав Шпиль, проджект-менеджер Ірина Царюк, копірайтер Ксенія Сичова, шеф-дизайнер Віталій Парфільєв, дизайнер Леонід Татаринов, технічний дизайн Антон Шмельов.

Викликом для команди стало те, що фактично потрібно було побудувати міжнародний бренд. Медичний онлайн-хаб зараз працює в чотирьох країнах: Україні, Казахстані, Узбекистані та Молдові. У 2020 році планується вихід на ринки ОАЕ, Грузії, Азербайджану. Сервіс у цих країнах має назву Doc.online.


Читайте також:

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). 

Компанія Kitsoft розробила новий дизайн сайту Верховної Ради України.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»