Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад 300 000 відгуків користувачів. У застосунку українці зможуть обрати лікаря за спеціалізацією, досвідом, рейтингом, місцем і вартістю послуг. Важливою функцією сервісу є можливість записатися на лабораторний аналіз, придбати медичні препарати та отримати консультацію онлайн.

Над новим позиціюванням бренду, стратегією комунікації, дизайном і запуском мобільного застосунку працювала агенція Fedoriv Agency. Новий дескриптор онлайн-хабу — «Зручна медицина онлайн», а стратегія комунікації та креативна платформа будуються навколо слогана «Круто бути здоровим». В основі візуального стилю оновленого Doc.ua — переосмислення класичного знака невідкладної медичної допомоги Star of Life, що складається з плашок трьох кольорів, які символізують різноманітність вибору: синій — підбір лікаря, зелений — замовлення ліків в аптеці, помаранчевий — запис на лабораторний аналіз.

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

«Робота з цифровими платформами й брендами — один із наших пріоритетів, — говорить засновник маркетингового агентства Андрій Федорів. — У нас є унікальний досвід роботи з такими цифровими платформами як Rozetka, Megogo, Bodo.ua, Concert.ua, OLX. У 2019 році ми реалізували величезний проєкт зі створення держави у смартфоні «ДіЯ». Цей досвід дав нам розуміння того, як людина взаємодіє з цифровим світом. На момент початку нашої роботиDoc.uaвже був лідером ринку. Їхнім завданням було розширити спектр послуг, оновити продукт, щоб із сайту для пошуку лікарів Doc.uaперетворився на універсальну пропозицію і став головним інструментом українців у користуванні медичними послугами. Ми в Fedoriv віримо в силу змін і в бренди, які дійсно покращують життя людей. Ми переконані, що за такими цифровими платформами, як Doc.ua,майбутнє, тому прийняли рішення увійти в цей проєкт як міноритарний акціонер».

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Над проєктом Doc.ua працювали бренд-лідер Наталія Блажкун, стратеги Іван Ігнатов і Владислав Шпиль, проджект-менеджер Ірина Царюк, копірайтер Ксенія Сичова, шеф-дизайнер Віталій Парфільєв, дизайнер Леонід Татаринов, технічний дизайн Антон Шмельов.

Викликом для команди стало те, що фактично потрібно було побудувати міжнародний бренд. Медичний онлайн-хаб зараз працює в чотирьох країнах: Україні, Казахстані, Узбекистані та Молдові. У 2020 році планується вихід на ринки ОАЕ, Грузії, Азербайджану. Сервіс у цих країнах має назву Doc.online.


Читайте також:

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). 

Компанія Kitsoft розробила новий дизайн сайту Верховної Ради України.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

Golem_SEfilm_production_stills

The New York Times визнав фільм українського продакшну одним із найстрашніших

Напередодні Хелловіну The New York Times включив фільм «Голем» українського продакшну SE film production до своєї добірки 13-ти найстрашніших фільмів, ...

Creative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_mainpageCreative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_post&banner

Creative Digest CIAU. Випуск #013

А чи знали ви, що майже 99% гарбузів, що продаються перед Хелловіном, використовуються для створення ірландських «ліхтарів Джека»? Коли світ ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.