Unilever змінює «нормальне» на позитивне в рамках стратегії Positive Beauty

Компанія Unilever оголосила, що усуне слово «нормальне» з усіх упаковок та реклами косметики, засобів краси та особистої гігієни. Такий крок компанія розглядає як перший крок до нового бачення та стратегії Positive Beauty.

Стратегія Positive Beauty визначає кілька прогресивних кроків та дій для дочірніх торгових марок Unilever, включаючи Dove, Lifebuoy, Axe та Sunsilk. Ця стратегія відкриє нову епоху розуміння краси, яке передбачає справедливість та інклюзивність, а також екологічність.

Unilever змінює «нормальне» на позитивне в рамках стратегії Positive Beauty

Використовуючи інновації та технології Unilever світового класу, Positive Beauty також допоможе Unilever змінити спосіб розробки та формулювання продуктів. Мета — зробити їх більш корисними як для людей, так і для планети, враховувуючи одночасно споживчі тенденції.

Рішення про усунення епітету «нормальний» є одним із багатьох кроків, які компанія робить, щоб кинути виклик надто вузьким та застарілим ідеалам краси. Таке рішення виникло в результаті глобального дослідження думки людей у сфері індустрії краси, яке виявило: використання епітету «нормальний» для опису волосся або шкіри змушує більшість людей відчувати себе неповноцінними.

В спеціальному дослідженні, замовленому Unilever, брали участь 10 000 осіб. Воно було проведено проводилось у дев’яти країнах.

У результаті було встановлено, що:

  • 56% опитаних вважають, що індустрія краси та особистої гігієни може змусити людей відчувати себе неповноцінними.
  • Люди хочуть, щоб галузь краси та особистої гігієни більше зосереджувалася на тому, щоб люди почувалися краще, ніж просто на тому, щоб виглядати краще (74%).
  • Більше половини опитаних (52%) заявляють, що зараз компанія Unilever приділяє більше уваги нагальним питанням суспільства, ніж збуту товарів та прибуткам.
  • 7 із 10-ти опитаних погоджуються з тим, що вживання слова «нормальне» на упаковці та рекламі товару має негативний вплив. Для молодих людей (18-35 років) цей показник зростає до 8-ми з 10-ти.

Джерело

А в січні компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та предстаники етнічних меншин, з метою розширити коло інклюзивності.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ілюстратор Сергій Майдуков проведе відкриту онлайн лекцію

23 квітня у межах воркшопу з ілюстрації Сергія Майдукова видавництво IST Publishing організує дві відкриті онлайн розмови з українськими ілюстраторами. ...

Ми зустрінемось знову. Нова оптимістична кампанія Heineken

Heineken розпочав нову глобальну кампанію «Ми зустрінемось знову». Кампанія відзначає стійкість та креативність людей протягом останнього року. А також демонструє, як люди знайшли креативні ...

AVE Carbon 2021 влаштовує серію подій

Гейміфікований медіа-арт простір Carbon влаштовує серію неповторних подій на своєму майданчику. На глядачів чекає симбіоз відбірної експериментальної музики та візуальних ...

Євгена Клопотенка включено до списку 50 Next — переліку професіоналів, що змінюють світову гастрономію

Організатори головної ресторанної премії світу The World’s 50 Best Restaurants разом із Баскським кулінарним центром (Basque Culinary Center) оголосили перших ...

Короткий візит у останній день Помпеї: Алекса «допомагає допомагати» з домашнім завданням

В новому відео Алекса «переносить» головного героя в останній день Помпеї, в той хаос, який панує перед виверженням Везувію у 79 році нашої ери.

Додо та безкрила гагарка: WWF відтворює вимерлих тварин у доповненій реальності

Для цієї кампанії WWF було створено спеціальний вебсайт, де відвідувачі можуть познайомитися у доповненій реальності з деякими з вимерлих тварин.