Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті Twenty Songs ці музичні підбірки дублюються на сайті та у Spotify.
На платформі вже доступні плейлисти від копірайтерки з Droga5, арт-директора CP+B, креативників Forsman&Bodenfors, 72andSunnу.
Україну на платформі представляють: Ярослав Сердюк, креативний директор агенції Banda; Анна Кащеєва, копірайтерка агенції Fedoriv; Антон Іванов, співзасновник агенції Crevv.
Ідея платформи виникла, коли автор проєкту, арт-директор нью-йорскської агенції JKR Global Фабіо Тріденті зацікавився тим, що слухають Девід Дрога та Стефан Загмайстер під час роботи й відпочинку. І хоча плейлистів від них поки нема, це започаткувало ініціативу.
«Де б ще можна було послухати дві години бразильського року від володаря кількох “Каннських левів” і де б ще креативники з США чи Японії дізналися про фанковий українській гурт “Візерунки шляхів”? От ніде. Тільки на @twenty.songs!», — коментує Тріденті головну ідею своєї платформи.
На платформі Twenty Songs також можна вказати креативника, від якого хотілося б отримати музичну добірку.
А ми нагадуємо, що з 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий набір знань та інструментів для креаторів, поради щодо кар’єри від легенд рекламної індустрії, а також головні креативні інсайти та тренди 2021 року.