Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті Twenty Songs ці музичні підбірки дублюються на сайті та у Spotify.

На платформі вже доступні плейлисти від копірайтерки з Droga5, арт-директора CP+B, креативників Forsman&Bodenfors, 72andSunnу.

Україну на платформі представляють: Ярослав Сердюк, креативний директор агенції Banda; Анна Кащеєва, копірайтерка агенції Fedoriv; Антон Іванов, співзасновник агенції Crevv.

Ідея платформи виникла, коли автор проєкту, арт-директор нью-йорскської агенції JKR Global Фабіо Тріденті зацікавився тим, що слухають Девід Дрога та Стефан Загмайстер під час роботи й відпочинку. І хоча плейлистів від них поки нема, це започаткувало ініціативу. 

«Де б ще можна було послухати дві години бразильського року від володаря кількох “Каннських левів” і де б ще креативники з США чи Японії дізналися про фанковий українській гурт “Візерунки шляхів”? От ніде. Тільки на @twenty.songs!», — коментує Тріденті головну ідею своєї платформи.

На платформі Twenty Songs також можна вказати креативника, від якого хотілося б отримати музичну добірку.

Джерело


А ми нагадуємо, що з 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий набір знань та інструментів для креаторів, поради щодо кар’єри від легенд рекламної індустрії, а також головні креативні інсайти та тренди 2021 року.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Собаче життя тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є собаче життя зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...