14 листопада в Public Space “Klitschko” відбудеться найочікуваніша креативна подія для українського фармацевтичного ринку – Healthcare Creative Forum.

Це можливість для менеджерів і маркетологів фармкомпаній не тільки дізнатися про світові тренди та нові інструменти в просуванні брендів, але відразу імплементувати отримані знання і свіжі ідеї під час практичної частини, що дозволить буквально «перевірити креатив» на собі.

Адже саме під слоганом «Креатив перевірено» в цьому році пройде Healthcare Creative Forum.

У програмі форуму виступлять такі експерти і спікери, як: Андрій Длігач – футуролог, засновник і CEO Advanter Group, член ради директорів SingularityU Kyiv, Світлана Степаненко – CEO TWIGA Ukraine та Олена Самойленко – Managing Director MedInform Ukraine by TWIGA Ukraine та інші.

З повною програмою заходу можна ознайомитися за посиланням

Healthcare Creative Forum 2019 відбудеться 14 листопада в Public Space “Klitschko”, за адресою: вул. Велика Васильківська 55.

Деталі на сайті та Facebook

Купуйте квитки та приєднуйтесь до команди лідерів фармринку на найяскравішому заході України в healthcare комунікаціях. Не пропустіть можливість випробувати креатив на міцність!

Організатор заходу – агентство №1 в healthcare маркетингу – Medinform Ukraine by TWIGA Group Ukraine.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.