Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. Саме для таких вечорів бренд Heinz представляє спеціальний набір для гамбургерів.

Для того, аби отримати в руки один із 157-ми наборів для гамбургерів, бренд, відомий своїм ритуально-повільним розливом кетчупу, просить своїх фанатів завітати на сайт Heinz.com. Ті, хто готовий випробувати своє терпіння, 57 хвилин дивлячись на червоний екран, поки завантажується сайт Heinz, матимуть шанс виграти Heinz Burger Kit.

бренд Heinz

«Heinz знає, що вечір гамбургерів — це можливість для сімей створювати чарівні моменти разом, — коментує Шеллі Хайден, бренд-менеджерка Heinz Ketchup. — Ми раді забезпечити родини всім необхідним для чарівної сімейної вечірки з гамбургерами за допомогою Heinz Burger Kit. Ми обіцяємо, що 57-хвилинне очікування того варте!».

У кожному наборі для гамбургерів Heinz є все, що потрібно шанувальникам, щоб принести магію в сімейний вечір з бургерами: червона лопатка, спеціальний фартух та рукавиця, серветки, тарілки і, звичайно, кетчуп, жовта гірчиця та Heinz Sweet Relish. Залишається додати гамбургери.

Джерело


Читайте також: Добре бути лідером ринку, коли ваша продукція — синонім всієї категорії. Таку чималу силу бренду і було в ігровій формі втілено в життя у новій кампанії Kraft Heinz Canada. Людей з різних країн світу попросили намалювати кетчуп – і більшість з них намалювали Heinz.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Сумний мандрил, що грає на гітарі, або Як показати, навіщо людям подорожі

Життя не мусить обмежуватися сірою буденністю. А сумний мандрил, який грає на гітарі, нагадує нам, що це послання – не пусті слова.

Спогади із покинутого міста: MEGOGO запустив документальний аудіосеріал «Прип’ять»

21 квітня на медіасервісі MEGOGO з’явився документальний аудіосеріал «Прип’ять» до 35-ої річниці пам’яті катастрофи на Чорнобильській АЕС. Це шість епізодів ...

Creative Digest CIAU. Випуск #036

Конкурс до Дня дизайнера. Нові проєкти від Google. Вебінари про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. А також нова ...

Талантам — роботу, тваринкам — дім. Креативна агенція TWID шукає своїх людей

TWID Creative Studio запускає ініціативу, в рамках якої шукає людей до себе в команду та допомагає знайти дім безпритульним тваринам, ...

Від огидного пива до твітів планети: кампанії до Дня Землі 2021

Це вже другий День Землі, який припадає на час пандемії. І так само, як і минулого року, більшість активацій до Дня Землі 2021 відбулися онлайн.