Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Добре бути лідером ринку, коли ваша продукція – синонім всієї категорії. Таку чималу силу бренда і було в ігровій формі втілено в життя у новій кампанії Kraft Heinz Canada. Людей з різних країн світу попросили намалювати кетчуп – і більшість з них намалювали Heinz.

Цей експеримент охоплював п’ять континентів. Жоден з його учасників не знав, що його ініційовано брендом Heinz. Компанія стверджує, що більшість учасників виявилися здатні з пам’яті відтворити на папері характерну яскраво-червону пляшку кетчупу Heinz. А інші все одно зобразили ту чи іншу частину етикетки: помідор на гілці, чи, наприклад, цифри «57» на шийці скляної пляшки.

Потім компанія Heinz взяла найкращі (чи, може, найгірші?) малюнки та задіяла їх у своєму новому рекламному ролику. Такий «мальований» дизайн етикеток буде також використано у лімітованій серії кетчупу Heinz та у рекламі на цифрових білбордах.

Користувацький дизайн

Тепер, після завершення експерименту, широкий загал також може долучитися до дизайну етикеток. Принаймні жителі Канади можуть до 31 січня завантажувати свої власні малюнки кетчупу на цей сайт, якщо вони хочуть побачити свій дизайн етикетки на справжній пляшці кетчупу Heinz. Цей конкурс матиме 250 переможців, яким, зокрема, буде надіслано власну пляшечку з їх власноруч намальованою етикеткою.

Деніел Готліб, заступник директора з розбудови бренда та інновацій Kraft Heinz Canada, зазначає: «Ми хотіли показати той інстинктивний та інтуїтивний асоціативний зв’язок, який існує між кетчупом та брендом Heinz. Ми дізналися, що коли люди думають про кетчуп, вони уявляють Heinz – від насиченого червоного кольору та легко впізнаваної назви до окремих елементів етикетки та іконічної скляної пляшки».

Кампанію, в ході якої споживачі намалювали Heinz, було розроблено агенцією Rethink Canada.

Агенція Rethink та бренд кетчупу Heinz свого часу створили разом чимало жартівливих робіт, які опинилися у всіх на слуху. Зокрема, однією з таких робіт став пазл на 570 шматочків, який певно що спантеличив людей, але й дав їм чим зайняти свій час та руки у розпал локдауну.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.