Factum Group Ukraine спільно із Всеукраїнською рекламною коаліцією в рамках Effie Awards Ukraine оприлюднили результати дослідження «Тенденції 2020 в управлінні маркетинговими активностями».
Дослідження проводилось серед маркетинг-директорів та бренд-менеджерів групи ТОП-100 рекламодавців України, у жовтні-листопаді 2020 року.
Результати дослідження вказують на значні зміни в управлінні маркетинговими активностями в цьому році.
Covid-19 ще більше прискорив тренд на діджиталізацію реклами, перерозподіл бюджетів у бік онлайну. Загалом, розвиток digital-напряму – ключова зміна починаючи з 2016, котра стала найбільш актуальною в 2020 році.
Серед основних викликів 2021 року експерти назвали:
- управління в умовах кризи та невизначеності;
- пошук інноваційних та ефективних інструментів, методів комунікації при оптимізації затрат;
- утримання своїх позицій на тлі зниження купівельної спроможності та посилення конкурентної боротьби
З повним звітом «Тенденції 2020 в управлінні маркетинговими активностями» можна ознайомитись за посиланням.
Читайте також:
Всеукраїнська рекламна коаліція підвела підсумки Національного рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств сезону 2020.