Тенденції 2020 в управлінні маркетинговими активностями

Factum Group Ukraine спільно із Всеукраїнською рекламною коаліцією в рамках Effie Awards Ukraine оприлюднили результати дослідження «Тенденції 2020 в управлінні маркетинговими активностями».

Дослідження проводилось серед маркетинг-директорів та бренд-менеджерів групи ТОП-100 рекламодавців України, у жовтні-листопаді 2020 року.

Результати дослідження вказують на значні зміни в управлінні маркетинговими активностями в цьому році. 

Covid-19 ще більше прискорив тренд на діджиталізацію реклами, перерозподіл бюджетів у бік онлайну. Загалом, розвиток digital-напряму – ключова зміна починаючи з 2016, котра стала найбільш актуальною в 2020 році. 

Серед основних викликів 2021 року експерти назвали:

  • управління в умовах кризи та невизначеності;
  • пошук інноваційних та ефективних інструментів, методів комунікації при оптимізації затрат;
  • утримання своїх позицій на тлі зниження купівельної спроможності та посилення конкурентної боротьби

З повним звітом «Тенденції 2020 в управлінні маркетинговими активностями» можна ознайомитись за посиланням.

Тенденції 2020 в управлінні маркетинговими активностями

Читайте також:

Всеукраїнська рекламна коаліція підвела підсумки Національного рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств сезону 2020.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Терміново! Фестиваль Cannes Lions 2021 року буде лише цифровим

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосилив, що фестиваль цього року буде лише в Інтернеті, відмовившись від свого січневого оголошення ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...