Навіщо дивитися рекламу, коли в неї можна зіграти? В своїй новій австралійській кампанії від DDB Group Sydney автомобілебудівник Volkswagen перехопив всю увагу телеглядачів, які дивляться рекламну паузу, запропонувавши їм натомість симулятор автоперегонів.
В цій мобільній відеогрі глядачі можуть поганяти віртуальну модель Golf GTI, змагаючись з іншими людьми, які в цей момент дивляться ту саму рекламну паузу. А переможець має шанс виграти цілком реальний автомобіль Golf GTI.
Такий «Чемпіонат рекламної паузи» став першими у світі мобільними ігровими автоперегонами, які відбуваються наживо.
Ідею цю реалізували агенції DDB Sydney і Tribal разом із розробником ігор Art of Play. Кожне змагання триває рівно стільки, скільки триває рекламна пауза. Гра є браузерною, тому для участі в ній ніякого застосунку на свій телефон встановлювати не треба.
Компанія Volkswagen придбала перший слот в рекламних паузах, якими перериваються найпопулярніші шоу телеканалів Fox і Channel 10. Її відео містить QR-код, який можна відсканувати, щоб взяти участь у перегонах.
Челендж полягав не лише в тому, щоб вклинитися у рекламну паузу першими, а й в тому, щоб заїзд тривав не менше й не довше за рекламну паузу.
Ця медіахитрість дозволила Volkswagen захопити всі три хвилини рекламної паузи, а не лише ті 30 секунд, які припадають на стандартний рекламний слот.
А в перервах між цими рекламними паузами-чемпіонатами, гравці можуть поганяти симулятор автоперегонів Volkswagen на трьох трасах, створених під враженням від австралійських краєвидів. Отримати до них доступ можна за допомогою QR-кодів, розташованих у зазвичай «нудних» локаціях. Наприклад на залізничних станціях та автобусних зупинках.
Або ж можна просто завітати на сайт кампанії: vwgolfadbreak.com.au.
Як зазначила Хейлі Філліпс, бренд-менджерка Volkswagen Australia: «Ми позиціюємо Golf як антидот до буденності. І чи є кращий спосіб показати це, ніж перетворити на захопливі перегони таку буденну річ як рекламна пауза?»
А креативні директори DDB Sydney Тім Вулфорд і Томмі Цехак пояснили: «Нас неабияк зацікавила ідея «івентизації» рекламної паузи. Перетворити її на щось, чого люди чекатимуть із таким само нетерпінням, з яким вони чекають на саме телешоу. Замість того, щоб сприймати як перепону екран смартфону, в який глядачі дивляться, доки по телевізору йде реклама, ми використали його як інструмент взаємодії з нашою рекламною кампанією».