Студія Street Films та мережа кінотеатрів Multiplex запустили серію роликів «Кінотеатр — це безпечно»

Пандемія КОВІДу особливо гостро поставила питання безпеки в громадських місцях. І заклади культури грають тут першорядну роль. Чи можлива безпека в закритому приміщенні протягом кількох годин? Адже саме стільки часу людина проводить в кінотеатрі за один сеанс?

«Кінотеатр — це безпечно», — стверджує мережа кінотеатрів Multiplex. І переконує обережних кіноманів серією оригінальнихз роликів. Про ідею виникнення серії роликів Creativity.ua розповіли генеральний директор мережі кінотеатрів Multiplex Роман Романчук та засновник і керівник студії Street Films Ярослав Коробка.

Про ідею створення серії роликів

Ярослав Коробка: Локдаун — це нелегкий час для всіх. Можна сказати, це випробування на міцність, а у моєму випадку ще й випробування на віру в те, що я роблю. Я вірю в українське кіно 🙂 Так, звісно, час нині нелегкий, але це не привід сидіти, склавши руки. Навпаки, в такий час народжуються креативні ідеї і гуртуються ті люди, котрі заради благородної мети готові йти крізь вогонь і воду, пліч-о-пліч. Я впевнений, що кожна перешкода — це ще один шанс стрибнути вище, ще одна можливість розвитку. Співпраця з «Мультиплекс» — яскравий приклад того, що великі бізнес-структури можуть реалізовувати якісний та корисний контент, особливо коли співпрацюють з молодими та завзятими креаторами. Так, Street Films — це молода команда, повна амбіцій. І вона ще не раз здивує глядача своїми роботами.

Роман Романчук: Локдаун досить різко змінив нашу роботу. Зокрема, нам довелося шукати нові форми комунікації та доносити зовсім інші повідомлення до наших глядачів.

Так, однією з найбільш важливих тем стала безпека у кінотеатрах. Ми вирішили розповісти нашим глядачам, що у нас насправді безпечно. І зробити це ми хотіли простою і зрозумілою кожному мовою. Більше того, ми активно підтримуємо та інвестуємо у розвиток українського кінематографу — це один із головних напрямків розвитку Multiplex. Саме тому ми запросили до реалізації нашої ідеї молоду команду Street Films.

Про реалізацію головного меседжу

Ярослав Коробка: Головний меседж кожного нашого відео — показати, що кінотеатр — це те місце, де панує справжній кінематограф. Його можна побачити лише там. Кожного дня ми буваємо в метро, ТРЦ, супермаркетах. А кінотеатри — особлива сфера послуг, яка спрямована на максимальний комфорт глядачів з сучасними системами вентиляції і чітким дотриманням санітарних норм. Відвідувачі мають розуміти, що кінотеатри — це безпечно.

Роман Романчук: На сьогодні є низка досліджень із європейських країн, які підтверджують, що у сучасно обладнаних кінотеатрах насправді безпечно, тобто ризик заразитися вірусом невеликий, у порівнянні з іншими громадськими місцями. У наших кінотеатрах працюють надпотужні системи вентиляції, які постійно прокачують сотні кубометрів повітря. Тому воно постійно оновлюється. Розсадка глядачів через одного збільшує дистанцію та значно зменшує ризики зараження вірусними захворюваннями. Крім того, під час перегляду фільмів люди не пересуваються залом, а також не розмовляють, а це означає, що вони практично не розповсюджують хворобу, навіть якщо вона у них є. Поза залом кінотеатру люди перебувають у масках.

У наших роликах ми хотіли донести до глядача саме таке повідомлення: «Кінотеатр — це безпечно». А зробити це ми хотіли у доступній формі — простою мовою та навіть із жартами. Адже кіно — це про розваги і задоволення.

Про продовження співпраці і плани на майбутнє

Ярослав Коробка: 5.4.3.2.1. — це відлік до успішного шляху. 5 — команда з п’яти людей, 4— чотири знімальні дні, 3 — три короткометражні історії, 2 — дві структури «Мультиплекс» та Street Films, 1 — одна ціль. І це тільки початок!

Тільки спільною співпрацею ми можемо подолати всі складності, котрі опинилися у нас на дорозі під назвою «локдаун». Складності  всього кінематографу, світу та України.

Роман Романчук: Ми точно не плануємо зупинятися у своїй співпраці з українськими студіями, оскільки це наш основний вектор розвитку на майбутнє. Тому чекайте на нові роботи із представниками вітчизняного кінематографу.


Читайте також:

Європейські можливості для українського кіно: від розробки ідеї до дистрибуції. Найцінніші інсайти із серії вебінарів від Національного бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні в партнерстві з Ukrainian Film School та ДержКіно.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Терміново! Фестиваль Cannes Lions 2021 року буде лише цифровим

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосилив, що фестиваль цього року буде лише в Інтернеті, відмовившись від свого січневого оголошення ...

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.