Секреты сторителлинга от Сары-Грейс Манкариос. Самый яркий мастер-класс января

Сара-Грейс Манкариос, арт-директор департамента “Специальные проекты” CNN Digital, 25 января расскажет участникам мастер-класса о роли сторителлинга в самых ярких и значимых проектах CNN.

Мультиформатная подача информации, новые инструменты, европейский опыт работы спикера, уникальные техники для развития собственного стиля – все это делает мастер-класс арт-директора CNN самым ожидаемым событием января. С ее работами можно ознакомиться здесь  Это первый мастер-класс в Украине представителей арт-дирекции CNN.

Мероприятие пройдет в конференц-зале “Олимпийский дворик” по адресу ул. Большая Васильковская, 55.

Начало в 18.30

Мастер-класс предназначен для арт-директоров, дизайнеров, журналистов, редакторов и других представителей креативной индустрии. Зарегистрироваться и приобрести билет можно здесь https://www.facebook.com/events/130093461220468/

Стоимость билета – 1500 грн.

Сара-Грейс ответит на вопросы участников, также будет проведена фотосессия.

Мастер-класс проводится на английском языке с синхронным переводом.

 

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Організатори Cannes Lions запрошують усіх на онлайн-захід Lions Live

Організатори Cannes Lions запрошують усіх на онлайн-захід Lions Live

Онлайн-захід Lions Live відкритий для всіх, безкоштовно, щоб вся креативна спільнота світу могла долучитися до нього й винести щось корисне для себе.

Розклад онлайн-двіжу в Instagram Куражу

Розклад онлайн-двіжу в Instagram Куражу

Кураж (раніше Кураж Базар) — улюблена київська барахолка — з друзями та партнерами продовжує ділитися корисною інформацією у прямих ефірах. ...

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: ...

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

В Литві чимало закладів перетворилося на ресторани з манекенами. Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто.