Rozetka повернулася до старого дизайну

Rozetka зробила зворотний ребрендинг на честь святкування свого 15-річчя. Найбільший онлайновий ритейлер повернувся до дизайн-системи 2005 року. Ідею такого кроку висунуло Fedoriv Agency, яке і розробило новий стиль компанії у 2018 році.

15 років — це ціла епоха українського інтернету, такий ювілей — хороший привід згадати, як усе починалося. А згадати є що: 2005 року світ онлайнового шопінгу для українців був схожий на дикі лісові хащі, сповнені великих небезпек. Свої перші покупки мільйони з нас зробили саме на Rozetka. Перший клік по привабливому банеру, кнопка «купити» і похід по покупку до офлайнового відділку — у багатьох усе це сталося саме з Rozetka.

Для компанії ті часи теж були повні відкриттів: від експериментів з дизайном і фірмовим стилем до першої реклами на ТБ, у якій рекламувався інтернет-магазин. Тож у Rozetka та Fedoriv Agency народилася ідея: чому б не поностальгувати й повернути на головну сторінку сайту олдскульний зелений смайл, з якого все починалося? Чи знову запустити в ефір ролик, створений ще 2009 року. Або повернути перший слоган «В інтернеті дешевше».

Так Rozetka і зробила. А ще на честь дня народження скинула ціни і зробила доставку безкоштовною з 15 по 21 червня.


В тему:

Ребрендинг OLX: як змінилася платформа й айдентика.

Переодягнути бренд і не втратити аудиторію: усвідомленість в ребрендингу і редизайні упаковки — колонка Максима Лєсняка, засновника і КД Dozen Agency.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.