Rozetka повернулася до старого дизайну

Rozetka зробила зворотний ребрендинг на честь святкування свого 15-річчя. Найбільший онлайновий ритейлер повернувся до дизайн-системи 2005 року. Ідею такого кроку висунуло Fedoriv Agency, яке і розробило новий стиль компанії у 2018 році.

15 років — це ціла епоха українського інтернету, такий ювілей — хороший привід згадати, як усе починалося. А згадати є що: 2005 року світ онлайнового шопінгу для українців був схожий на дикі лісові хащі, сповнені великих небезпек. Свої перші покупки мільйони з нас зробили саме на Rozetka. Перший клік по привабливому банеру, кнопка «купити» і похід по покупку до офлайнового відділку — у багатьох усе це сталося саме з Rozetka.

Для компанії ті часи теж були повні відкриттів: від експериментів з дизайном і фірмовим стилем до першої реклами на ТБ, у якій рекламувався інтернет-магазин. Тож у Rozetka та Fedoriv Agency народилася ідея: чому б не поностальгувати й повернути на головну сторінку сайту олдскульний зелений смайл, з якого все починалося? Чи знову запустити в ефір ролик, створений ще 2009 року. Або повернути перший слоган «В інтернеті дешевше».

Так Rozetka і зробила. А ще на честь дня народження скинула ціни і зробила доставку безкоштовною з 15 по 21 червня.


В тему:

Ребрендинг OLX: як змінилася платформа й айдентика.

Переодягнути бренд і не втратити аудиторію: усвідомленість в ребрендингу і редизайні упаковки — колонка Максима Лєсняка, засновника і КД Dozen Agency.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...