Ребрендинг OLX: як змінилася платформа й айдентика

OLX здійснив ребрендинг в Україні. В рамках лонча нового глобального позиціонування, яке стосувалося всіх країн, де є OLX Group, онлайн-майданчик стає платформою рішень, що поліпшують життя. Він отримує оновлений інтерфейс і динамічну айдентику, яка підкреслює можливості вибору серед безлічі опцій. Новий слоган платформи — «OLX ЗНАЙ ДЕ».

Історія платформи в Україні

OLX офіційно існує в Україні з 2014 року. За цей час платформу відвідали 11,6 млрд разів. Було опубліковано понад 250 млн оголошень з товарами й послугами. За допомогою майданчика користувачі встигли придбати 3,6 млн авто і майже 1,5 млн велосипедів. На платформі українці в цілому купили 685 тис. весільних суконь та аксесуарів для весілля і майже вдвічі більше дитячих візочків. Хтось навчався музиці — за весь час купили 800 тис. музичних інструментів. 200 тис. товарів допомогли поліпшити комфорт людям з інвалідністю. Ще 1,4 млн речей навіть не продали, а просто подарували через платформу, поділившись ними з іншими людьми. На OLX Робота пошукачі розмістили 1,2 млн резюме, а роботодавці — 1,8 млн вакансій.

Інфографіка_Ребрендинг OLX_Як змінилася платформа й айдентика

«Ребрендинг — це чудова можливість показати нашій аудиторії, що ми уважно прислухаємося до неї і намагаємося забезпечити найкращий клієнтський досвід. До того ж у цей непростий час особливо важливо підтримати наших користувачів — покупців, приватних продавців, підприємців, постачальників послуг, рієлторів, пошукачів, роботодавців. Зміни, які ми впровадили, допоможуть ще швидше, зручніше, простіше задовольняти їхні запити — від купівлі товарів за вигідними цінами до працевлаштування або пошуку житла», — коментує Катерина Онищенко, СЕО компанії в Україні та Центральній Азії.

Філософія smart choice

Новий зовнішній вигляд і функціональний інтерфейс одночасно доступні на десктоп-версії, в мобільній версії сайту і в додатках iOS та Android. В основі всіх нововведень вивчення користувацького досвіду. Тому ребрендинг торкнувся не тільки зовнішнього вигляду, а й став початком для нових функцій, які компанія планує запропонувати користувачам у майбутньому.

Головне, що ребрендинг не обмежився візуальною складовою. В основі всього — філософія smart choice. Її, як і всю нову айдентику, розробило міжнародне агентство Design Studio. Філософія розумного вибору стала початком для нової місії OLX у світі. І це не просто гарна фраза. Наприклад, понад 967 тис. тонн потенційних викидів вуглекислого газу не потрапили в атмосферу в 2019 році. А все завдяки тому, що мільйони людей в усьому світі давали нове життя речам за допомогою платформи OLX. А українські користувачі за минулий рік, купуючи і продаючи б/у одяг і електроніку, допомогли запобігти потенційним викидам CO2 в кількості понад 42 тис. тонн. Це той вплив на світ, який може здійснити кожна людина. 

OLX

Дану філософію треба було правильно локалізувати на кожному з ринків. Виконати це завдання маркетинг-команді бренду допомогло креативне агентство Saatchi & Saatchi Ukraine. Була проведена масштабна робота з пошуку місцевих інсайтів, формування локальної стратегії, яка дасть можливість у перспективі донести споживачам головну філософію бренду. За основу брали потреби людей і суспільства. Нині наші споживачі — на початковій стадії трансформації, яка починається зі зміни себе й потреби розумно змінювати своє життя на краще. Для багатьох OLX давно став місцем, де люди знаходять те, що їм необхідно і що поліпшує їхнє життя тут і зараз. Продавці та покупці, шукачі та роботодавці, підприємці — для всіх платформа є глобальною відповіддю на їхні запити, зокрема, і більш соціальні в майбутньому. Оновлене позиціонування відтворено і в новому слогані «OLX ЗНАЙ ДЕ»

«Новий слоган «OLX ЗНАЙ ДЕ» — передусім про розумний вибір. Це розумний вибір для людей, які за допомогою платформи можуть зробити своє життя комфортнішим. Розумний вибір для ринку онлайн-продажів, адже ми надаємо ще більш зручні інструменти, технології, поліпшуємо клієнтський досвід, щоб допомогти користувачам розв’язати їхні проблеми і знайти правильне рішення. Розумний вибір для планети, оскільки в основі цінностей компанії — концепція розумного споживання», — коментує Олексій Ломоносов, директор з маркетингу OLX Україна і Центральна Азія. 

В оновленому логотипі також відображається нова філософія платформи — можливість широкого вибору та прагнення майданчика допомагати користувачам ухвалювати розумні рішення. Тепер лого динамічний, ніби постійно переходить від одного до іншого варіанта. До того ж візуальна подача задає оновлений стиль комунікації — живий і веселий. 

OLX

«Ми визначили свою індивідуальність, візуальний стиль і його тональність, орієнтуючись на всі вікові аудиторії. Разом із платформою користувачі змінюють своє життя на краще з 2014 року, і зараз, після ребрендингу, це стане ще простіше і зручніше, чи то покупка потрібної речі за більш доступною ціною, чи то пошук нового будинку, роботи або будь-які інші послуги», — коментує Катерина Онищенко.

А давайте згадаємо ребрендинг для ГО «Україна без сміття» від TABASCO, а ще ребрендинг для RoboUA від Michurin.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.