Rozetka зробила зворотний ребрендинг на честь святкування свого 15-річчя. Найбільший онлайновий ритейлер повернувся до дизайн-системи 2005 року. Ідею такого кроку висунуло Fedoriv Agency, яке і розробило новий стиль компанії у 2018 році.
15 років — це ціла епоха українського інтернету, такий ювілей — хороший привід згадати, як усе починалося. А згадати є що: 2005 року світ онлайнового шопінгу для українців був схожий на дикі лісові хащі, сповнені великих небезпек. Свої перші покупки мільйони з нас зробили саме на Rozetka. Перший клік по привабливому банеру, кнопка «купити» і похід по покупку до офлайнового відділку — у багатьох усе це сталося саме з Rozetka.
Для компанії ті часи теж були повні відкриттів: від експериментів з дизайном і фірмовим стилем до першої реклами на ТБ, у якій рекламувався інтернет-магазин. Тож у Rozetka та Fedoriv Agency народилася ідея: чому б не поностальгувати й повернути на головну сторінку сайту олдскульний зелений смайл, з якого все починалося? Чи знову запустити в ефір ролик, створений ще 2009 року. Або повернути перший слоган «В інтернеті дешевше».
Так Rozetka і зробила. А ще на честь дня народження скинула ціни і зробила доставку безкоштовною з 15 по 21 червня.
В тему:
Ребрендинг OLX: як змінилася платформа й айдентика.
Переодягнути бренд і не втратити аудиторію: усвідомленість в ребрендингу і редизайні упаковки — колонка Максима Лєсняка, засновника і КД Dozen Agency.