RIA.COM закликає ділитися правдою у своєму бренд-маніфесті

Головне завдання нового ролика — показати філософію компанії RIA.com: ділитися правдою просто та корисно. Вона допомагає людям почати новий щасливий етап у житті: придбати перевірену квартиру або машину. А ще коли ви пишете правду для когось, у цей час хтось пише правду для вас. Маніфест, створений командою агентства TABASCO, закликає лишати відгуки про нерухомість і автомобілі на DOM.RIA та AUTO.RIA.

Сергій Молдаховський, Chief Marketing Officer, RIA.com:

«Правда це ДНК компанії RIA.com, філософія та ідея правдивості, котрою у щоденній роботі з клієнтами керується наша команда. Завдяки маніфесту ми показуємо, що кожен відгук на RIA.com має значення він допомагає іншим дізнатись правду. Наша мета щоб на ресурсах DOM.RIA та AUTO.RIA правдивими відгуками ділилися та таким чином допомагали одне одному мільйони громадян»

Ролик вже активно використовується у внутрішній комунікації бренду, на сайті та у соцмережах. Маніфест вперше був презентований партнерам RIA.com та ринку на конференціях DOM.RIA та AUTO.RIA.

Тетяна Білозорова, Creative Group Head, TABASCO:

«У маніфесті знялися як професійні актори, так і реальні співробітники RIA.com. Ми ставили собі за ціль зняти документальне кіно, де все відбуватиметься по-справжньому, адже не можна говорити про правду і показувати те, у що не віриш»


Читайте також: Копірайтер креативного агентства TABASCO Антон Черевашко підготував чотири короткі, але влучні поради про те, як брендам вдало інтегруватись у відеоігри.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Creative Digest CIAU. Випуск #027Creative Digest CIAU. Випуск #027

Creative Digest CIAU. Випуск #027

Нова порція знань та натхнення від LIONS Live. Добірка актуальних можливостей професійного росту. Онлайн-довідник національних фільмів. Та тренди в графічному ...