Прогноз розвитку світового рекламного ринку від ZenithOptimedia

ZenithOptimedia прогнозує, що цього року світовий рекламний ринок зросте на 4% і складе 554 млрд. доларів США. Вчергове наш прогноз знизився на 0,2% через зміни планів рекламодавців, викликані, в свою чергу, уточненнями прогнозів розвитку світової економіки.

 

Україна, регіон, світ
 
Конфлікт на Сході України істотно похитнув її рекламний ринок; Росія серйозно потерпає від санкцій, відтоку капіталу та падіння цін на нафту, що складає 70% її експорту; Білорусь втрачає позиції через залежність від торгівлі з Росією. Ми прогнозуємо, що в доларовому еквіваленті український ринок скоротиться на 44,5% цього року, але пам’ятаймо, що на обчислення величезною мірою вплинуло стрімке падіння національної валюти наприкінці 2014 – початку 2015 рр. Російський ринок реклами скоротиться на 14,1%, а білоруський – на 15%.
 
Увесь ринок регіону Східної Європи та Центральної Азії, куди ми відносимо й Україну, скоротиться на 8,6% за результатами поточного року. Відновлення розпочнеться вже наступного року, але воно не буде надто стрімким – 3,3% росту у 2016 та 6,1% у 2017 роках.
 
Якщо ж дивитися на чотирирічний глобальний зріз розвитку рекламного ринку, то найгірші показники в регіону Близького Сходу та Північної Африки – через події Арабської Весни, поточне загострення конфліктів у Сирії та Іраку та падіння цін на нафту.
 
 

 

Витрати на рекламу в різних медіа
 
Об’єми реклами в інтернеті надалі зростають найшвидшими темпами. Наша оцінка зростання у 2014 році – 20,2%, а в найближчому майбутньому – в середньому 15% на рік.
 
Якщо ж рекламу в інтернеті розділити на типи пристроїв, тобто настільні комп’ютери і планшети/смартфони, то саме реклама на останніх показує найшвидші темпи росту. Минулого року цей тип реклами додав 110%, а середнє зростання між 2014 і 2014 роками складе 44% на рік. Основними причинами таких показників є подальше поширення власне пристроїв та поліпшення навичок користування планшетами й смартфонами, іншими словами, їх стане більше й вони стануть більш звичними. До 2017 року обсяги реклами на мобільних пристроях досягнуть 89 млрд. доларів США, тобто, 44% від реклами в інтернеті і 15% від всієї світової реклами. Це означає, що мобільна реклама стане третьою у грошовому вимірі, обігнавши радіо, журнали, зовнішню рекламу і пресу, водночас поступаючись рекламі на ТБ і на настільних комп’ютерах.
 
 

 Фотоыллюстрацію використано з дозволу shutterstock.com

 

 

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...