Прогноз розвитку світового рекламного ринку від ZenithOptimedia

ZenithOptimedia прогнозує, що цього року світовий рекламний ринок зросте на 4% і складе 554 млрд. доларів США. Вчергове наш прогноз знизився на 0,2% через зміни планів рекламодавців, викликані, в свою чергу, уточненнями прогнозів розвитку світової економіки.

 

Україна, регіон, світ
 
Конфлікт на Сході України істотно похитнув її рекламний ринок; Росія серйозно потерпає від санкцій, відтоку капіталу та падіння цін на нафту, що складає 70% її експорту; Білорусь втрачає позиції через залежність від торгівлі з Росією. Ми прогнозуємо, що в доларовому еквіваленті український ринок скоротиться на 44,5% цього року, але пам’ятаймо, що на обчислення величезною мірою вплинуло стрімке падіння національної валюти наприкінці 2014 – початку 2015 рр. Російський ринок реклами скоротиться на 14,1%, а білоруський – на 15%.
 
Увесь ринок регіону Східної Європи та Центральної Азії, куди ми відносимо й Україну, скоротиться на 8,6% за результатами поточного року. Відновлення розпочнеться вже наступного року, але воно не буде надто стрімким – 3,3% росту у 2016 та 6,1% у 2017 роках.
 
Якщо ж дивитися на чотирирічний глобальний зріз розвитку рекламного ринку, то найгірші показники в регіону Близького Сходу та Північної Африки – через події Арабської Весни, поточне загострення конфліктів у Сирії та Іраку та падіння цін на нафту.
 
 

 

Витрати на рекламу в різних медіа
 
Об’єми реклами в інтернеті надалі зростають найшвидшими темпами. Наша оцінка зростання у 2014 році – 20,2%, а в найближчому майбутньому – в середньому 15% на рік.
 
Якщо ж рекламу в інтернеті розділити на типи пристроїв, тобто настільні комп’ютери і планшети/смартфони, то саме реклама на останніх показує найшвидші темпи росту. Минулого року цей тип реклами додав 110%, а середнє зростання між 2014 і 2014 роками складе 44% на рік. Основними причинами таких показників є подальше поширення власне пристроїв та поліпшення навичок користування планшетами й смартфонами, іншими словами, їх стане більше й вони стануть більш звичними. До 2017 року обсяги реклами на мобільних пристроях досягнуть 89 млрд. доларів США, тобто, 44% від реклами в інтернеті і 15% від всієї світової реклами. Це означає, що мобільна реклама стане третьою у грошовому вимірі, обігнавши радіо, журнали, зовнішню рекламу і пресу, водночас поступаючись рекламі на ТБ і на настільних комп’ютерах.
 
 

 Фотоыллюстрацію використано з дозволу shutterstock.com

 

 

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампаніюМолодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Цьогорічна весна перетворила череду тижнів на суцільний уїкенд, а дні водночас зробила цілодобово робочими. В такому безладі людям подекуди бракує ...

Lobods проведуть онлайн-лекцію про ситуативний SMM

3 червня на CASES вийде онлайн-лекція «Ситуативний SMM: do’s and don’ts» Зої Лобод, співзасновниці діджітал-агенції Lobods. Певно, ви чули вислів ...

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді. Завдання ...

PRIME Group вручил агентству Postmen награду «За смелость»

Оператор наружной рекламы PRIME Group наградил digital-агентство Postmen призом «За смелость». Его удостоилась out-of-home-кампания проекта «Искусство хочет знакомиться». Награждение состоялось ...

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, зібрав 6 найбільш поширених рекламних забобонів, які уповільнюють розвиток ринку, і показав приклади успішних ...

Музика замість спецій: бренд сиру Castello з’ясовує, що впливає на смак

Чи не здавалося вам ніколи, що ви сприймаєте смак страв по-різному, залежно від того, сидите ви у тихій кімнаті чи слухаєте класичну музику?