Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, відомим німецьким режисером (який зняв рекламний ролик для Mercedes про Берту Бенц), та Лінусом Сандгреном, оператором-лауреатом премії «Оскар».

У фільмі Hyundai ми глибоко занурюємося у життя та творчі муки дизайнера автомобілів у його невпинному пошуку кращого рішення. Бренд демонструє процес створення деяких найновіших та найсучасніших моделей — Kona Electric, гібридну модифікацію Santa Fe, Nexo та абсолютно новий гібрид Tucson. Калейдоскопом нам демонструють усі етапи створення авто — від ранніх ескізів та складних комп’ютерних розрахунків, до паперових та керамічних моделей і згодом — до готових машин.

Кампанію Hyundai запустили в Берліні влітку 2020 року. Вона є найбільшою на сьогоднішній день європейською кампанією Hyundai. В даний час вона триває по всьому європейському континенті на телебаченні, у соціальних мережах, пресі та зовнішній рекламі.

Джерело


Читайте також:

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...

Реклама на поштових марках. Частина друга: українська практика

З перших випусків поштові марки незалежної України привернули увагу світової філателістичної спільноти. І не лише тому, що на мапі з’явилася ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...