Hyundai представляє електромобіль M.Vision, який рухається боком і має пересувний руль

Кожен концепт електромобіля для пересування в межах міста повинен мати якусь родзинку, і компанії Hyundai вдалося напхати чимало таких родзинок в свої нові концепт-кари Mobis M.Vision.

Перший з них, модель M.Vision POP, є маленькою двомісною машинкою, подібною до Citroën Ami, але з рядом унікальних рис, які додають маневреності і значно спрощують інтерфейс.

Ключовим рішенням моделі M.Vision POP є так звана «телефонна мобільність». Тобто ідея полягає в тому, що смартфоном можна скористатися не лише для того, щоб замовити машину. Смартфон вставляється в кермо і перетворюється на частину панелі управління автомобілем. Після цього він отримує можливість взаємодіяти з дисплеєм електромобіля, автомобіль починає розпізнавати голос користувача, а сенсори смартфону використовуються для навігації.

Окреме відео показує, як можна передати кермо товаришу, якщо ви починаєте засинати на ходу.

Проте головна особливість, якою розробники наділили цей електромобіль Hyundai – модуль e-Corner, завдяки якому машина за потреби рухається боком. Всі чотири колеса прокручуються на 180 градусів, що дозволяє автомобілю пересуватися крабиком або навіть розвертатися на 360 градусів, не рушаючи з місця. Таке рішення є корисним і для паркування (яке машина, звісно ж, здатна виконувати автономно), і для дуже швидкого розвороту в протилежному напрямку, якщо ви проскочили потрібне вам місце.

Машина, готова до пандемії

Друга модель, M.Vision X, є чотиримісним електромобілем, який теж пропонує чимало технологічних інновацій. Всі вікна такого автомобіля здатні перетворюватися на дисплеї, щоб пасажири могли дивитися спорт та розважальні програми або навіть, як видно у проморолику, зробити з салону машини танцмайданчик. Якщо ж хто з пасажирів радше спостерігав би за дорогою, половину вікон можна зробити прозорою, лишивши другу половину виконувати роль дисплеїв.

Цей електромобіль підтримує жестове управління, тому пасажири можуть скеровувати його і використовувати інформаційно-розважальну систему, взагалі нічого не торкаючись. В ньому є також функція стерилізації поверхонь ультрафіолетом – відповідь Hyundai часам пандемії.

Деякі з функцій, якими може похвалитися концептуальний електромобіль Hyundai, можуть видатися надмірними або пустою забавкою, але чи не для того й створюють концепт-кари?

Практичним боком цього є те, що Hyundai шукає способи інтегрувати в свої автомобілі технічні рішення, знайдені у часи COVID-19. Ця компанія – перший автомобілебудівник, який показав нам, як це може виглядати.

Джерело

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ілюстратор Сергій Майдуков проведе відкриту онлайн лекцію

23 квітня у межах воркшопу з ілюстрації Сергія Майдукова видавництво IST Publishing організує дві відкриті онлайн розмови з українськими ілюстраторами. ...

Earth Optimism 2021 відзначає прості технологічні інновації для захисту природи

Навіть прості та маленькі інновації здатні принести чималі результати. Ось п’ять таких робіт, які обговорювалися в рамках Earth Optimism 2021.

Ми зустрінемось знову. Нова оптимістична кампанія Heineken

Heineken розпочав нову глобальну кампанію «Ми зустрінемось знову». Кампанія відзначає стійкість та креативність людей протягом останнього року. А також демонструє, як люди знайшли креативні ...

AVE Carbon 2021 влаштовує серію подій

Гейміфікований медіа-арт простір Carbon влаштовує серію неповторних подій на своєму майданчику. На глядачів чекає симбіоз відбірної експериментальної музики та візуальних ...

Євгена Клопотенка включено до списку 50 Next — переліку професіоналів, що змінюють світову гастрономію

Організатори головної ресторанної премії світу The World’s 50 Best Restaurants разом із Баскським кулінарним центром (Basque Culinary Center) оголосили перших ...

Короткий візит у останній день Помпеї: Алекса «допомагає допомагати» з домашнім завданням

В новому відео Алекса «переносить» головного героя в останній день Помпеї, в той хаос, який панує перед виверженням Везувію у 79 році нашої ери.