Модному бренду Diesel, багаторазовому лауреату Cannes Lions, завжди вдавалося привернути до себе увагу. Ця добірка з семи робіт показує, яким чином кампанії Diesel незмінно розбивають кліше, щоб збудувати бренд з яскравою особистістю.
Deisel Go With The Fake (Diesel Breganze, 2018)
Підробки – велика проблема для модних брендів. Що ж з цією проблемою зробив Diesel? Першим почав продавати начебто підробки під назвою Deisel. Спочатку задешево – на вуличному ринку, а потім вже за повну ціну – під час Тижня моди в Нью-Йорку. Такі жарти, коли справжні фанати відчувають себе втаємниченими, є надійним прийомом, що дозволяє об’єднати в єдину спільноту лояльних прихильників Diesel.
Be a Follower (Publicis Milan, 2019)
Лідерам думок живеться несолодко – у них завжди десять валіз багажу, а відірватися від телефону взагалі неможливо. То чому б не бути просто одним з їхніх прихильників? Ця іронічна кампанія задіяла справжніх інфлюенсерів, щоб ті підтвердили її правоту, і примудрилася перевернути з ніг на голову навіть вибір каналу комунікації.
Ha(u)te Couture (Publicis Milan, 2019)
В цій кампанії Diesel нова колекція бренда гордо продемонструвала дошкульні висловлювання своїх ненависників, а люди отримали можливість створювати власний дизайн. 30% ріст продажів онлайн довів, що хейтери також можуть робити рекламу. Подібно до Go With The Fake ця кампанія показує, як вплести проблему (буквально) в саму тканину свого бренда.
Diesel X Mustafa (Publicis Milan, 2019)
Модні бренди також полюбляють бачити довгі черги, що тягнуться на кілька кварталів, оскільки це – ознака популярності їх нової колаборації. Що ж зробив Diesel? Оголосив про співпрацю з Мустафою, власником кіоску, що продає кебаб на вулицях Берліну. Колекція розійшлася, як гарячий кебаб, і висвітлювалася в Vogue, Harper’s Bazaar та інших відомих виданнях. Це – доказ того, що пародіювання усталених практик є ще одним способом для бренда стрибнути вище голови.
Make Love Not Walls (Anomaly Amsterdam, 2017)
Реакцією Diesel на напружену політичну ситуацію в світі стала яскрава та життєствердна кампанія Make Love Not Walls. Її інклюзивність та мультикультуральність показали, що Diesel не боїться торкатися політичних питань і має з цього приводу власну зухвалу думку.
Little Rock (Paradiset DDB, 1997)
Надзвичайно (неприродно!) харизматичний ковбой, вдягнений у денім від Diesel, відлітає в Божі засвіти прямо з брудної вулички Дикого Заходу, після чого з’являється слоган «Для успішного життя». Іронія цієї ранньої рекламної кампанії Diesel принесла їй Гран-прі в Каннах у 1997 році. Тобто від самого початку свого існування цей бренд відкидав умовності своєї категорії, щоразу демонструючи власну індивідуальність.
І наостанок варто також згадати кампанію:
Go With The Flaw (Publicis Italy, 2018)
Це відео знімали в Києві, а до роботи над ним долучилася українська компанія Family Production. Однією з головних «окрас» відео став сумнозвісний іржавий та вже чверть століття як недобудований Подільсько-Воскресенський міст. Естетика руїни, як виявилося, добре гармоніює з цією кампанією, яка віддає належне недосконалості. Щоб привернути до кампанії увагу, бренд видалив усі свої попередні пости в Instagram, перш ніж опублікувати відео. Мовляв, вони втомилися від нескінченної гонитви за досконалістю і вирішили почати все спочатку. Цього разу недосконало. На фестивалі Cannes Lions кампанію Go With The Flaw було відзначено Левами за режисуру, продакшн-дизайн та операторську роботу.