• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Підробки, ковбої та кебаб: стильні й провокативні кампанії Diesel

17 Листопада, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Підробки, ковбої та кебаб: стильні й провокативні кампанії Diesel
Share on FacebookShare on Twitter

Модному бренду Diesel, багаторазовому лауреату Cannes Lions, завжди вдавалося привернути до себе увагу. Ця добірка з семи робіт показує, яким чином кампанії Diesel незмінно розбивають кліше, щоб збудувати бренд з яскравою особистістю.

Deisel Go With The Fake (Diesel Breganze, 2018)

Підробки – велика проблема для модних брендів. Що ж з цією проблемою зробив Diesel? Першим почав продавати начебто підробки під назвою Deisel. Спочатку задешево – на вуличному ринку, а потім вже за повну ціну – під час Тижня моди в Нью-Йорку. Такі жарти, коли справжні фанати відчувають себе втаємниченими, є надійним прийомом, що дозволяє об’єднати в єдину спільноту лояльних прихильників Diesel.

Be a Follower (Publicis Milan, 2019)

Лідерам думок живеться несолодко – у них завжди десять валіз багажу, а відірватися від телефону взагалі неможливо. То чому б не бути просто одним з їхніх прихильників? Ця іронічна кампанія задіяла справжніх інфлюенсерів, щоб ті підтвердили її правоту, і примудрилася перевернути з ніг на голову навіть вибір каналу комунікації.

Ha(u)te Couture (Publicis Milan, 2019)

В цій кампанії Diesel нова колекція бренда гордо продемонструвала дошкульні висловлювання своїх ненависників, а люди отримали можливість створювати власний дизайн. 30% ріст продажів онлайн довів, що хейтери також можуть робити рекламу. Подібно до Go With The Fake ця кампанія показує, як вплести проблему (буквально) в саму тканину свого бренда.

Diesel X Mustafa (Publicis Milan, 2019)

Модні бренди також полюбляють бачити довгі черги, що тягнуться на кілька кварталів, оскільки це – ознака популярності їх нової колаборації. Що ж зробив Diesel? Оголосив про співпрацю з Мустафою, власником кіоску, що продає кебаб на вулицях Берліну. Колекція розійшлася, як гарячий кебаб, і висвітлювалася в Vogue, Harper’s Bazaar та інших відомих виданнях. Це – доказ того, що пародіювання усталених практик є ще одним способом для бренда стрибнути вище голови.

Make Love Not Walls (Anomaly Amsterdam, 2017)

Реакцією Diesel на напружену політичну ситуацію в світі стала яскрава та життєствердна кампанія Make Love Not Walls. Її інклюзивність та мультикультуральність показали, що Diesel не боїться торкатися політичних питань і має з цього приводу власну зухвалу думку.

Little Rock (Paradiset DDB, 1997)

Надзвичайно (неприродно!) харизматичний ковбой, вдягнений у денім від Diesel, відлітає в Божі засвіти прямо з брудної вулички Дикого Заходу, після чого з’являється слоган «Для успішного життя». Іронія цієї ранньої рекламної кампанії Diesel принесла їй Гран-прі в Каннах у 1997 році. Тобто від самого початку свого існування цей бренд відкидав умовності своєї категорії, щоразу демонструючи власну індивідуальність.

І наостанок варто також згадати кампанію:

Go With The Flaw (Publicis Italy, 2018)

Це відео знімали в Києві, а до роботи над ним долучилася українська компанія Family Production. Однією з головних «окрас» відео став сумнозвісний іржавий та вже чверть століття як недобудований Подільсько-Воскресенський міст. Естетика руїни, як виявилося, добре гармоніює з цією кампанією, яка віддає належне недосконалості. Щоб привернути до кампанії увагу, бренд видалив усі свої попередні пости в Instagram, перш ніж опублікувати відео. Мовляв, вони втомилися від нескінченної гонитви за досконалістю і вирішили почати все спочатку. Цього разу недосконало. На фестивалі Cannes Lions кампанію Go With The Flaw було відзначено Левами за режисуру, продакшн-дизайн та операторську роботу.

Джерело 1, 2

Теги: cannes lionsвідеомаркетинг і комунікаціїмодафешн

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Позначте в календарі: церемонія Effie Awards Ukraine та конференція Best Marketing Practices

20 Серпня, 2025
Відео

«Uklon за будь-який рух»: нова іміджева кампанія за участі «Курган & Agregat» про рух у кожному моменті

5 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.