Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. Ситуація стала ще більш підозрілою, коли усвідомили задачу: нова кампанія від banda для ОККО розказує і про підозріло гарний сервіс, і про підозріло гарних працівників.

Але як креативники це зробили, не викликаючи підозр?

На зв’язку Підозрюк. Детектив Підозрюк.

Про всяк випадок, вони вирішили зберігати мовчання. І дали слово персонажу, який мав підозрювати ОККО за нас. Так на світ з’явився детектив Підозрюк. Його місія: з’ясувати, хто ж стоїть за усім гарним на ОККО. Свої підозри він прискіпливо записав на диктофон. А в banda зробили з них радіоролики.

Тему підозрілості креативники продовжили і на заправках, де використали зрозумілий усім образ — підозрілі очі детектива, які слідкують за усім навколо. Навіть за тобою. Навіть зараз.
upload 9ebc6f92 54f2 4b68 b218 78317425c1b6 - Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК
Нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на ОККО

І ще декілька кейсів від banda: для бренду морозива Monaco зі слоганом «І не колише». Для Comfy команда агенції створила нову літню кампанію, в якій розказала, чому Comfy намбер ван по домашнім гаджетам.
А нещодавно команда banda зробила комунікаційний перезапуск ПриватБанку.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

AB InBev Efes Україна та Carlsberg Ukraine створили кампанію до Всесвітнього дня відповідального споживання пива

Аліна Паш, креативники MAKE SENSE та українські пивні гіганти закликають підлітків бути на стилі, а дорослих: «не продавати, не наливати ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Челендж для моряків та інфлюенсерів: як виглядає рекламна кампанія військових США

Військово-морські сили США залучили до челенджу «Sailor VS» ряд популярних відеоблогерів, запросивши їх позмагатися в майстерності з військовими моряками.

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

«Мапа реновації»: у Києві створили онлайн-мапу із занедбаними пам’ятками архітектури й історії

У Києві створили онлайн-мапу із занедбаними будівлями «Мапа реновації». Зараз на мапі можна побачити розташування занедбаних пам’яток архітектури й історії лише Шевченківського району Києва. ...