Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. Ситуація стала ще більш підозрілою, коли усвідомили задачу: нова кампанія від banda для ОККО розказує і про підозріло гарний сервіс, і про підозріло гарних працівників.

Але як креативники це зробили, не викликаючи підозр?

На зв’язку Підозрюк. Детектив Підозрюк.

Про всяк випадок, вони вирішили зберігати мовчання. І дали слово персонажу, який мав підозрювати ОККО за нас. Так на світ з’явився детектив Підозрюк. Його місія: з’ясувати, хто ж стоїть за усім гарним на ОККО. Свої підозри він прискіпливо записав на диктофон. А в banda зробили з них радіоролики.

Тему підозрілості креативники продовжили і на заправках, де використали зрозумілий усім образ — підозрілі очі детектива, які слідкують за усім навколо. Навіть за тобою. Навіть зараз.
нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на ОККО
Нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на ОККО

І ще декілька кейсів від banda: для бренду морозива Monaco зі слоганом «І не колише». Для Comfy команда агенції створила нову літню кампанію, в якій розказала, чому Comfy намбер ван по домашнім гаджетам.
А нещодавно команда banda зробила комунікаційний перезапуск ПриватБанку.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...