Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. Ситуація стала ще більш підозрілою, коли усвідомили задачу: нова кампанія від banda для ОККО розказує і про підозріло гарний сервіс, і про підозріло гарних працівників.
Але як креативники це зробили, не викликаючи підозр?
На зв’язку Підозрюк. Детектив Підозрюк.
Про всяк випадок, вони вирішили зберігати мовчання. І дали слово персонажу, який мав підозрювати ОККО за нас. Так на світ з’явився детектив Підозрюк. Його місія: з’ясувати, хто ж стоїть за усім гарним на ОККО. Свої підозри він прискіпливо записав на диктофон. А в banda зробили з них радіоролики.
Тему підозрілості креативники продовжили і на заправках, де використали зрозумілий усім образ — підозрілі очі детектива, які слідкують за усім навколо. Навіть за тобою. Навіть зараз.
Клієнт: мережа супермаркетів VARUS. Завдання: — оновити візуальний стиль оформлення соцмереж VARUS; — створити яскравий, помітний візуал, що запам’ятовується та вирізняється серед мереж конкурентів; — доречно інтегрувати в оновлену візуальну...
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності. Погоджуюсь