KFC Малайзія створила плейлист, який відмітив кожен день, коли ресторани мережі були закриті

Через всесвітній карантин не тільки людям довелось несолодко. Неживі предмети також увесь цей час сумували за людьми і галасливими компаніями. Що і намагались показати у новій кампанії KFC Малайзія і агенція Naga DDB Tribal.

Щоб відзначити відкриття своїх ресторанів, мережа фастфудів створила плейлист під назвою «KFC You Soon». До плейлиста увійшли 86 треків: один трек означає один день, коли ресторани були закриті. Таким чином, романтичними піснями і серенадами KFC Малайзія заохочує відвідувачів вшанувати своєю присутністю ресторани мережі.

KFC Малайзія створила плейлист, який відзначив кожен день, коли ресторани мережі були закриті

В рамках кампанії «KFC You Soon» креатори з Naga DDB Tribal створили відео, в якому самотнє крісло, дозатор соусів та каса всередині закритого ресторану KFC говорять про те, як їм самотньо і як їм не вистачає відвідувачів.

«За останні кілька місяців у ресторанах було тихо і самотньо. Якби столи, стільці, підноси та дозатори соусів могли розмовляти, вони, ймовірно, сказали б людям, як сильно вони прагнули їхньої присутності», — коментують креативні директори Джеремі Йео (Jeremy Yeoh) та Сурядіпура Саллех (Suryadipura Salleh).

Плейлист «KFC You Soon» доступний для прослуховування на Spotify.

Джерело


А тим часом інша мережа фастфудів Burger King разом з агенцією David Madrid запустив кампанію «Pride Riders». В рамках цієї кампанії креатори спробували відтворити атмосферу прайд-параду за допомогою веселкових скутерів доставки.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.