KFC Малайзія створила плейлист, який відмітив кожен день, коли ресторани мережі були закриті

Через всесвітній карантин не тільки людям довелось несолодко. Неживі предмети також увесь цей час сумували за людьми і галасливими компаніями. Що і намагались показати у новій кампанії KFC Малайзія і агенція Naga DDB Tribal.

Щоб відзначити відкриття своїх ресторанів, мережа фастфудів створила плейлист під назвою «KFC You Soon». До плейлиста увійшли 86 треків: один трек означає один день, коли ресторани були закриті. Таким чином, романтичними піснями і серенадами KFC Малайзія заохочує відвідувачів вшанувати своєю присутністю ресторани мережі.

KFC Малайзія створила плейлист, який відзначив кожен день, коли ресторани мережі були закриті

В рамках кампанії «KFC You Soon» креатори з Naga DDB Tribal створили відео, в якому самотнє крісло, дозатор соусів та каса всередині закритого ресторану KFC говорять про те, як їм самотньо і як їм не вистачає відвідувачів.

«За останні кілька місяців у ресторанах було тихо і самотньо. Якби столи, стільці, підноси та дозатори соусів могли розмовляти, вони, ймовірно, сказали б людям, як сильно вони прагнули їхньої присутності», — коментують креативні директори Джеремі Йео (Jeremy Yeoh) та Сурядіпура Саллех (Suryadipura Salleh).

Плейлист «KFC You Soon» доступний для прослуховування на Spotify.

Джерело


А тим часом інша мережа фастфудів Burger King разом з агенцією David Madrid запустив кампанію «Pride Riders». В рамках цієї кампанії креатори спробували відтворити атмосферу прайд-параду за допомогою веселкових скутерів доставки.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.