KFC Малайзія створила плейлист, який відмітив кожен день, коли ресторани мережі були закриті

Через всесвітній карантин не тільки людям довелось несолодко. Неживі предмети також увесь цей час сумували за людьми і галасливими компаніями. Що і намагались показати у новій кампанії KFC Малайзія і агенція Naga DDB Tribal.

Щоб відзначити відкриття своїх ресторанів, мережа фастфудів створила плейлист під назвою «KFC You Soon». До плейлиста увійшли 86 треків: один трек означає один день, коли ресторани були закриті. Таким чином, романтичними піснями і серенадами KFC Малайзія заохочує відвідувачів вшанувати своєю присутністю ресторани мережі.

KFC Малайзія створила плейлист, який відзначив кожен день, коли ресторани мережі були закриті

В рамках кампанії «KFC You Soon» креатори з Naga DDB Tribal створили відео, в якому самотнє крісло, дозатор соусів та каса всередині закритого ресторану KFC говорять про те, як їм самотньо і як їм не вистачає відвідувачів.

«За останні кілька місяців у ресторанах було тихо і самотньо. Якби столи, стільці, підноси та дозатори соусів могли розмовляти, вони, ймовірно, сказали б людям, як сильно вони прагнули їхньої присутності», — коментують креативні директори Джеремі Йео (Jeremy Yeoh) та Сурядіпура Саллех (Suryadipura Salleh).

Плейлист «KFC You Soon» доступний для прослуховування на Spotify.

Джерело


А тим часом інша мережа фастфудів Burger King разом з агенцією David Madrid запустив кампанію «Pride Riders». В рамках цієї кампанії креатори спробували відтворити атмосферу прайд-параду за допомогою веселкових скутерів доставки.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...