• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Передчасно вимкнена реклама може зашкодити вашому бізнесу. Кейс «Краще б — у “Дія.Бізнес”»

20 Січня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Кейс PLEON Talan «Краще б — у “Дія.Бізнес”»
Share on FacebookShare on Twitter

PLEON Talan у комунікаційній кампанії для Мінцифри показало, як українці «люблять» державну рекламу та чому її не варто пропускати, навіть коли дуже хочеться. 

«Дія.Бізнес». Не плутати з «Дією»

«Дія.Бізнес» — це платформа, на якій Міністерство цифрової трансформації зібрало інформацію та сервіси, корисні для українських підприємців. Тут можна отримати консультації фахівців й успішних бізнесменів і навіть пройти навчання в безкоштовній бізнес-школі. Втім є одна проблема: про неї мало хто чув. А ті, хто чув, плутали портал із мобільним додатком «Дія». 

Команда Мінцифри поставила перед агентством PLEON Talan завдання не лише залучити нових користувачів, але й комунікаційно виділити портал «Дія.Бізнес». Крім того, ідея мала бути придатною для комунікації різних послуг і меседжів. 

Кейс PLEON Talan «Краще б — у “Дія.Бізнес”»

Краще б… 

Реклама державних органів влади довгий час залишалася найбільш консервативною. Але Міністерство цифрової трансформації прагнуло комунікувати по-іншому й було готове до «нестандарту». 

PLEON Talan запропонувало рішення. Найсміливіше, що можна вигадати, — це нічого не вигадувати. І не обходити неприємні теми, а привернути до них увагу. Визнати, що державні ініціативи, а тим більше комунікація, вселяють українцям скептицизм. 

Найяскравішим проявом скепсису є мовний зворот «Краще б…». На кожну хорошу ініціативу знайдеться своє «Краще б…» і те, що потрібно українцям значно більше. Реакцією на нову дорогу буде «Краще б відремонтували стару біля мого дому». На державні послуги у смартфоні — «Краще б скасували обідню перерву в податковій». А часом виходить «Краще б зробили те, що вже існує». 

Зовнішня реклама та ролики

Слоган рекламної кампанії: «Краще б — у “Дія.Бізнес”». Ключові зображення та ролики обігрують ситуації, у яких кожен може впізнати себе. «Краще б зробили консультації з бізнесу онлайн», — каже Настя, хоча консультації вже є в «Дія.Бізнес». Фактично герої шкодять самі собі, адже пропускають інформацію, що може їм допомоги.

Краще б онлайн-консультації

Рекламні сюжети прогнозують реакцію глядача. У телевізійних роликах герої перемикають канал, а у відео для соцмереж пропускають рекламу з коментарем «Краще б…» і проханням про саме ту послугу, яка рекламується. 

Краще б веб-портал

Фактично одна фраза «Краще б…» об’єднала всю комунікацію «Дія.Бізнес» і стала її впізнаваним елементом. Злісні коментарі почали виглядати як імітація поведінки головних героїв, і хейтерство набуло комічного характеру. 

Краще б бізнес-школа

Андрій Клименко, креатор PLEON Talan: «Реклама державних органів влади завжди щось дуже серйозне й повчальне. У кращому разі – маніфест, у гіршому – інфографіка. На щастя, команда Мінцифри прагнула позбутися шаблонів. Разом із нею ми перестали переконувати, що держава має людське обличчя, а відразу комунікували по-людськи. Кампанія стала дружнім “Краще б…” від держави: 

– Краще б ви зробили реєстрацію ФОП в онлайні. 

– Краще б ви дослухали рекламу та дізналися, що така послуга вже існує».


Читайте також: Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Український католицький університет (УКУ) та INSCIENCE запрошують представників креативної індустрії підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі за факти та доказову медицину в соціальних мережах.

Теги: бізнесвідеокомунікаціїкреативреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.