Креативну індустрію запрошують підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі з інфодемією

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Український католицький університет (УКУ) та INSCIENCE запрошують представників креативної індустрії підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі за факти та доказову медицину в соціальних мережах. Для цього креативникам пропонують надати 30-денну pro bono-підтримку зі створення та просування digital-контенту медичного або наукового працівника у Facebook, Instagram або TikTok. 

Детальніше про програму

У грудні 2020-го на базі Школи журналістики та комунікацій УКУ партнери запустили безоплатну онлайн-програму «Соціальні мережі для медиків та дослідників. Як популяризувати медицину та науку онлайн?». 60 лікарів-практиків і дослідників із різних галузей вивчають, як розвивати персональний бренд і вести популярні блоги, щоб цікаво розповідати корисну та правдиву інформацію про науку та медицину, зокрема — про COVID-19 та вакцинацію. 

Серед учасників програми — студенти-медики та фахівці з 20-річним стажем, лікарі міських лікарень та сільських амбулаторій, інфекціоністи, педіатри, біологи та багато інших. 

У лютому 2021 року учасники курсу завершують своє навчання та починають робити перші самостійні кроки у соціальних мережах. Навички, підтримка та поради спеціалістів можуть стати вирішальними для успіху їхнього контенту та мотивації продовжувати просвітницьку діяльність. 

Креативну індустрію запрошують підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі з інфодемією

«Неправдива інформація завжди становила загрозу, а сьогодні вона особливо небезпечна для життя та здоров’я людей. З’являється все більше фейків та дезінформації про COVID-19 та інші захворювання, лікування, вакцинацію тощо. Щоб захистити здоров’я дітей та дорослих, ми підсилюємо голоси справжніх експертів та просимо креативну індустрію допомогти», — розповідає Анна Суходольська, голова поведінкових та соціальних комунікацій Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні. 

«60 учасників курсу — це люди, які не побоялися кинути собі ще один виклик і почати вчитися новому. Вони мають різний досвід та спеціалізації, але вмотивовані не лише будувати власний бренд чи знаходити клієнтів завдяки соціальним мережам, а займатися просвітництвом, говорити цікаво і доступно про важливі наукові питання та підіймати авторитет доказової медицини і науки. І в цьому ми хочемо їх підтримати», — зазначає координаторка курсу, керівниця магістерської програми з медіакомунікацій УКУ Олена Кулигіна. 

Кого запрошують до участі

Підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі за факти та доказову медицину в соціальних мережах запрошуються креативні, комунікаційні та digital-агентства, експерти із digital-комунікацій, копірайтери та дизайнери. 30-денна digital-підтримка лікаря або науковця може полягати в окремих послугах — наприклад, допомозі з дизайном або текстами, але комплексна робота зі створення, планування та аналізу контенту буде особливо цінною. 

Лист із заявкою на участь або питаннями можна відправити на пошту до 1 лютого. У листі необхідно вказати, який формат підтримки ви готові надати. 

Програма «Соціальні мережі для медиків та дослідників. Як популяризувати медицину та науку онлайн?» проходить у партнерстві з Агенцією США з міжнародного розвитку (USAID).


Читайте також: Нещодавно Міністерство закордонних справ та Український інститут запустили сайт про Україну для іноземних аудиторій.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...