• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Освітній курс МАМІ+Могилянка: випуск Customer Experience 2019

24 Квітня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Освітній курс МАМІ+Могилянка: випуск Customer Experience 2019
Share on FacebookShare on Twitter

У квітні 2019 року успішно завершився освітній курс Customer Experience, започаткований МАМІ спільно з кафедрою маркетингу та управління бізнесом Національного університету “Києво-Могилянська академія“.

Експертна програма стартувала у січні 2019 року та мала за мету дати студентам Могилянки інноваційні інструменти  впливу  у галузі маркетингу. У сучасному світі стрімких змін та «чорних лебедів» практичні прийоми ефективного керування від провідних менеджерів галузі надають випускникам суттєву перевагу у пошуку роботи та майбутніх результатах праці.

Катерина Пічик, завідувач кафедри маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук НаУКМА коментує: «В цьому році співробітництво виявилось ще цікавішим – чудові лектори, сучасні завдання, яскраві проекти та гаряча боротьба за перемогу. Розголос про успішність програми створив шалений попит: на наступний рік на сертифікатну програму записались майже 300 студентів».

Інтенсив тривав 33 години – 12 тем, 13 експертів, 13 лекцій, 6 практичних занять. Digital Marketing, програми лояльності, consumer promo, секрети ефективних івентів та погляд у майбутнє – головні теми курсу. Своїм досвідом ділилися профі з Вищої Ліги Маркетингу: Наталія Морозова, Аліна Фролова, Олександр Микитенко, Марія Шляхова, Олександра Логвіненко, Юлія Корняга, Наталія Жигалкіна, Світлана Гукова, Віктор Кисляков, Юлія Голота, Світлана Степаненко, Іветта Делікатна.

Під час навчання до студентів висуваються досить високі вимоги, щоб процес був максимально ефективним. За правилами програми учасники обов’язково захищають командні роботи та готують індивідуальні проекти за реальними брифами від брендів. Цьогоріч до курсу долучилися такі компанії, як Bel Shostka Ukraine, Vodafone Ukraine, PepsiCo Ukraine (ТМ Слов’яночка), Jacobs. За результатами оцінювання зі 110 студентів набору 2019 року лише 44 отримали сертифікати, які підтверджують високий рівень знань молодих спеціалістів.

«Для мене справжнім челенджем стала робота над індивідуальним завданням, адже проект справді глобальний, цікавий і (що головне) реальний, – ділиться враженням Маргарита Прокудіна, яка набрала найбільшу кількість балів. – Лектори – професіонали у своїй справі, дуже мотивуючі та відкриті, їм приємно презентувати роботи та в них приємно вчитися. Величезна кількість дійсно якісних кейсів у різних сферах дуже круто розвивають розуміння сучасних трендів та механік».

Альона Сорокіна, трейд-маркетинг менеджер Bel Shostka Ukraine: «Вже другий рік поспіль маю чудову можливість оцінити роботи студентів в рамках освітньої програми МАМІ. Навіть за такий короткий термін зрозуміло, що рівень робіт стає  кращим з кожним роком. Є ідеї, які варті того, щоб бути реалізованими вже сьогодні. Студентам хочу побажати не втрачати своє натхнення та ніколи не боятися використовувати ті інструменти, яких ще немає на нашому ринку. Та пам’ятайте, споживачі люблять все нове, але якщо воно просте та зрозуміле для них».

Сертифікат програми доданий до диплому ВНЗ, свідчить про сучасну практичну підготовку у професії та ентузіазм студента, що безумовно є перевагою при подальшому працевлаштуванні. Крім того, фахівці ринку оцінюють випускників курсу як кадровий ресурс початкового рівня та із задоволенням запрошують на стажування в агентства.

Наталія Морозова, голова правління МАМІ: «Сприяння розвитку сфери маркетингових комунікацій є одним з головних векторів діяльності нашої організацій. Ми розуміємо, що саме якість освітнього рівня молодих спеціалістів та їх практичні знання – це основа, необхідна для формування ринку, що відповідатиме потребам майбутнього. Ми надзвичайно задоволені результатами програми 2019 року, тож наразі вже починаємо планувати наступний курс».

Всі найкращі моменти з проведення освітньої програми Customer Experience у фоторепортажі на Facebook.

Теги: новиниобразованиеобучение

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv
Відео

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

25 Серпня, 2023

Львів довгий час зображували містом історії, вікових традицій, броварів тощо. Але це також динамічне й еклектичне місто, його красиві молоді люди закохали нас у себе й надихнули зняти рекламу «Львівського»...

Читати даліDetails

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

Нова книга Деббі Міллман

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.