Согласно отчету о мировых биллингах, составленному исследовательской компанией COMvergence, в 2019 году OMD Optimum Media сохранило за собой звание крупнейшего медиаагентства в мире.

 По данным исследования, биллинг агентства приблизится к сумме в 19,6 млрд долларов, при этом обороты по сравнению с 2018 годом увеличатся на 6,1%.

OMD Optimum Media – медиаагентство полного цикла, являющееся частью медиасети OMD. На рынке Украины работает с 2001 года. В портфеле агентства – ведущие международные и украинские рекламодатели, с которыми агентство развивает стабильные долгосрочные отношения.

OMD Optimum Media – медиаагентство №1 в Украине по результатам рейтинга Всеукраинской рекламной коалиции (ВРК) по бюджетам 2012, 2013, 2014, 2015, 2017 и 2018 годов.

COMvergence – исследовательская компания, составляющая рейтинги медиаагентств и медиагрупп на основе данных из 41 страны.

Иллюстрация в заголовке: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...