«Неопознанный плавучий объект» – проект дома на воде от итальянского архитектора

После трех лет разработок архитектор Пьерпаоло Лазарини заявил, что проект плавучего дома «U.F.O 1.2» завершен. Его постройка будет реализована с помощью краудфандинга.

«Неопознанный плавучий объект» в диаметре составляет 12,5 метров. В нем будут две жилые зоны, надводная и подводная, а также палуба на которой можно загорать и при желании разбить небольшой сад.

Внутри диска расположатся аккумуляторы, цистерны для воды и груз, который позволит плавучему дому изменить глубину погружения. У «U.F.O 1.2» будут собственные опреснители воды. Он сможет передвигаться на короткие дистанции, развивая скорость до 6,5 км/час, или оставаться на одном месте с помощью системы из четырех якорей.

Благодаря солнечным батареям и мощным аккумуляторам плавучий дом будет полностью автономным. Более того, он сможет заряжать водный электротранспорт.

Пьерпаоло Лазарини рассчитывает построить первую плавучую тарелку к 2021 году.

Чтобы профинансировать проект был предложен календарь краудфандинга. Спонсоры проекта смогут забронировать на плавучем доме один или больше дней. Если занять все 365 дней – «Неопознанный плавучий объект» профинансирует себя сам.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренди і TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

Бренди в TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

Перша безкоштовна онлайн-зустріч AIR Influence MeetUps відбудеться 1 червня 2020 року. Вона буде присвячена можливостям TikTok для брендів в Україні. ...

Укрзалізниця запустила спеціальний ASMR-потяг

На час карантину для всіх, хто сумує за подорожами, кому вдома погано спиться та важко сконцентруватись на роботі, Укрзалізниця запустила ...

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Ми хочемо зручний інтернет-банк, ...

Твоя легальна трава вдома: Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Green Energy™ продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку травня ...

Веб-додаток Voice Doodler автоматично доповнює усну оповідь ілюстраціями

Агенція Ogilvy та бренд дитячого харчування Illuma запустили веб-додаток «Voice Doodler», який автоматично ілюструє розказані вголос історії.

Японська компанія встановила картонний автомат для продажу напоїв

В Японії на кожні 23 особи припадає один автомат із продажу всякої всячини. Але картонний автомат для продажу напоїв компанія Hacomo встановила першою.