«Неопознанный плавучий объект» – проект дома на воде от итальянского архитектора

После трех лет разработок архитектор Пьерпаоло Лазарини заявил, что проект плавучего дома «U.F.O 1.2» завершен. Его постройка будет реализована с помощью краудфандинга.

«Неопознанный плавучий объект» в диаметре составляет 12,5 метров. В нем будут две жилые зоны, надводная и подводная, а также палуба на которой можно загорать и при желании разбить небольшой сад.

Внутри диска расположатся аккумуляторы, цистерны для воды и груз, который позволит плавучему дому изменить глубину погружения. У «U.F.O 1.2» будут собственные опреснители воды. Он сможет передвигаться на короткие дистанции, развивая скорость до 6,5 км/час, или оставаться на одном месте с помощью системы из четырех якорей.

Благодаря солнечным батареям и мощным аккумуляторам плавучий дом будет полностью автономным. Более того, он сможет заряжать водный электротранспорт.

Пьерпаоло Лазарини рассчитывает построить первую плавучую тарелку к 2021 году.

Чтобы профинансировать проект был предложен календарь краудфандинга. Спонсоры проекта смогут забронировать на плавучем доме один или больше дней. Если занять все 365 дней – «Неопознанный плавучий объект» профинансирует себя сам.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Creative Digest CIAU. Випуск #027Creative Digest CIAU. Випуск #027

Creative Digest CIAU. Випуск #027

Нова порція знань та натхнення від LIONS Live. Добірка актуальних можливостей професійного росту. Онлайн-довідник національних фільмів. Та тренди в графічному ...