• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Названо на честь вас: Аеропорт Гельсінкі приміряє на себе імена своїх пасажирів

3 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Аеропорти по всьому світу називають на честь знаменитих осіб: Шарль де Голль, Леонардо да Вінчі, Джон Кеннеді тощо. Але Аеропорт Гельсінкі вирішив у такий спосіб повідомити своїм пересічним пасажирам, що для нього найголовнішим є саме вони.

В ході нової кампанії від TBWA\Helsinki оновлений та розширений Аеропорт Гельсінкі було вирішено назвати на честь найцінніших для нього людей — його пасажирів. Тому тепер кожен відвідувач має можливість побачити своє ім’я на офіційній вивісці на фасаді аеропорту.

«Ми твердо переконані, що аеропорти є і завжди повинні бути насамперед для пасажирів. Тому що хіба ж це аеропорт — без користувачів? Ми неймовірно пишаємося тим, що ми стали першим аеропортом світу, який дійсно назвав себе на честь вас, мене та всіх нас», — заявила Катя Зіберг, директорка з маркетингу та старша віцепрезидентка Finavia Corporation.

Таке тимчасове перейменування Аеропорту Гельсінкі є частиною урочистостей, присвячених відкриттю після оновлення його другого терміналу. Все це є вкладом у зміцнення позицій Аеропорту Гельсінкі як провідного транспортного хабу Північної Європи. А така політика передбачає серед іншого й розвиток взаємодії з подорожувальниками.

«Ця ідея спала нам на думку, коли ми усвідомили, що в традиціях найменування аеропортів є дещо дійсно застаріле. Дещо, із чим ще ніхто досі не наважувався погратися. Тобто ви завжди прибуваєте до чийогось аеропорту, хоча він міг би (і повинен би) бути вашим. Щоб знайти справжній відгук в серцях людей, сучасним брендам варто рухатися в напрямку персоналізації та кастомізації геть усього: від продуктів до взаємодії з брендом. Ми впевнені, що така взаємодія дійсно віддає належне клієнтам Finavia і торує шлях до того, яким має бути сучасний аеропорт», — пояснив Мікко П‘єтіля, старший креативний директор TBWA\Helsinki.

Джерело


Читайте також:

На крилах поезії: TABASCO запросили знаменитостей зачитати вірші під час рейсів авіакомпанії WINDROSE.

KLM подарувала посадковим талонам нове життя, а дітям — розмальовки.

То куди летимо? або Загадки від авіакомпанії United Airlines.

Індійські авіалінії сполучили правила безпеки та йогу.

Теги: авиамаркетинг і комунікаціїтранспорттуризм

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку
Бізнес

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

2 Лютого, 2024

1 лютого 2024 року нон-профіт проєкт UA business Global запустив освітній серіаліті GLOBA. Підприємці отримають практичні рекомендації з PR, бізнес-комунікацій, нетворкінгу для просування бізнесу на глобальні ринки. 20 коротких 15-хвилинних...

Читати даліDetails

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

Ефективні алгоритми розвитку бізнесу під час війни на GET Business Festival

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.