Надкушені сітілайти та рукатий рот: як McDonald’s і KFC зобразили «кусь»

Агенція TBWA\Paris вже не перший рік створює цікаві новаторські кампанії для «МакДональдз». Багато з них акцентують увагу на іконічному характері продуктів, зводячи брендинг до мінімуму і натомість зосереджуючи увагу просто на їжі. Надкушені сітілайти, які можна побачити в її найновішій кампанії, розвивають цю ідею, ілюструючи, як сильно людям іноді кортить Біг-Маку чи картоплі фрі. Щоб зобразити велетенський слід від зубів, для сітілайтів навіть довелося зробити спеціальну металеву раму оригінальної форми.

В цьому дизайні є дещо комічне, але водночас він є і влучним, і чудернацьким, і успішно притягує до себе погляди перехожих, а саме це реклама і повинна робити.

Роздивившись ці сітілайти, можна помітити, що жодної вказівки на McDonald’s на них немає. Хіба що коробка з картоплею має типовий червоно-жовтий колір. Втім, відеоролик, у якому можна побачити ті самі надкушені сітілайти, таки уточнює, що це дійсно реклама McDonald’s.

Це – не перший раз, коли зовнішня реклама «МакДональдз» у Франції позбулася будь-яких логотипів. Вона стала логічним продовженням попередньої, коли на білбордах були розміщені просто фото їжі. І все.

А ще раніше у зовнішній рекламі бренду можна було побачити максимально спрощені двовимірні зображення популярних пунктів меню, які у такому вигляді нагадували, скоріше, піктограми-емодзі. Такий підхід – явний доказ того, що успішний продукт навіть сам по собі здатен стати втіленням бренду.

Зобразити звук

Дещо інший підхід обрала мережа KFC, для якої однією зі знакових характеристик є хрускіт смаженої курочки, коли її жують. З огляду на це агенція Geometry Argentina, яка належить WPP, знайшла спосіб візуалізувати все це.

Кампанія Noisy Chicken від KFC використовує рукатий рот та м’ясо з усякої всячини, щоб передати те відчуття, яке виникає, коли людина вгризається в смажене курча KFC. Вона дозволяє глядачам точно уявити цей характерний звук.

Хоча Noisy Chicken є за задумом принт-кампанією, проте вона включає в себе також два відеоролика – Bateria та Globos. Воно й не дивно, адже для створення такого деталізованого зображення знадобилися 12 місяців часу та цілком реальні фізичні прототипи цих рукатих ротів. Як саме їх майстрували, можна побачити у відео.

Джерело 1, 2

Втім, не все, що кортить вкусити, є насправді їстівним, і не все, що здається неїстівним, насправді таким є, як можна побачити у цих двох кампаніях.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.