Надкушені сітілайти та рукатий рот: як McDonald’s і KFC зобразили «кусь»

Агенція TBWA\Paris вже не перший рік створює цікаві новаторські кампанії для «МакДональдз». Багато з них акцентують увагу на іконічному характері продуктів, зводячи брендинг до мінімуму і натомість зосереджуючи увагу просто на їжі. Надкушені сітілайти, які можна побачити в її найновішій кампанії, розвивають цю ідею, ілюструючи, як сильно людям іноді кортить Біг-Маку чи картоплі фрі. Щоб зобразити велетенський слід від зубів, для сітілайтів навіть довелося зробити спеціальну металеву раму оригінальної форми.

В цьому дизайні є дещо комічне, але водночас він є і влучним, і чудернацьким, і успішно притягує до себе погляди перехожих, а саме це реклама і повинна робити.

Роздивившись ці сітілайти, можна помітити, що жодної вказівки на McDonald’s на них немає. Хіба що коробка з картоплею має типовий червоно-жовтий колір. Втім, відеоролик, у якому можна побачити ті самі надкушені сітілайти, таки уточнює, що це дійсно реклама McDonald’s.

Це – не перший раз, коли зовнішня реклама «МакДональдз» у Франції позбулася будь-яких логотипів. Вона стала логічним продовженням попередньої, коли на білбордах були розміщені просто фото їжі. І все.

А ще раніше у зовнішній рекламі бренду можна було побачити максимально спрощені двовимірні зображення популярних пунктів меню, які у такому вигляді нагадували, скоріше, піктограми-емодзі. Такий підхід – явний доказ того, що успішний продукт навіть сам по собі здатен стати втіленням бренду.

Зобразити звук

Дещо інший підхід обрала мережа KFC, для якої однією зі знакових характеристик є хрускіт смаженої курочки, коли її жують. З огляду на це агенція Geometry Argentina, яка належить WPP, знайшла спосіб візуалізувати все це.

Кампанія Noisy Chicken від KFC використовує рукатий рот та м’ясо з усякої всячини, щоб передати те відчуття, яке виникає, коли людина вгризається в смажене курча KFC. Вона дозволяє глядачам точно уявити цей характерний звук.

Хоча Noisy Chicken є за задумом принт-кампанією, проте вона включає в себе також два відеоролика – Bateria та Globos. Воно й не дивно, адже для створення такого деталізованого зображення знадобилися 12 місяців часу та цілком реальні фізичні прототипи цих рукатих ротів. Як саме їх майстрували, можна побачити у відео.

Джерело 1, 2

Втім, не все, що кортить вкусити, є насправді їстівним, і не все, що здається неїстівним, насправді таким є, як можна побачити у цих двох кампаніях.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Вікіпедія відзначає 20-річний ювілей (Інфографіка)

Двадцять років тому, 15 січня 2001 року, Джиммі Вейлз та Ларрі Сенгер запустили сайт під назвою «Вікіпедія» — мережевий інформаційний ...

Creative Digest CIAU. Випуск #022

Чао, креатори! На зв’язку Creative Digest! Вітаємо всіх з Новим роком! Сподіваємось, ви добре відпочили за зимові свята та надихнулися ...

Новорічна реклама без оленів від Bolt: кампанія з України здобула два золота Effie Awards Europe 2021

Новорічна реклама Bolt здобула два золота однієї з найавторитетніших європейських щорічних премій в галузі маркетингових комунікацій ― Effie Awards Europe ...

Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір

Цифрова мода та віртуальний простір стають дедалі дивнішими, апелюючи до уяви та розмиваючи ті межі, у яких досі існував ритейл.

Експонати, які ще ніхто не бачив: британські музеї показують фото, у яких нуль переглядів

Щоразу, коли ви оновлюєте сторінку, перед вами постає нова, випадковим чином обрана фотографія музейного експонату, у якої не було жодного перегляду.

Новини від Cannes Lions: Левів буде вдвічі більше

Організатори Cannes Lions підтвердили, що цього року вручення Левів відбуватиметься, як зазвичай, протягом третього тижня червня 2021 року. Після перенесення минулорічних нагород журі ...