Надкушені сітілайти та рукатий рот: як McDonald’s і KFC зобразили «кусь»

Агенція TBWA\Paris вже не перший рік створює цікаві новаторські кампанії для «МакДональдз». Багато з них акцентують увагу на іконічному характері продуктів, зводячи брендинг до мінімуму і натомість зосереджуючи увагу просто на їжі. Надкушені сітілайти, які можна побачити в її найновішій кампанії, розвивають цю ідею, ілюструючи, як сильно людям іноді кортить Біг-Маку чи картоплі фрі. Щоб зобразити велетенський слід від зубів, для сітілайтів навіть довелося зробити спеціальну металеву раму оригінальної форми.

В цьому дизайні є дещо комічне, але водночас він є і влучним, і чудернацьким, і успішно притягує до себе погляди перехожих, а саме це реклама і повинна робити.

Роздивившись ці сітілайти, можна помітити, що жодної вказівки на McDonald’s на них немає. Хіба що коробка з картоплею має типовий червоно-жовтий колір. Втім, відеоролик, у якому можна побачити ті самі надкушені сітілайти, таки уточнює, що це дійсно реклама McDonald’s.

Це – не перший раз, коли зовнішня реклама «МакДональдз» у Франції позбулася будь-яких логотипів. Вона стала логічним продовженням попередньої, коли на білбордах були розміщені просто фото їжі. І все.

А ще раніше у зовнішній рекламі бренду можна було побачити максимально спрощені двовимірні зображення популярних пунктів меню, які у такому вигляді нагадували, скоріше, піктограми-емодзі. Такий підхід – явний доказ того, що успішний продукт навіть сам по собі здатен стати втіленням бренду.

Зобразити звук

Дещо інший підхід обрала мережа KFC, для якої однією зі знакових характеристик є хрускіт смаженої курочки, коли її жують. З огляду на це агенція Geometry Argentina, яка належить WPP, знайшла спосіб візуалізувати все це.

Кампанія Noisy Chicken від KFC використовує рукатий рот та м’ясо з усякої всячини, щоб передати те відчуття, яке виникає, коли людина вгризається в смажене курча KFC. Вона дозволяє глядачам точно уявити цей характерний звук.

Хоча Noisy Chicken є за задумом принт-кампанією, проте вона включає в себе також два відеоролика – Bateria та Globos. Воно й не дивно, адже для створення такого деталізованого зображення знадобилися 12 місяців часу та цілком реальні фізичні прототипи цих рукатих ротів. Як саме їх майстрували, можна побачити у відео.

Джерело 1, 2

Втім, не все, що кортить вкусити, є насправді їстівним, і не все, що здається неїстівним, насправді таким є, як можна побачити у цих двох кампаніях.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Adobe MAX 2020 Creativity Conference

З 20 по 22 жовтня відбудеться Adobe MAX 2020 Creativity Conference

Цього року Adobe MAX 2020 Creativity Conference пройде онлайн і безкоштовно. На конференції планується понад 350 сесій і майстер-класів, виступи ...

Паперові мотоцикли та пластилінові зайці: шість кампаній, що вражають майстерністю анімації

Серед кампаній, що відзначилися майстерністю анімації, можна побачити теплі різдвяні історії, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців.

Як зробити ідеальне фото: підготовка та результат

Завісу таємниці трохи відхиляє новий тренд в соцмережах The Setup vs. The Shot. Тобто підготовка до того, як зробити ідеальне фото, та її результат.