Торт-кросівок та бургер з меблів: дві кампанії, що міняють місцями їстівне та неїстівне

Лімітований торт-кросівок від Adidas

Чули коли-небудь, як, розхвалюючи щось, говорять «так би й з’їв»? Що ж, нова лімітована серія кросівок Adidas, яка була задумана на хвилі популярності мема Everything Is Cake, саме такою ї є. Цей спортивний бренд випустив серію гіперреалістичних шоколадних тортів, які своїм виглядом один в один нагадують взуття лінійки Adidas Originals ZX 2K Boost. Тільки відтворене з шоколадного бісквіту та жовто-оранжевого масляного крему.

Останнім часом соцмережі заполонили зображення та відео тортів, які переконливо маскуються під інші об’єкти. Чимало глядачів вже остаточно заплуталися, які побутові предмети є тортами, а які – самі собою.

Завтра, 26 серпня, жителі Вайтчепела, що в Лондоні, матимуть можливість безкоштовно замовити собі такі торти. Хто встигне, звісно.

Як був зготований торт-кросівок можна побачити в ось цьому відео.

Бренд також запросив Іана Райта, відомого англійського футболіста та спортивного коментатора, зробити невеличкий відеовідгук, присвячений кросівкам Adidas Originals ZX 2K Boost. Один кросівок, що стоїть перед ним, є, власне, кросівком. Інший – тортом. Але відрізнити їх на око один від одного практично неможливо, аж доки не настає момент істини.

МакДональдз відзначає квебецький День переїзду

В США та в більшості інших країн для людей день переїзду настає тоді, коли вони, скажімо, купують новий дім чи у них закінчується термін оренди житла. Але для жителів канадської провінції Квебек ця дещо урочиста подія настає кожного року в один і той самий день – 1 липня. Ця традиція налічує вже кількасот років, відколи у 18 столітті було стандартизовано договори про оренду житла, щоб ті набували чинності та добігали кінця в один день року.

Тому, щоб відзначити День переїзду, канадська мережа МакДональдз та агенція Cossette створили кампанію, яка показала вантажівки, напхані речами, які люди беруть із собою на нове місце. Всьому цьому скарбу було надано форму, яка імітує класичні пункти меню цієї мережі фастфуду: картопля фрі, МакМафін та бургер з меблів.

Кожна така композиція покликана розповісти невеличку історію, якщо придивитися до деталей. Картопля фрі натякає про юнака, який віднині житиме окремо від батьків десь у популярному районі Монреалю. Біг Мак створює образ великої родини з дітьми, яка перебирається до передмістя. А МакМафін складається з речей молодої пари, що вирішила нарешті з’їхатися разом.

Агенція також опублікувала gif-зображення, яке показало, які саме інгредієнти має цей бургер з меблів.

Джерело 1, 2


А ще ми тут зібрали для вас топ речей, які зазвичай беруть із собою у відпустку українські креатори, аби допомогти вам прискорити ваші збори і тим самим залишити більше часу на планування дозвілля і налаштування на потрібну хвилю.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.