«Моршинська» шукає роботу: стартувала нова healthy-кампанія бренду води

Мільйони українців помітили, що «Моршинська» шукає роботу, коли отримали резюме від бренду води на найбільшому порталі з пошуку вакансій Work.ua. Проєкт «Візьми Моршинську на роботу!» став частиною масштабної healthy-кампанії, яку втілює у життя бренд природної води родом з Прикарпаття.

Ми прагнемо на 100% реалізуватись в кар’єрі, заявляють автори кампанії, але часто забуваємо про найважливіший ресурс та найбільшу цінність — власне тіло, що на 70% складається з води. Турбота про гідробаланс та імунітет і щоденне відновлення тіла — це обов’язкові ритуали в житті кожної здорової людини.

«Сьогодні ми всі напевне знаємо, в чому полягає наша місія, як ми мріємо виглядати, що транслювати. Та чи завжди пам‘ятаємо, що великі ідеї складаються з маленьких кроків? Щоденна норма в півтора літри води — це запорука класного самопочуття, красивого тіла та плідної праці. І це лише сім склянок, півсотні ковтків або десять хвилин вашого часу на добу. Колаборація з Work.ua для нас — можливість сказати, що в світі, який поспішає до нових звершень, відкриттів, високих результатів та значних перемог, завжди є місце невеликій перерві та склянці води», — розповідає про новий проект директор з маркетингу ІDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.

В офісі, на фрілансі, в кабінеті, опенспейсі чи коворкінгу — не важливо, де саме резюме «Моршинської» знайшло свого адресанта. Головне, що тепер кожен точно знає: його чи її особиста ефективність підвищується з кожним ковтком природної води.

«Моршинська» шукає роботу
«Моршинська» шукає роботу: стартувала нова healthy-кампанія бренду води

Генеральний директор Work.ua Наталя Панкратова поділилася власними враженнями від резюме «Моршинської»:

«Наймаючи кандидата на роботу, варто звертати увагу на те, чи розділяє він ваші цінності. Бо саме від цього залежатиме атмосфера та взаємодія в команді. Наші цінності — це мова, якою ми говоримо. Суворо, серйозно чи весело — головне, що однією мовою. Проте, звісно, важливі й професійні навички. З резюме “Моршинської” ми бачимо, що вона має активну життєву позицію, має інноваційний підхід до розв’язання задач, вміє підлаштовуватися під потреби користувачів та збігається з нами у багатьох цінностях. Тож чом би й так?»

«Моршинська» шукає роботу

Автори кампанії наголошують: щоденне відновлення та добова норма води здатні значно підвищити KPI тіла людини. Поки кожен підкорює нові вершини, «Моршинська» працює щосекунди. З кожним ковтком води, яку створила сама природа.

Джерело


Раніше «Моршинська» запустила соціально-екологічну програму «Зелена торба» — сервіс зі збору та переробки пластикових пляшок від напоїв з маркуванням PET1. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...