«Моршинська» шукає роботу: стартувала нова healthy-кампанія бренду води

Мільйони українців помітили, що «Моршинська» шукає роботу, коли отримали резюме від бренду води на найбільшому порталі з пошуку вакансій Work.ua. Проєкт «Візьми Моршинську на роботу!» став частиною масштабної healthy-кампанії, яку втілює у життя бренд природної води родом з Прикарпаття.

Ми прагнемо на 100% реалізуватись в кар’єрі, заявляють автори кампанії, але часто забуваємо про найважливіший ресурс та найбільшу цінність — власне тіло, що на 70% складається з води. Турбота про гідробаланс та імунітет і щоденне відновлення тіла — це обов’язкові ритуали в житті кожної здорової людини.

«Сьогодні ми всі напевне знаємо, в чому полягає наша місія, як ми мріємо виглядати, що транслювати. Та чи завжди пам‘ятаємо, що великі ідеї складаються з маленьких кроків? Щоденна норма в півтора літри води — це запорука класного самопочуття, красивого тіла та плідної праці. І це лише сім склянок, півсотні ковтків або десять хвилин вашого часу на добу. Колаборація з Work.ua для нас — можливість сказати, що в світі, який поспішає до нових звершень, відкриттів, високих результатів та значних перемог, завжди є місце невеликій перерві та склянці води», — розповідає про новий проект директор з маркетингу ІDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.

В офісі, на фрілансі, в кабінеті, опенспейсі чи коворкінгу — не важливо, де саме резюме «Моршинської» знайшло свого адресанта. Головне, що тепер кожен точно знає: його чи її особиста ефективність підвищується з кожним ковтком природної води.

«Моршинська» шукає роботу
«Моршинська» шукає роботу: стартувала нова healthy-кампанія бренду води

Генеральний директор Work.ua Наталя Панкратова поділилася власними враженнями від резюме «Моршинської»:

«Наймаючи кандидата на роботу, варто звертати увагу на те, чи розділяє він ваші цінності. Бо саме від цього залежатиме атмосфера та взаємодія в команді. Наші цінності — це мова, якою ми говоримо. Суворо, серйозно чи весело — головне, що однією мовою. Проте, звісно, важливі й професійні навички. З резюме “Моршинської” ми бачимо, що вона має активну життєву позицію, має інноваційний підхід до розв’язання задач, вміє підлаштовуватися під потреби користувачів та збігається з нами у багатьох цінностях. Тож чом би й так?»

«Моршинська» шукає роботу

Автори кампанії наголошують: щоденне відновлення та добова норма води здатні значно підвищити KPI тіла людини. Поки кожен підкорює нові вершини, «Моршинська» працює щосекунди. З кожним ковтком води, яку створила сама природа.

Джерело


Раніше «Моршинська» запустила соціально-екологічну програму «Зелена торба» — сервіс зі збору та переробки пластикових пляшок від напоїв з маркуванням PET1. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.