«Моршинська» шукає роботу: стартувала нова healthy-кампанія бренду води

Мільйони українців помітили, що «Моршинська» шукає роботу, коли отримали резюме від бренду води на найбільшому порталі з пошуку вакансій Work.ua. Проєкт «Візьми Моршинську на роботу!» став частиною масштабної healthy-кампанії, яку втілює у життя бренд природної води родом з Прикарпаття.

Ми прагнемо на 100% реалізуватись в кар’єрі, заявляють автори кампанії, але часто забуваємо про найважливіший ресурс та найбільшу цінність — власне тіло, що на 70% складається з води. Турбота про гідробаланс та імунітет і щоденне відновлення тіла — це обов’язкові ритуали в житті кожної здорової людини.

«Сьогодні ми всі напевне знаємо, в чому полягає наша місія, як ми мріємо виглядати, що транслювати. Та чи завжди пам‘ятаємо, що великі ідеї складаються з маленьких кроків? Щоденна норма в півтора літри води — це запорука класного самопочуття, красивого тіла та плідної праці. І це лише сім склянок, півсотні ковтків або десять хвилин вашого часу на добу. Колаборація з Work.ua для нас — можливість сказати, що в світі, який поспішає до нових звершень, відкриттів, високих результатів та значних перемог, завжди є місце невеликій перерві та склянці води», — розповідає про новий проект директор з маркетингу ІDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.

В офісі, на фрілансі, в кабінеті, опенспейсі чи коворкінгу — не важливо, де саме резюме «Моршинської» знайшло свого адресанта. Головне, що тепер кожен точно знає: його чи її особиста ефективність підвищується з кожним ковтком природної води.

«Моршинська» шукає роботу
«Моршинська» шукає роботу: стартувала нова healthy-кампанія бренду води

Генеральний директор Work.ua Наталя Панкратова поділилася власними враженнями від резюме «Моршинської»:

«Наймаючи кандидата на роботу, варто звертати увагу на те, чи розділяє він ваші цінності. Бо саме від цього залежатиме атмосфера та взаємодія в команді. Наші цінності — це мова, якою ми говоримо. Суворо, серйозно чи весело — головне, що однією мовою. Проте, звісно, важливі й професійні навички. З резюме “Моршинської” ми бачимо, що вона має активну життєву позицію, має інноваційний підхід до розв’язання задач, вміє підлаштовуватися під потреби користувачів та збігається з нами у багатьох цінностях. Тож чом би й так?»

«Моршинська» шукає роботу

Автори кампанії наголошують: щоденне відновлення та добова норма води здатні значно підвищити KPI тіла людини. Поки кожен підкорює нові вершини, «Моршинська» працює щосекунди. З кожним ковтком води, яку створила сама природа.

Джерело


Раніше «Моршинська» запустила соціально-екологічну програму «Зелена торба» — сервіс зі збору та переробки пластикових пляшок від напоїв з маркуванням PET1. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Adobe MAX 2020 Creativity Conference

З 20 по 22 жовтня відбудеться Adobe MAX 2020 Creativity Conference

Цього року Adobe MAX 2020 Creativity Conference пройде онлайн і безкоштовно. На конференції планується понад 350 сесій і майстер-класів, виступи ...

Паперові мотоцикли та пластилінові зайці: шість кампаній, що вражають майстерністю анімації

Серед кампаній, що відзначилися майстерністю анімації, можна побачити теплі різдвяні історії, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців.