• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Монетизація, лайви, сторітеллінг: про що говорили на Х Конгресі інформаційних сайтів та міських порталів

8 Листопада, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
Монетизація, лайви, сторітеллінг: про що говорили на Х Конгресі інформаційних сайтів та міських порталів

Woman Shopping Online Website Food Concept

Share on FacebookShare on Twitter

2 листопада в київському просторі InnoHub відбувся 10-й Конгрес інформаційних сайтів та міських порталів, організатором якого виступила Асоціація незалежних регіональних видавців України. Захід об’єднав понад 25 спікерів та більше 150 учасників навколо тем монетизації, маркетингу та контенту інформаційних медіа.

Reklamaster.com теж побував на події й дізнався, про що ж говорили спікери Конгресу.

Що там з монетизацією?

Президент медіа-корпорації RIA Олександр Човган поділився методами монетизації для нових медіа, особливу увагу він звернув на платний доступ до контенту.

«Лише 2% унікальних користувачів готові платити за ваш контент насправді, а не декларативно. Найбільшу цінність для них становлять ексклюзивні коментарі й думки експертів з приводу певних явищ та подій, тобто дефіцитний контент, – зазначив Човган. – Кожен другий користувач в розвинених країнах має декілька платних підписок. Україні подібного очікувати ще 5 – 10 років».

Серед інших методів монетизації спікер виділив: краудфандинг, e-commerce, нативну рекламу, брендований контент. Також Човган радить видавцям пробувати себе в ролі рітейлерів (розробляти застосунки, наприклад у New York Times є додаток NYT Crossword), івент-організаторів, інтернет-агентства, брокерів даних, інвесторів, PR-агентства та клубу.

Співзасновник агенції розвитку локальних медіа «Або» Олександр Білінський розповів про те, як його команда розвиває регіональні медіа на онлайн-платформі The city. Онлайн-виданнями в малих та середніх містах країни опікуються ментори (медіаменеджери та редактори з досвідом), які допомагають обраним редакціям створювати якісний контент та знайомлять їх з форматами, що приносять гроші.

Олександр назвав 7 таких форматів:

  • Тести (наприклад, користувачам Волноваха.City пропонують відгадати назви суші-сетів від місцевого кафе);
  • Спецпроекти (зовнішність героїні перетворюють в салоні краси);
  • «Пояснюємо на пальцях» (читачам розповідають, де навчитися водити авто в Жмеринці та куди звернутися);
  • Конкурси;
  • Рейтинги;
  • Промо-історії;
  • Нативна реклама.

Що кажуть цифри?

Медіаексперт, науковий співробітник Оксфордського університету Гжегож Піхота оприлюднив результати дослідження Charbeat (було досліджено 500 новинних сайтів). Відповідно до даних, основними джерелами трафіку є прямі переходи (37%), соцмедіа (17%), Google (22%), Facebook (13%), інше (11%).

Директорка по роботі з клієнтами Kantar TNS Марина Костроміна навела дані про тенденції медіаспоживання в Україні.

Загалом, картина на 2018 рік виглядає так:

  • 70% українського населення віком від 12 до 70 років користується інтернетом. Порівняно з даними за 2017 рік, кількість юзерів виросла на 7%. Що важливо, ріст відбувається рівномірно у всіх вікових категоріях.
  • Понад 16 мільйонів українців використовують мобільні пристрої для виходу в світову мережу.
  • 82% користувачів смартфонів надають перевагу операційній системі Android.
  • Найпопулярніші мобільні застосунки у вересні 2018-го – Viber (96%), Youtube та Chrome (по 91%).
  • Найпопулярніші заняття українців в інтернеті – перебування на соціальних платформах, читання статей та перегляд онлайн-відео (безкоштовного).
  • 34% часу українці приділяють увагу традиційним медіа та 66% – діджитал.

Як виділитись на ринку?    

Головна редакторка сайту Единственная Наталія Вересюк та журналістка, авторка книги «Жизнь в Фб» Олена Куряча дали кілька порад зі сторітеллінгу.

  • Найважливіше в історії – початок, в якому варто передати основні переваги матеріали та інтригу. За словами Олени, редакції «Единственной» довелось відмовитись від публікації одного із цікавих інтерв’ю, оскільки героїня матеріалу не погодилась на «смачний» лід редакції, а запропонувала свій вступ, який би навряд спровокував відвідувачів сайту прочитати матеріал до кінця.
  • В історії немає місця для канцеляризмів, потрібно наблизити текст до розмовної мови.
  • Варто бути обережним зі складнопідрядними реченнями, аби уникнути плутанини зі змістом.
  • Скажіть «ні» рерайту.
  • Необхідно вкладати в розвиток своєї команди.

SMM-менеджер Mind.ua Михайло Фідченко зазначив, що найголовніше в роботі SMM-спеціаліста – це не підводки, а аналіз показників власної сторінки та конкурентів. Також перед платною промоцією варто уважно прочитати правила реклами в соціальній мережі, аби служба підтримки не заблокувала ваш пост. Ще важливо перевірити, чи підходить картинка для реклами і як ній буде розміщуватись текст.

CEO та засновник онлайн-видання «Наш Киев» Дмитро Федоренко розповів про лайви як інструмент монетизації електронних медіа. На прикладі власного дітища він показав, що для прямої трансляції з місця події достатньо лише смартфона та мікрофону, а під час самого лайву можна демонструвати рекламу спонсорів. Дмитро радить власникам нових медіа еволюціонувати органічно, тобто не випробовувати всі новинки технологій відразу. Також варто приваблювати зірок, щоб охопити їхню персональну аудиторію.

«Працюйте для телеглядачів, які не дивляться TV, та не бійтесь експериментувати», – зауважив засновник «Нашого Киева».

Також на Reklamaster.com ви можете почитати про 10 правил проведення якісного журналістського розслідування, якими поділилась спікерка Конгресу – журналістка проекту «Слідство.інфо» Анна Бабінець.

Вікторія Теравська

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com

Фото для матеріалу надані організаторами заходу.

Теги: маркетинг і комунікаціїмедіа

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.