«Молокія» стає брендом, який не видає себе за бренд

Команда banda agency створила для «Молокії» нову комунікаційну платформу. Тепер вся реклама бренду показує продукти з іншої сторони. 

Стратеги помітили, що людей бісить складність у такій простій категорії, як молочка. На думку стратегів banda agency, у комунікації ця категорія зазвичай вигадує якісь фантастичні відмінності від продукту конкурентів: все заради брендової брендовості бренду. Тому головним ворогом креаторів нової комунікації «Молокії» став молочний випендрьож, а «Молокія» відтепер стає брендом, який не видає себе за бренд.

Зазвичай бренди віддають багато уваги передній стороні продукту, а зворотна залишається нудною та суто технічною. Щоб довести, що бренд «Молокія» серйозно ставиться до того, про що говорить, автори проєкту зробили редизайн зворотної сторони для всього продуктового портфелю. Тепер ця сторона жива, привітна та зрозуміла, а головне — її стало легше та цікавіше читати. 

Редизайн зворотної сторони упаковки «Молокії»
Нова комунікаційна платформа бренду «Молокія»

Ще більше інноваційних рішень у комунікації брендів, креативних ідей та проєктів, кампаній з різних країн світу — у нашому розділі «Ідеї», переходьте за цим посиланням.

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...