Сміття та футболки на все життя: що продавали британські екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020

Ці три екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020 скористалися нагодою привернути увагу до пластикового забруднення, вуглецевих викидів та вимирання диких тварин.

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.

Бренд Galicia створив лінійку соків для дітей

Національний виробник натуральних соків Galicia вирішив створити лінійку спеціально для дітлахів. Лаконічний об’єм, оновлена рецептура, повністю змінений концепт упаковки та ...

Як вгадати найкрутіший лайфхак Чорної п'ятниці? Мозколомний тест від MAKE SENSE

Як вгадати найкрутіший лайфхак Чорної п’ятниці? Мозколомний тест від MAKE SENSE

Чорна п’ятниця — це неабиякий іспит для права вибору споживача. Як отримати бажане і не потонути в буремному потоці знижок? ...

Ведмедик на мільйон доларів: благодійна організація шукає спонсора. Одного. Великого.

Оскільки нинішня ситуація не кращим чином вплинула на фінансове становище більшості людей, «Ведмедик на мільйон доларів» шукає лише одного благодійника.

Соціальний коментар та користувацькі дані в кампаніях Spotify

Цей сервіс вміло аналізує дані та влучно реагує на події в світі. В кампаніях Spotify є і Девід Бові, і заборонені музиканти, і чимало диваків-меломанів.

Уяви себе спецагентом: у Сінгапурі тестують аудіододаток для бігунів

Аудіододаток для бігунів переносить користувача на місце головного героя історії, не даючи йому занудьгувати під час забігу.

Розробник ПЗ MongoDB нагадав про себе інтерактивним кібертрилером

Сюжет кібертрилера від MongoDB обігрує концепцію хакерських атак у день запуску нового ПЗ. В ключові моменти він пропонує глядачам зробити вибір.

Amnesty International в Україні та бюро соціальних комунікацій «До речі» запустили кампанію «Все не для дому»Amnesty International в Україні та бюро соціальних комунікацій «До речі» запустили кампанію «Все не для дому»

Amnesty International в Україні та бюро соціальних комунікацій «До речі» запустили кампанію «Все не для дому»

Amnesty International в Україні та бюро соціальних комунікацій «До речі» обирають формат онлайн-магазину, щоб розповісти про домашнє насильство. Дзеркало «Кому ...