Турбулентного 2020 року на людство в цілому і на українське суспільство зокрема неочікувано звалилося стільки змін, що деякі з них ми досі усвідомлюємо й аналізуємо. У цей час вкрай важливо стежити за новими проблемами і потребами у суспільстві, обговорювати їх у професійній спільноті, щоб зрозуміти, як соціальному активізму трансформуватись у новому світі невизначеності й ізольованості, щоб і надалі бути ефективним.

Саме для цього 2–3 лютого 2021 року відбудеться другий Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021. Подія відбудеться під егідою Програми з питань підтримки громадянського суспільства Представництва ЄС в Україні, Програми сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні, та Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ). Співорганізатор події — компанія IdeasFirst.

Основна тема 2021 року — «Адаптивність до сьогодення. Відповідальність за майбутнє». Спеціальна тема форуму — «Комунікації в епоху пандемії».

«Поведінкові комунікації змінюють світ. Це особливо помітно зараз, під час пандемії. Як робити ефективні комунікації? Як змінити поведінку і вплинути на соціальну норму? Ці питання ми зможемо обговорити з міжнародними та локальними експертами на другому форумі SHKALA. Для нас важливо надавати доступ до міжнародної експертизи для українських комунікаційників та ділитися досвідом, зокрема про дієві комунікації під час пандемії», — коментує Анна Суходольська, керівниця відділу соціальних і поведінкових комунікацій ЮНІСЕФ Україна.

«Пандемія дуже сильно змінила наші життя. Спостерігаємо цілий ряд проблем, які є спільними в усьому світі: люди втрачають роботу, різні сфери виробництва намагаються вижити. І зараз є неабияка потреба у допомозі з боку громадянського суспільства. Полегшення доступу до послуг, адвокація та захист прав людини — це те, що може робити громадянське суспільство сьогодні, аби допомогти впоратися з наслідками пандемії», — переконана Ясенка Перович, керівниця Проєкту ЄС «Підтримка взаємодії ЄС з організаціями громадянського суспільства України».

Експертка окреслила 6 ключових комунікаційних викликів для громадянського суспільства. Зокрема проблема з довірою, питання безпеки, загрози демократії, роз’єднаність, інформаційне перевантаження та здатність робити зміни. Всі ці виклики обговорюватимуться на SHKALA 2021.

Більше 40 провідних міжнародних та українських експертів з соціальних та поведінкових комунікацій, спікерів з креативних, комунікаційних, консалтингових та діджитал-агенцій поділяться своїми кейсами та досвідом роботи під час пандемії та криз, а також новими трендами у стратегічних комунікаціях для громадського та державного секторів.

Форум SHKALA 2021

Як повідомила засновниця IdeasFirst та продюсерка події Ірина Бондаренко, цього року на форум запрошені виступити експерти міжнародного рівня:

  • Про державні комунікації під час пандемії та досвід Австралії розповість Д-р Рорі Галлахер, керуючий директор Behavioural Insights Team в Австралії та Азійсько-Тихоокеанському регіоні.
  • Як ефективно працювати з дезінформацією та фейками? Це тема виступу доктора наук Ангуса Томсона, старшого радника з соціально-поведінкових наук у сфері імунізації головного офісу ЮНІСЕФ, Нью-Йорк.
  • «Ваш мозок і криза: як адаптуватися і розвиватися у скрутні часи» — важливі поради надасть Ніколаос Дімітріадіс, автор книг «Neuroscience for Leaders: A Brain Adaptive Leadership Approach» і «Advanced Marketing Management: Principles, Skills and Tools»; фахівець з біхевіористики та нейромаркетингу; CEO TrizmaNeuro.
  • Про ефективні кейси комунікації соціальних та поведінкових змін розповість Сара Ісаак, засновниця робочої групи з питань поведінки щодо пандемії, член глобальної комунікаційної мережі IPREX, директор зі стратегії та планування агентства Marketing for Change Co.
  • Стів Варр, керівник з маркетингу відомої дослідницької компанії TrendWatching (Амстердам) розповість про те, як змінився світ у 2020 році і які нові соціальні та поведінкові тренди спостерігаються у всьому світі сьогодні.

Форум SHKALA триватиме два дні. У перший спікери обговорюватимуть теми кризових комунікацій та дезінформації, нові виклики для громадянського сектору та комунікації в галузі охорони здоров’я.

Другий день форуму буде спрямований на розгляд кейсів спеціалістів з комунікацій та стосуватиметься таких тем:

  • сталий розвиток,
  • соціальна відповідальність бізнесу,
  • кібербезпека,
  • розвиток креативних індустрій,
  • освіта і наука.

«Комунікація є невід’ємною частиною будь-якого проєкту в громадському секторі. Це також дуже практичний інструмент для просування місії організації, взаємодії з аудиторією та пошуку нових прихильників. Для того, щоб комунікувати ефективно, громадські організації повинні глибоко розуміти свою цільову аудиторію, і, в першу чергу, її поведінку. Форум SHKALA — це саме те місце, де представники громадянського суспільства можуть дізнатися про це більше, знайти інструменти для вимірювання своїх зусиль у сфері комунікації та натхнення для створення значущих та дієвих комунікаційних проєктів», — розповідає Роланд Ковач, директор Програми сприяння громадській активності «Долучайся!» (USAID/ENGAGE).

Завдяки цьогорічному формату «online show» до обговорення найважливіших тем для суспільства у колі провідних експертів можна буде приєднатися з будь-якого безпечного та зручного місця.

Участь у форумі безкоштовна за попередньою реєстрацією, кількість місць обмежена.


Читайте також: Підсумки 2020-го та прогнози на 2021 рік від засновників та керівників івент-агенцій, а також представників івент-майданчику та, безпосередньо, івенту.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

SHKALA 2021 програма

Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021 оголошує програму

Події 2020 року були настільки божевільними, що ми можемо витратити на їх вивчення і аналіз решту часу до кінця 2021 ...

Сюрреалізм та незвідане: Shutterstock називає креативні тренди 2021

Ключові слова з пошукових запитів дозволили Shutterstock визначити, які креативні тренди зараз набирають популярність і стануть визначальними в 2021 році.

#Читай_досягай

#Читай_досягай: Український інститут книги та МКІП запустили акцію з популяризації читання

Сьогодні, 20 січня, стартувала всеукраїнська акція від Українського інституту книги та Міністерства культури та інформаційної політики України за участі українських ...

«Нерозмінна» коробка: стартап LivingPackets пропонує альтернативу купі картонних упаковок

Універсальна коробка, яку пропонує стартап LivingPackets, могла б значно скоротити кількість картону, що викидається на смітник.

Топ-10 українських Instagram-блогерів у 2020 році — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Кількість підписників досі є головним показником популярності в Instagram, тому інфлюенсери продовжують активно боротися за кожного свого читача. Такі висновки ...

Креативну індустрію запрошують підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі з інфодемією

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Український католицький університет (УКУ) та INSCIENCE запрошують представників креативної індустрії підтримати українських лікарів та науковців у ...