Мережа Burger King влаштувала Різдво в липні, щоб завершити 2020 рік раніше

Мережа Burger King охоче б пропустила решту цього змученого пандемією 2020 року, щоб перенестися кудись одразу в грудень з його сезоном зимових свят. І не менш змучена публіка, схоже, солідарна в цьому бажанні з брендом. Тож вчора ця мережа ресторанів фастфуду прикрасила свої канали в соцмережах зображеннями різдвяних ельфів, почала крутити різдвяні пісні, опублікувала святковий проморолик і оголосила, що цього року вона святкує Різдво в липні. І навіть найзатятішим Грінчам серед нас важко з цим сперечатися.

Час для гірлянд та ялинок

Ренато Россі (Renato Rossi), директор з маркетингу північноамериканського відділення Burger King, пояснив: «2020 рік був дуже складним для всіх, і багато людей зізнаються, що вони вже настільки втомлені та спантеличені цим роком, що зараз хочуть лише одного – щоб 2020 рік нарешті минув. Тому у нашій кампанії ми вирішили підійти з гумором до таких настроїв і принести всім трохи радості та задоволення».

Мережа Burger King влаштувала Різдво в липні, щоб завершити 2020 рік раніше

Зокрема, «різдвяне» меню Burger King пропонує відвідувачам акційні ціни на будь-які два пункти меню на вибір. А одну з локацій Burger King в Маямі було прикрашено гірляндами, сніжинками, ялинками та вінками зі стрічками, працівники вдягли шапки Санта-Клауса, і над усім цим падає штучний сніг.

Проморолик до Різдва у липні, створений креаторами агенції David, які базуються в Маямі та Сан-Паулу, відкривається дуже… стриманим зауваженням, мовляв, 2020 рік був непростим. І, як можна побачити у проморолику, перехожі дійсно не оминають нагоди пом’янути 2020 рік злим тихим словом.

«З мене досить!» – каже один. «Просто пропустити б цей рік – він був жахливий», – каже інший. А мама з дітьми зізнається, що вона з усім, що зараз відбувається, збожеволіє скоро. «Час вже закінчувати цей рік. Нічого хорошого ми в 2020 не бачили!» – підсумовує загальну думку перехожий в масці.

Мережа Burger King влаштувала Різдво в липні, щоб завершити 2020 рік раніше

Мережа Burger King стверджує, що її Різдво в липні допомагає людям «якомога раніше залишити цей рік позаду» і дає їм можливість зазирнути наперед у ідилію зимових свят. Звісно, чотири місяці на швидкій перемотці світ не врятують. Але помріяти можна.

Джерело

Серед інших цікавих ініціатив маркетологів-новаторів BurgerKing можна назвати обмін фото кнопки-гамбургера на справжні гамбургери, конкурс малюнків, що творчо інтерпретують зони покриття ресторанів мережі, та скутери, перетворені на веселкові платформи до прайд-параду в Іспанії.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

У Києві представили інноваційні проєкти в рамках Нідерландського тижня дизайну

В інноваційному парку UNIT.City відбулась виставка українських проєктів в рамках Нідерландського тижня дизайну — найбільшої в Північній Європі події в ...

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.

Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності

Під час Cannes Lions 2019 кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності, становили більше половини номінантів нової категорії Creative Strategy.