Мережа Burger King влаштувала Різдво в липні, щоб завершити 2020 рік раніше

Мережа Burger King охоче б пропустила решту цього змученого пандемією 2020 року, щоб перенестися кудись одразу в грудень з його сезоном зимових свят. І не менш змучена публіка, схоже, солідарна в цьому бажанні з брендом. Тож вчора ця мережа ресторанів фастфуду прикрасила свої канали в соцмережах зображеннями різдвяних ельфів, почала крутити різдвяні пісні, опублікувала святковий проморолик і оголосила, що цього року вона святкує Різдво в липні. І навіть найзатятішим Грінчам серед нас важко з цим сперечатися.

Час для гірлянд та ялинок

Ренато Россі (Renato Rossi), директор з маркетингу північноамериканського відділення Burger King, пояснив: «2020 рік був дуже складним для всіх, і багато людей зізнаються, що вони вже настільки втомлені та спантеличені цим роком, що зараз хочуть лише одного – щоб 2020 рік нарешті минув. Тому у нашій кампанії ми вирішили підійти з гумором до таких настроїв і принести всім трохи радості та задоволення».

Мережа Burger King влаштувала Різдво в липні, щоб завершити 2020 рік раніше

Зокрема, «різдвяне» меню Burger King пропонує відвідувачам акційні ціни на будь-які два пункти меню на вибір. А одну з локацій Burger King в Маямі було прикрашено гірляндами, сніжинками, ялинками та вінками зі стрічками, працівники вдягли шапки Санта-Клауса, і над усім цим падає штучний сніг.

Проморолик до Різдва у липні, створений креаторами агенції David, які базуються в Маямі та Сан-Паулу, відкривається дуже… стриманим зауваженням, мовляв, 2020 рік був непростим. І, як можна побачити у проморолику, перехожі дійсно не оминають нагоди пом’янути 2020 рік злим тихим словом.

«З мене досить!» – каже один. «Просто пропустити б цей рік – він був жахливий», – каже інший. А мама з дітьми зізнається, що вона з усім, що зараз відбувається, збожеволіє скоро. «Час вже закінчувати цей рік. Нічого хорошого ми в 2020 не бачили!» – підсумовує загальну думку перехожий в масці.

Мережа Burger King влаштувала Різдво в липні, щоб завершити 2020 рік раніше

Мережа Burger King стверджує, що її Різдво в липні допомагає людям «якомога раніше залишити цей рік позаду» і дає їм можливість зазирнути наперед у ідилію зимових свят. Звісно, чотири місяці на швидкій перемотці світ не врятують. Але помріяти можна.

Джерело

Серед інших цікавих ініціатив маркетологів-новаторів BurgerKing можна назвати обмін фото кнопки-гамбургера на справжні гамбургери, конкурс малюнків, що творчо інтерпретують зони покриття ресторанів мережі, та скутери, перетворені на веселкові платформи до прайд-параду в Іспанії.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Український сервіс Reface, на думку Google, може покращити світ у 2021 році

Google склав список програм, які можуть поліпшити 2021 рік. Одним із рекомендованих компанією сервісів став український Reface. Всього у списку рекомендацій 21 ...

Бренд Ojo de Tigre відкидає рекламні кліше у іронічній розмові режисера та клієнта

Режисер дещо змінив концепцію ролика для Ojo de Tigre, перетворивши усі рекламні кліше на комічний діалог, за ходом якого глядачам цікавіше спостерігати.

Сінгапурська студія розробила безконтактні кнопки для ліфтів

Достатньо зімітувати натискання на кнопку, не торкаючись її, і Kinetic Touchless дійсно втопиться в панель, наче під дією телекінезу.

Аудиторія Facebook пішла на спад у шести обласних центрах України: дослідження plusone

За останні півроку у шести обласних центрах кількість користувачів Facebook зменшилась, але соцмережа продовжує активно рости завдяки невеликим містам. На ...

Reebok створив нову колекцію за мотивами мультфільму «Кунг-фу Панда»

Reebok, DreamWorks Animation і Universal Brand Development об’єдналися, щоб створити колекцію Reebok і Кунг-фу Панда, про яку точно будуть складати ...

Саморобні блокбастери наводять аргумент на користь банків

Нещодавно глядачі, які зібралися переглянути фільм у Westpac Open Air, могли бачити ось такі три ролики, кожен з яких цілком заслуговує на великий екран.