Мережа Burger King влаштувала Різдво в липні, щоб завершити 2020 рік раніше

Мережа Burger King охоче б пропустила решту цього змученого пандемією 2020 року, щоб перенестися кудись одразу в грудень з його сезоном зимових свят. І не менш змучена публіка, схоже, солідарна в цьому бажанні з брендом. Тож вчора ця мережа ресторанів фастфуду прикрасила свої канали в соцмережах зображеннями різдвяних ельфів, почала крутити різдвяні пісні, опублікувала святковий проморолик і оголосила, що цього року вона святкує Різдво в липні. І навіть найзатятішим Грінчам серед нас важко з цим сперечатися.

Час для гірлянд та ялинок

Ренато Россі (Renato Rossi), директор з маркетингу північноамериканського відділення Burger King, пояснив: «2020 рік був дуже складним для всіх, і багато людей зізнаються, що вони вже настільки втомлені та спантеличені цим роком, що зараз хочуть лише одного – щоб 2020 рік нарешті минув. Тому у нашій кампанії ми вирішили підійти з гумором до таких настроїв і принести всім трохи радості та задоволення».

Мережа Burger King влаштувала Різдво в липні, щоб завершити 2020 рік раніше

Зокрема, «різдвяне» меню Burger King пропонує відвідувачам акційні ціни на будь-які два пункти меню на вибір. А одну з локацій Burger King в Маямі було прикрашено гірляндами, сніжинками, ялинками та вінками зі стрічками, працівники вдягли шапки Санта-Клауса, і над усім цим падає штучний сніг.

Проморолик до Різдва у липні, створений креаторами агенції David, які базуються в Маямі та Сан-Паулу, відкривається дуже… стриманим зауваженням, мовляв, 2020 рік був непростим. І, як можна побачити у проморолику, перехожі дійсно не оминають нагоди пом’янути 2020 рік злим тихим словом.

«З мене досить!» – каже один. «Просто пропустити б цей рік – він був жахливий», – каже інший. А мама з дітьми зізнається, що вона з усім, що зараз відбувається, збожеволіє скоро. «Час вже закінчувати цей рік. Нічого хорошого ми в 2020 не бачили!» – підсумовує загальну думку перехожий в масці.

Мережа Burger King влаштувала Різдво в липні, щоб завершити 2020 рік раніше

Мережа Burger King стверджує, що її Різдво в липні допомагає людям «якомога раніше залишити цей рік позаду» і дає їм можливість зазирнути наперед у ідилію зимових свят. Звісно, чотири місяці на швидкій перемотці світ не врятують. Але помріяти можна.

Джерело

Серед інших цікавих ініціатив маркетологів-новаторів BurgerKing можна назвати обмін фото кнопки-гамбургера на справжні гамбургери, конкурс малюнків, що творчо інтерпретують зони покриття ресторанів мережі, та скутери, перетворені на веселкові платформи до прайд-параду в Іспанії.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Ахтем Сейтаблаєв зрежисерував ролик для Одеського міжнародного кінофестивалю

Цього року Одеський міжнародний кінофестиваль з відомих усім причин уперше в історії відбудеться онлайн. Та попри те, що звичний перегляд ...

День, коли мегаполіс зупинився: ООН привертає увагу до проблеми транспорту в містах

Фільм «CIDADE INERTE» розповідає про проблеми транспорту в містах, показавши той гіпотетичний день, коли весь дорожній рух у Сан-Паулу намертво зупиниться.

Додаток Doodlar вгадує намальовану тварину та відтворює її в AR

Новий додаток Doodlar дозволяє вам «оживити» намальовану на папері або на екрані смартфону тварину, надавши їй реалістичного тривимірного вигляду в AR.

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...