Прайд-парад в умовах карантину: Burger King в Іспанії перефарбував скутери доставки

Через пандемію COVID-19 у Мадриді вперше з 1978 року мусили відмовитися від проведення прайд-параду. Таке рішення засмутило багатьох, адже мадридський парад (MADO) є найбільшим з таких заходів у Європі, і лише минулого року у ньому взяли участь понад 2 мільйони людей. Але, хоча в якості альтернативи було запропоновано цілий ряд онлйн-заходів, чимало людей краще відвідали б один прайд-парад в умовах карантину, ніж безліч тематичних Zoom-конференцій.

І тут на допомогу прийшла мережа Burger King. Разом з агенцією David Madrid цей бренд запустив кампанію «Pride Riders» – активацію, яка була покликана привернути увагу до ЛГБТ-спільноти. В рамках цієї кампанії креатори спробували відтворити атмосферу прайд-параду за допомогою веселкових скутерів доставки.

У тих містах Іспанії, де карантинні заходи були послаблені достатньо, щоб паради таки відбулися (Барселона, Валенсія, Аліканте та Севілья), до них приєдналися і райдужні скутери. А у Мадриді, де досі дотримуються суворого карантину, самі скутери було перетворено на мініатюрні прикрашені платформи.

Тому, щоб невеличкий парад відбувся прямо під дверима, мадридцям достатньо було просто замовити доставку з Burger King.

«Парад ми беремо на себе»

Іветт Альтет (Yvette Altet), бренд-менеджерка Burger King в Іспанії, пояснила, що відділення Burger King Spain вирішило докласти всіх зусиль, щоб посприяти видимості ЛГБТ-спільноти. З огляду на нинішню ситуацію, ця ініціатива означає спроби якось компенсувати скасований прайд-парад в умовах карантину, щоб хоч так підтримати свою аудиторію у цей непростий час.

Кампанія пройшла під слоганом «З вас гордість, а парад ми беремо на себе» (The pride is on you. The parade is on us). В рамках цієї активації було здійснено райдужний редизайн 415 скутерів. Кампанія «Pride Riders» тривала в Іспанії з 1 по 5 липня.

Джерело

З рядом інших цікавих кампаній з усього світу в підтримку ЛГБТ-спільноти можна ознайомитися тут.

В Україні свій вклад в загальну справу робить громадська організація «Точка опори ЮА», а також ряд інших, які створили, зокрема, «Музей Прийняття».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.