Прайд-парад в умовах карантину: Burger King в Іспанії перефарбував скутери доставки

Через пандемію COVID-19 у Мадриді вперше з 1978 року мусили відмовитися від проведення прайд-параду. Таке рішення засмутило багатьох, адже мадридський парад (MADO) є найбільшим з таких заходів у Європі, і лише минулого року у ньому взяли участь понад 2 мільйони людей. Але, хоча в якості альтернативи було запропоновано цілий ряд онлйн-заходів, чимало людей краще відвідали б один прайд-парад в умовах карантину, ніж безліч тематичних Zoom-конференцій.

І тут на допомогу прийшла мережа Burger King. Разом з агенцією David Madrid цей бренд запустив кампанію «Pride Riders» – активацію, яка була покликана привернути увагу до ЛГБТ-спільноти. В рамках цієї кампанії креатори спробували відтворити атмосферу прайд-параду за допомогою веселкових скутерів доставки.

У тих містах Іспанії, де карантинні заходи були послаблені достатньо, щоб паради таки відбулися (Барселона, Валенсія, Аліканте та Севілья), до них приєдналися і райдужні скутери. А у Мадриді, де досі дотримуються суворого карантину, самі скутери було перетворено на мініатюрні прикрашені платформи.

Тому, щоб невеличкий парад відбувся прямо під дверима, мадридцям достатньо було просто замовити доставку з Burger King.

«Парад ми беремо на себе»

Іветт Альтет (Yvette Altet), бренд-менеджерка Burger King в Іспанії, пояснила, що відділення Burger King Spain вирішило докласти всіх зусиль, щоб посприяти видимості ЛГБТ-спільноти. З огляду на нинішню ситуацію, ця ініціатива означає спроби якось компенсувати скасований прайд-парад в умовах карантину, щоб хоч так підтримати свою аудиторію у цей непростий час.

Кампанія пройшла під слоганом «З вас гордість, а парад ми беремо на себе» (The pride is on you. The parade is on us). В рамках цієї активації було здійснено райдужний редизайн 415 скутерів. Кампанія «Pride Riders» тривала в Іспанії з 1 по 5 липня.

Джерело

З рядом інших цікавих кампаній з усього світу в підтримку ЛГБТ-спільноти можна ознайомитися тут.

В Україні свій вклад в загальну справу робить громадська організація «Точка опори ЮА», а також ряд інших, які створили, зокрема, «Музей Прийняття».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.