Прайд-парад в умовах карантину: Burger King в Іспанії перефарбував скутери доставки

Через пандемію COVID-19 у Мадриді вперше з 1978 року мусили відмовитися від проведення прайд-параду. Таке рішення засмутило багатьох, адже мадридський парад (MADO) є найбільшим з таких заходів у Європі, і лише минулого року у ньому взяли участь понад 2 мільйони людей. Але, хоча в якості альтернативи було запропоновано цілий ряд онлйн-заходів, чимало людей краще відвідали б один прайд-парад в умовах карантину, ніж безліч тематичних Zoom-конференцій.

І тут на допомогу прийшла мережа Burger King. Разом з агенцією David Madrid цей бренд запустив кампанію «Pride Riders» – активацію, яка була покликана привернути увагу до ЛГБТ-спільноти. В рамках цієї кампанії креатори спробували відтворити атмосферу прайд-параду за допомогою веселкових скутерів доставки.

У тих містах Іспанії, де карантинні заходи були послаблені достатньо, щоб паради таки відбулися (Барселона, Валенсія, Аліканте та Севілья), до них приєдналися і райдужні скутери. А у Мадриді, де досі дотримуються суворого карантину, самі скутери було перетворено на мініатюрні прикрашені платформи.

Тому, щоб невеличкий парад відбувся прямо під дверима, мадридцям достатньо було просто замовити доставку з Burger King.

«Парад ми беремо на себе»

Іветт Альтет (Yvette Altet), бренд-менеджерка Burger King в Іспанії, пояснила, що відділення Burger King Spain вирішило докласти всіх зусиль, щоб посприяти видимості ЛГБТ-спільноти. З огляду на нинішню ситуацію, ця ініціатива означає спроби якось компенсувати скасований прайд-парад в умовах карантину, щоб хоч так підтримати свою аудиторію у цей непростий час.

Кампанія пройшла під слоганом «З вас гордість, а парад ми беремо на себе» (The pride is on you. The parade is on us). В рамках цієї активації було здійснено райдужний редизайн 415 скутерів. Кампанія «Pride Riders» тривала в Іспанії з 1 по 5 липня.

Джерело

З рядом інших цікавих кампаній з усього світу в підтримку ЛГБТ-спільноти можна ознайомитися тут.

В Україні свій вклад в загальну справу робить громадська організація «Точка опори ЮА», а також ряд інших, які створили, зокрема, «Музей Прийняття».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

Підсумки другого дня Lions Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня Lions Live.

Cannes-Lions-announces-a-new-Home-of-Creativity-LIONS-1_1

Організатори Cannes Lions оголосили про створення нового бренду LIONS

Створення нового майстер-бренда LIONS дозволяє організації запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity.

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...