Burger King обмінює фото кнопки-гамбургера на Воппери

Свого часу дизайнер на ім’я Норм Кокс (Norm Cox), який у 1980-х роках працював на компанію Xerox, створив маленьку, але дуже важливу піктограму з трьох ліній і яку тепер можна побачити на всіх комп’ютерах та мобільних пристроях. Він називав її «дорожнім знаком», «решіткою вентиляції» та «контейнером для пунктів контекстуального меню», але ніколи не порівнював її з їжею. Але все ж багато років по тому ці три паралельні риски у верхньому кутку екрана отримали назву кнопки-гамбургера. Тепер ви знаєте.

І от нещодавно у Чилі мережа фастфуду Burger King запустила кампанію, яка побудована навколо цієї кнопки. Агенція Wolf BCPP вирішила нагадати у такий спосіб про цілком реальні гамбургери. Для цього чилійські користувачі мають зробити скріншот «гамбургера», надіслати це фото прямим повідомленням на Instagram-адресу бренда і отримати промо-код на безкоштовний Воппер (і безкоштовну доставку). Тобто Burger King обмінює фото кнопки-гамбургера на справжні гамбургери.

Баланс фастфуду та Інтернету

Ця програма розрахована лише на споживачів з Чилі. Як пояснює агенція Wolf BCPP, що базується в Сантьяго, її кампанія спирається на те спостереження, що для багатьох жителів Чилі ця кнопка – єдиний гамбургер, який вони могли бачити від початку карантину.

На підтвердження цих міркувань агенція наводить таку статистику, що за час карантину в Чилі продажі фастфуду впали на 11% за даними Торгової палати Чилі. Натомість Інтернет-трафік підскочив аж на 40%, як з’ясувала телекомунікаційна компанія Subtel.

Відповідно, за весь цей час, проведений у кіберпросторі, люди мали добряче зголодніти. Тому Burger King і обмінює фото кнопки-гамбургера на справжню їжу, щоб споживачі припинили нарешті голодними очима дивитися на кнопки на екрані й почали насолоджуватися життям.

Непогана ідея, чи не так?

Джерело

Читайте також:

На початку карантину мережа Burger King скористалася Вопперами, щоб заохотити школярів не забувати про навчання, винагороджуючи у такий спосіб їх знання.

В Парагваї споживачів спонукали добре вивчити межі зони покриття ресторанів Burger King, перетворюючи їх контури на малюнки.

А в ряді міст Іспанії скутери доставки Burger King було прикрашено та перефарбовано у веселкові кольори, щоб хоч так компенсувати місцевим жителям скасований через карантин прайд-парад.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...

Реклама на поштових марках. Частина друга: українська практика

З перших випусків поштові марки незалежної України привернули увагу світової філателістичної спільноти. І не лише тому, що на мапі з’явилася ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...

Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, ...

В Італії офіційно заборонили цензуру в кінематографі

Міністерство культури Італії остаточно врегулювало закон про цензуру в кінематографі. Згідно закону, в країні забороняється перешкоджати виходу фільму або намагатися ...

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосили, що фестиваль цього року пройде лише онлайн, з 21 по 25 червня. Нагадаємо, ...