Burger King обмінює фото кнопки-гамбургера на Воппери

Свого часу дизайнер на ім’я Норм Кокс (Norm Cox), який у 1980-х роках працював на компанію Xerox, створив маленьку, але дуже важливу піктограму з трьох ліній і яку тепер можна побачити на всіх комп’ютерах та мобільних пристроях. Він називав її «дорожнім знаком», «решіткою вентиляції» та «контейнером для пунктів контекстуального меню», але ніколи не порівнював її з їжею. Але все ж багато років по тому ці три паралельні риски у верхньому кутку екрана отримали назву кнопки-гамбургера. Тепер ви знаєте.

І от нещодавно у Чилі мережа фастфуду Burger King запустила кампанію, яка побудована навколо цієї кнопки. Агенція Wolf BCPP вирішила нагадати у такий спосіб про цілком реальні гамбургери. Для цього чилійські користувачі мають зробити скріншот «гамбургера», надіслати це фото прямим повідомленням на Instagram-адресу бренда і отримати промо-код на безкоштовний Воппер (і безкоштовну доставку). Тобто Burger King обмінює фото кнопки-гамбургера на справжні гамбургери.

Баланс фастфуду та Інтернету

Ця програма розрахована лише на споживачів з Чилі. Як пояснює агенція Wolf BCPP, що базується в Сантьяго, її кампанія спирається на те спостереження, що для багатьох жителів Чилі ця кнопка – єдиний гамбургер, який вони могли бачити від початку карантину.

На підтвердження цих міркувань агенція наводить таку статистику, що за час карантину в Чилі продажі фастфуду впали на 11% за даними Торгової палати Чилі. Натомість Інтернет-трафік підскочив аж на 40%, як з’ясувала телекомунікаційна компанія Subtel.

Відповідно, за весь цей час, проведений у кіберпросторі, люди мали добряче зголодніти. Тому Burger King і обмінює фото кнопки-гамбургера на справжню їжу, щоб споживачі припинили нарешті голодними очима дивитися на кнопки на екрані й почали насолоджуватися життям.

Непогана ідея, чи не так?

Джерело

Читайте також:

На початку карантину мережа Burger King скористалася Вопперами, щоб заохотити школярів не забувати про навчання, винагороджуючи у такий спосіб їх знання.

В Парагваї споживачів спонукали добре вивчити межі зони покриття ресторанів Burger King, перетворюючи їх контури на малюнки.

А в ряді міст Іспанії скутери доставки Burger King було прикрашено та перефарбовано у веселкові кольори, щоб хоч так компенсувати місцевим жителям скасований через карантин прайд-парад.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...