Innovecs_Video

IT-компанія Innovecs представила нове корпоративне відео в підтримку основної ідеї компанії — передавати емоції, за якими стоїть якісний сервіс і технології, що змінюють світ і життя людей. 

«На початку цього року ми обговорювали оновлення корпоративного відео — попереднє було знято кілька років тому і вже застаріло. Змінилися технології та індустрії, з якими ми працюємо, оновився офіс Innovecs і сам формат нашої роботи. 

Але що точно не змінилося — це ДНК компанії, прихильність своїй справі, а також натхнення та емоції, які ми даємо клієнтам і нашим співробітникам», — каже Алекс Луцький, засновник і CEO Innovecs.

Знімальний процес довірили студії LivelyOceanFilm, в самому ролику знялися співробітники та запрошені молоді актори. Знімання пройшло в офісі компанії на бульварі Вацлава Гавела, а для кадрів на початку відео використовували локацію в центрі Києва.

«Ми не хотіли знімати черговий традиційний ролик. Замість цього вирішили зазирнути в майбутнє, можливе завдяки технологічним рішенням і талановитим людям, які їх створюють», — ділиться Алекс.

Перед командою продакшена було поставлене завдання передати філософію Innovecs і показати роботу компанії і її експертів в різних технологічних галузях — фінтех, геймінг, логістика та охорона здоров’я. У ролику глядач знайомиться з головним героєм, який потрапляє в офіс компанії, по дорозі постійно перетинаючись з променем діджитал-трансформації.

«Innovecs-промінь в ролику став символом тих змін, які компанія несе у світ», — каже Дмитро Голумбевський, режисер ролику. На початку відео червоний промінь переносить глядача в нову реальність, створену за допомогою коду і технологічних рішень, які фахівці Innovecs розробляють для клієнтів з усього світу. Код — це основа променю, як і основа програмного забезпечення. Це стало точкою відліку для сюжету відео. 

«Під час створення ідеї ми подумали, яким міг би бути день розробника в Innovecs — адже він бачить навколо себе стільки змін, які стали можливими завдяки технологіям. Луч і головний герой стали нашими точками опори в трейлері», — розповідає режисер ролику.

зйомки ролику Innovecs
зйомки ролику Innovecs
зйомки ролику Innovecs

Мета променя трансформації в ролику перегукується з завданнями Innovecs — зробити технологічний прогрес доступним в різних сферах діяльності, передати wow-враження, за яким стоїть якісний сервіс.

У процесі знімання ролику команда орієнтувалася на трейлери до масштабних фільмів-блокбастерів, де максимально переданий розмах того, що відбувається. «Ми перемістили співробітників Innovecs в мегаполіс майбутнього, наповнивши його голограмами, дронамі-посильними та надсучасними автобусами», — коментує Дмитро Голумбевський.

Іміджевий ролик не тільки розповідає про технології та індустріях, з якими працюють експерти компанії, але й сам містить багато комп’ютерної графіки. Цю частину взяла на себе студія постпродакшену Casper Studio: від заміни фону до повного перероблення сцени в місті майбутнього.

Історія трансформації, розказана в ролику, розвиватиметься і далі. Це лише натяк на майбутні зміни та новини компанії, про які в Innovecs розкажуть в наступному році.

Сайт компанії

Фото та відео надані пресслужбою Innovecs


Пропонуємо вам також переглянути ось ці неймовірні оптичні ілюзії 2020 року, які допоможуть відволіктись від всесвітнього хаосу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»

Кращі дизайнерські проєкти кризових часів, за версією організаторів Лондонського бієнале з дизайну

Ці дизайнерські проєкти, зібрані організаторами Лондонського бієнале, охоплюють музику, надання гуманітарної допомоги і навіть сексуальну просвіту.

Американські інженери показали прототип крижаного робота IceBot

Американські інженери Девін Керрол (Devin Carrol) і Марк Йім (Mark Yim) з Пенсільванського університету створили прототип двоколісного робота IceBot. Усі ...