• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

MEGOGO виповнилось 9 років: підсумки та аналіз 2020 року

24 Листопада, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
MEGOGO виповнилось 9 років: підсумки та аналіз 2020 року
Share on FacebookShare on Twitter

MEGOGO відсвяткував своє 9-річчя. Завдяки сміливим інноваційним рішенням та стрімкому росту компанія стала одним із найбільших медіасервісів Східної Європи. Із нагоди дня народження MEGOGO проаналізував вплив 2020 року та підвів його підсумки. 

Наразі на MEGOGO більше 150 000 годин контенту, понад 300 каналів, десятки тисяч фільмів, серіалів, аудіокниг та подкастів.

Цьогоріч розпочато чимало стратегічних партнерств, здебільшого у спортивному напрямку:

  • контракти із найбільшими боксерськими промоутерськими компаніями;
  • запуск кіберспортивних трансляцій;
  • партнерство із Volia, в результаті чого український глядач може переглядати футбольні матчі Ліги чемпіонів та Ліги Європи у зручному форматі та високій якості. 

У 2020 році MEGOGO підписав меморандум про співпрацю із Міністерством цифрової трансформації України, показав наймасштабніший освітній проєкт «Всеукраїнська школа онлайн», запустив функціонал для благодійності та розпочав виробництво контенту.

«2020 рік для нас, як і для кожного учасника ринку, став абсолютним викликом. Це був час для правильних змін, партнерств та стратегічних кроків. Ми лишились віч-на-віч зі своїм користувачем. Нашим завданням було — робити ще більше, ще якісніше та ще вражаюче. Тому ми спрямували усі свої зусилля на нові проєкти, створили чимало нових вакансій та сформували десятки команд. Від березня до MEGOGO приєдналось більше 100 нових спеціалістів. Навіть за відсутності звичної нам кількості кінопрем’єр, нам було чим здивувати користувача, адже ми запропонували  інноваційні продукти, ексклюзивні трансляції, нові канали, ігри на Smart TV, колабораційні та власні проєкти. Все це нам вдалось створити навіть у форматі віддаленої роботи. Тож MEGOGO й надалі вражатиме своїх користувачів. Попереду наш 10-ий ювілейний рік, який точно переверне уявлення кожного про те, яким має бути медіасервіс», — розповідає Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку MEGOGO.

«Усі цьогорічні партнерства та проєкти вкотре підтверджують нове позиціонування бренду — із MEGOGO вдома краще. Дослідження, які ми провели в ході розробки нової маркетингової стратегії, допомогли ще краще зрозуміти потреби аудиторії та запропонувати саме ті продукти, які варті уваги. Тож маємо над чим працювати аби дозвілля нашого користувача з кожним днем ставало веселішим, кориснішим та більш затишним. Приємно спостерігати, як змінилася компанія за ці 9 років. І впевнена, попереду тільки найцікавіше», — коментує Валерія Толочина, маркетинг-директорка MEGOGO.

Іван Шестаков та Валерія Толочина
Іван Шестаков та Валерія Толочина, MEGOGO, підводять підсумки та аналіз 2020 року

Нагадаємо, 22 листопада 2011 року MEGOGO розпочав свою діяльність. Із самого початку медіасервіс мав лише веб-версію. А через кілька місяців сайт було адаптовано під мобільні пристрої, і вже згодом з’явився перший додаток для Smart TV. Восени 2012 компанія запустила мобільні додатки для Android та iOS.

Щороку MEGOGO впроваджував нові рішення. Так, у 2014 на медіасервісі з’явився контент у 4К, 2015 року запущеного напрямок телебачення, 2016 року створено унікальний продукт MEGOGO LIVE, що транслював масштабні спортивно-культурні заходи, та згодом змінив формат, ставши молодіжним каналом альтернативної музики.

Із серпня 2018 року MEGOGO запустив розділ «Спорт», у лютому 2019 року з’явилась можливість перегляду фільмів без підключення до інтернету. У грудні 2019 року MEGOGO запустив напрямок «Аудіо», що пропонує аудіокнижки і подкасти та який змінив вектор компанії, дозволивши їй вирости із відео- у медіасервіс. 


Нагадаємо, нещодавно стартувала масштабна рекламна кампанія MEGOGO.

Теги: MEGOGOбізнесінсайтионлайнТВ

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни
Бізнес

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

16 Грудня, 2024

12 грудня  GET Business Festival об’єднав досвід понад 100 бізнес-лідерів, які на трьох сценах обговорювали стратегії розвитку, інновації та партнерські програми. 1400 учасників долучилися до інтенсивного навчання та нетворкінгу в...

Читати даліDetails

Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»

Як Лабораторія Онлайн Бізнесу 2024 підтримує підприємців та економіку України. Деталі наймасштабнішої бізнес-події осені

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

GOLDEN DRUM АНОНСУВАВ СКЛАД ЖУРІ

18 Квітня, 2025
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025
Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.