MEGOGO стає провайдером розваг: стартувала масштабна рекламна кампанія MEGOGO

Сьогодні, 28 вересня, стартувала масштабна рекламна кампанія MEGOGO. Для її підготовки знадобилось 7 місяців аналітичної та креативної роботи. В результаті чого бренд отримав оновлену стратегію комунікацій та «заговорив» зі споживачем новою, ще більш зрозумілою мовою.

Основна ідея кампанії формується на інсайті: дім — не конкретне місце; дім — там, де твої рідні, де тобі добре і де є MEGOGO. Тож головні герої рекламної кампанії з’являються в абсолютно неочікуваних місцях, але поряд із ними завжди MEGOGO, який робить дозвілля по-справжньому затишним, домашнім, незалежно від того, де б користувач не знаходився.

Над розробкою ідеї працювала агенція Fedoriv. В ході роботи було проведено широке дослідження ринку, аналіз аудиторії та поведінки користувача. Загалом в опитуванні взяли участь 3000 респондентів.

«MEGOGO щороку примножує нові напрямки й розробляє інноваційні продукти. Компанія виросла із українського онлайн-кінотеатру у розважальний медіасервіс для всієї сім’ї із ТБ, кіно, аудіо, іграми, спортивним продуктом, інтерактивними та власними каналами. Перед командою агенції поставили задачу оновити бренд-стратегію, яка буде відповідати високому рівню нашого сервісу», — розповідає Валерія Толочина, маркетинг-директорка MEGOGO.

«Дослідження показали, що насправді більшість людей просто хоче цікаво провести свій вільний час вдома. Схема відома і проста: вільний час = дім = телевізор. І MEGOGO — це його найкраща версія. Тому і наша стратегія дуже проста — з MEGOGO вдома стає краще», — додає Валентин Панюта, бренд-лідер Fedoriv.

Рекламна кампанія MEGOGO складається з серії рекламних роликів, перший з яких уже з’явився в ефірі національних телеканалів та в інтернет-медіа. Кампанія підтримується принтами у зовнішній рекламі та рекламою на радіо. Знімальний процес реалізовано зі студією 23/32, режисером Олегом Томіним та фотографом Олексієм Леусом.

Нагадаємо, наприкінці лютого MEGOGO та Fedoriv оголосили про початок співпраці.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Young Lions Live Award — конкурс для креативних пар віком від 18 до 30. Ви можете бути студентами, співробітниками агенції, ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Poster_VR_Collider

27 жовтня відбудеться онлайн-презентація проєкту Оксани Чепелик «VR Колайдер»

Арт-резиденцію в ZK/U — Центрі мистецтва і урбаністики в Берліні, фокусом якого є «місто», було переформатовано в онлайн VR-проєкт, що ...

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.