MEGOGO стає провайдером розваг: стартувала масштабна рекламна кампанія MEGOGO

Сьогодні, 28 вересня, стартувала масштабна рекламна кампанія MEGOGO. Для її підготовки знадобилось 7 місяців аналітичної та креативної роботи. В результаті чого бренд отримав оновлену стратегію комунікацій та «заговорив» зі споживачем новою, ще більш зрозумілою мовою.

Основна ідея кампанії формується на інсайті: дім — не конкретне місце; дім — там, де твої рідні, де тобі добре і де є MEGOGO. Тож головні герої рекламної кампанії з’являються в абсолютно неочікуваних місцях, але поряд із ними завжди MEGOGO, який робить дозвілля по-справжньому затишним, домашнім, незалежно від того, де б користувач не знаходився.

Над розробкою ідеї працювала агенція Fedoriv. В ході роботи було проведено широке дослідження ринку, аналіз аудиторії та поведінки користувача. Загалом в опитуванні взяли участь 3000 респондентів.

«MEGOGO щороку примножує нові напрямки й розробляє інноваційні продукти. Компанія виросла із українського онлайн-кінотеатру у розважальний медіасервіс для всієї сім’ї із ТБ, кіно, аудіо, іграми, спортивним продуктом, інтерактивними та власними каналами. Перед командою агенції поставили задачу оновити бренд-стратегію, яка буде відповідати високому рівню нашого сервісу», — розповідає Валерія Толочина, маркетинг-директорка MEGOGO.

«Дослідження показали, що насправді більшість людей просто хоче цікаво провести свій вільний час вдома. Схема відома і проста: вільний час = дім = телевізор. І MEGOGO — це його найкраща версія. Тому і наша стратегія дуже проста — з MEGOGO вдома стає краще», — додає Валентин Панюта, бренд-лідер Fedoriv.

Рекламна кампанія MEGOGO складається з серії рекламних роликів, перший з яких уже з’явився в ефірі національних телеканалів та в інтернет-медіа. Кампанія підтримується принтами у зовнішній рекламі та рекламою на радіо. Знімальний процес реалізовано зі студією 23/32, режисером Олегом Томіним та фотографом Олексієм Леусом.

Нагадаємо, наприкінці лютого MEGOGO та Fedoriv оголосили про початок співпраці.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Adobe MAX 2020 Creativity Conference

З 20 по 22 жовтня відбудеться Adobe MAX 2020 Creativity Conference

Цього року Adobe MAX 2020 Creativity Conference пройде онлайн і безкоштовно. На конференції планується понад 350 сесій і майстер-класів, виступи ...