MEGOGO стає провайдером розваг: стартувала масштабна рекламна кампанія MEGOGO

Сьогодні, 28 вересня, стартувала масштабна рекламна кампанія MEGOGO. Для її підготовки знадобилось 7 місяців аналітичної та креативної роботи. В результаті чого бренд отримав оновлену стратегію комунікацій та «заговорив» зі споживачем новою, ще більш зрозумілою мовою.

Основна ідея кампанії формується на інсайті: дім — не конкретне місце; дім — там, де твої рідні, де тобі добре і де є MEGOGO. Тож головні герої рекламної кампанії з’являються в абсолютно неочікуваних місцях, але поряд із ними завжди MEGOGO, який робить дозвілля по-справжньому затишним, домашнім, незалежно від того, де б користувач не знаходився.

Над розробкою ідеї працювала агенція Fedoriv. В ході роботи було проведено широке дослідження ринку, аналіз аудиторії та поведінки користувача. Загалом в опитуванні взяли участь 3000 респондентів.

«MEGOGO щороку примножує нові напрямки й розробляє інноваційні продукти. Компанія виросла із українського онлайн-кінотеатру у розважальний медіасервіс для всієї сім’ї із ТБ, кіно, аудіо, іграми, спортивним продуктом, інтерактивними та власними каналами. Перед командою агенції поставили задачу оновити бренд-стратегію, яка буде відповідати високому рівню нашого сервісу», — розповідає Валерія Толочина, маркетинг-директорка MEGOGO.

«Дослідження показали, що насправді більшість людей просто хоче цікаво провести свій вільний час вдома. Схема відома і проста: вільний час = дім = телевізор. І MEGOGO — це його найкраща версія. Тому і наша стратегія дуже проста — з MEGOGO вдома стає краще», — додає Валентин Панюта, бренд-лідер Fedoriv.

Рекламна кампанія MEGOGO складається з серії рекламних роликів, перший з яких уже з’явився в ефірі національних телеканалів та в інтернет-медіа. Кампанія підтримується принтами у зовнішній рекламі та рекламою на радіо. Знімальний процес реалізовано зі студією 23/32, режисером Олегом Томіним та фотографом Олексієм Леусом.

Нагадаємо, наприкінці лютого MEGOGO та Fedoriv оголосили про початок співпраці.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.