Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії в пресі й онлайн-ЗМІ. Ребрендинг пов’язаний з посиленням нового вектора в діяльності агентства – цифрові комунікації й інфлюенсер-маркетинг.
Діджитальні сервіси вже давно складають переважну частку в оборотах агентства. І зміна назви лише логічно завершує процес діджитальної переорієнтації компанії, яка тривала кілька років.
«Це ще одна важлива цеглинка в побудові єдиної екосистеми діджитал-сервісів нашої Групи, – коментує Олександр Гороховський, CEO dentsu Ukraine. – Одним із пріоритетних напрямків розвитку в агентстві Media Maker є інфлюенс маркетинг. Таким чином, ми створили в dentsu Ukraine повноцінний хаб із реалізації проєктів будь-якого рівня складності».
«У роботі з лідерами думок у нас є суттєва перевага як у групи, яка взаємодіє з комплексними медійними стратегіями рекламодавців, а не розрізненими активностями в окремих каналах. Ми розглядаємо інфлюенс маркетинг як частину медійної екосистеми, якій відводиться окрема роль у досягненні маркетингових цілей клієнта. Коректне планування KPI та їхній перформанс у рамках загального медіамікса вкрай важливі в умовах поки ще несистемного ринку інфлюенсерів», – коментує Анна Малик, Head of PR Department, Master of Integration Media Maker.
Читайте також:
Топ-10 українських Instagram-блогерів у 2020 році — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine.
Як розвиватиметься бізнес після 2020: опитування dentsu Ukraine.