Кількість підписників досі є головним показником популярності в Instagram, тому інфлюенсери продовжують активно боротися за кожного свого читача. Такі висновки можна зробити, переглянувши нове дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine.

З ініціативи комунікаційної групи dentsu Ukraine HypeAuditor проаналізував ринок і склав список топ-10 українських insta-акаунтів, які отримали найбільш високий приріст аудиторії за 2020 рік. Усі ці користувачі набрали за цей період від 1 млн підписників.

Відкриває список одна з найпопулярніших insta-мам, блогерка Софія Стужук (@sofia_stuzhuk). Аудиторія дівчини збільшилася майже на 3 млн осіб і досягла 5,5 млн. Трохи меншого успіху досягла Юлія Вербинець (@verbaaa), яка веде популярний лайфстайл блог. Одна з наймолодших українських інфлюенсерів в Instagram зібрала в себе на сторінці 2,5 млн нових підписників в 2020. Трійку найактивніших закрив Євген Комаровський (@doctor_komarovskiy) — лікар-педіатр вищої категорії, кандидат медичних наук, письменник і телеведучий. На тлі загального збільшення інтересу до теми здоров’я його аккаунт виріс за минулий рік на 2,2 млн користувачів. Аудиторія лікаря є однією з найбільших в українському Instagram і налічує 9,1 млн осіб.

Також в десятку акаунтів, які отримали найбільше нових підписників, увійшли молода мама Анастасія Стадник (@n.stadnyk), популярна YouTube-блогерка Алена Венум (@alana_venum) і відома українська блогерка в TikTok, учасниця проекту «Dream Team House» — Ліана Сулейманова (@lianayel).

Дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

«2020 й здивував багато чим, а з точки зору споживання контенту – взагалі підірвав. Опинившись в першій ізоляції, коли робочі процеси тільки налаштовувалися, а загальний рівень тривожності був на піку – люди шукали підтримки різного типу. Це безпосередньо вплинуло на інтерес до інфлюенсерів. І особливо до тих, хто міг виступити експертом в нагальних питаннях, чи дати корисний безкоштовний контент. Більшість лідерів думок з користю для себе застосували цей тренд. І це дуже правильно, тому що подібний сплеск інтересу до людей в соцмережах навряд чи повториться в найближчому майбутньому», — коментує Оксана Стехіна, Chief Business Development Officer dentsu Ukraine.

Повне дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine можна знайти за посиланням.


Читайте також: 10 способів використання Instagram Guides у маркетингу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

WARC підраховує, як часто креативна робота є водночас ефективною

Спираючись на дані свого рейтингу, платформа WARC вирішила з’ясувати, чи існує кореляція між ефективністю та відзначеною нагородами креативністю.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...