Mastercard і BEVZA представили капсульну колекцію одягу та аксесуарів

Українська дизайнерка Світлана Бевза створила ексклюзивну урбан-колекцію спеціально до перезапуску програми Mastercard Більше. Речі з колекції неможливо купити за гроші, але можна отримати в обмін на оплати картками Mastercard®.

Mastercard і BEVZA представили капсульну колекцію одягу та аксесуарів

Український бренд BEVZA представив унікальну капсульну колекцію BEVZA Mastercard Edition, натхненну життям у сучасному місті — з його особливим ритмом, атмосферою і настроєм. 

Детальніше про BEVZA Mastercard Edition

Капсула складається з 11-ти елементів одягу та аксесуарів, які відображають погляд BEVZA на стиль сучасного міського жителя. Життя в місті різноманітне: тут знайдеться місце роботі і прогулянкам у парку, спорту та особливим зустрічам із друзям. Тому кожна річ із колекції — це історія не тільки про стиль і якість, але, перш за все, про функціональність і комфорт. Крім того, в сучасному світі людина все частіше замислюється про усвідомлене споживання, тому при створенні колекції використовувалися вдруге перероблені і еко-матеріали. 

«У першу чергу, я створила історію, прописала певний маніфест сучасного міського жителя, і лише потім перейшла безпосередньо до створення колекції. Для мене було важливо, щоб усі речі були дійсно потрібні людині у великому місті. Щоб людина відчувала себе впевнено і комфортно, незважаючи на те, чи працює вона в офісі, чи гуляє в парку. Але, крім усвідомленості і комфорту, я також думала і про приємні емоції: коли живеш у швидкому ритмі, хочеться оточувати себе естетично правильними речами, щоб кожен новий день починався з правильних емоцій. Неповторність колекції надають яскраві фірмові акценти: кольори бренду наповнені енергією сонця, а коло як символ найкращим чином доповнює ідею», — підкреслює Світлана Бевза, засновниця бренду BEVZA і дизайнерка капсульної колекції BEVZA Mastercard Edition.  

У колекцію ввійшла культова сумка-пояс, бестселер BEVZA, переосмислений для спільної колаборації з Mastercard. Сумка зможе вмістити найнеобхідніші для активного дня в місті речі — телефон, ключі, платіжну картку. І що важливо — вона звільняє руки для улюбленої кави у фірмовій термокружці з переробленого бамбука, яка також представлена ​​в колекції. Універсальний шарф-плед із жакардового плетіння допоможе сховатися від прохолодного осіннього вітру, і відмінно підійде для стильного і зручного пікніка в парку. А дощовик з переробленого нейлону, який завдяки компактності поміститься навіть у найменшій сумці, допоможе не боятися мінливої ​​погоди. У капсулу також увійшли унікальні прикраси з номером картки і навіть аромат для будинку.    

Mastercard і BEVZA представили капсульну колекцію одягу та аксесуарів

«Ми в Mastercard віримо, що яскраві враження і захоплюючі емоції   мабуть, найцінніше у світі. Тому в роботі ми приділяємо увагу не тільки створенню нових платіжних технологій, які роблять життя людей простішим і комфортнішим. Щоразу ми намагаємося зробити більше, здивувати і дати нашим клієнтам щось особливе. Щось, чого не можна купити за гроші. І ексклюзивна колаборація технологічної компанії і модного бренду прекрасне цьому підтвердження. Речі з колекції допоможуть нашим клієнтам бути в тренді, але при цьому залишатися унікальними. Особливе бачення бренду BEVZA, яке цінують у всьому світі, змогло вдихнути у звичні для містян одяг і аксесуари нову енергію. Ми пишаємося цією колаборацією і з нетерпінням чекаємо, коли речі з BEVZA Mastercard Edition наповнять українські міста», — говорить Наталя Байдала, маркетинг-директорка Mastercard в Україні та Молдові.  

Натхненням для колекції слугували не тільки сучасні тренди, але і естетика 70-х, у тому числі і знакові особистості цієї епохи. Наприклад, спортивний костюм — це свого роду данина історії успіху Володимира Ященка, легкоатлета із Запоріжжя, який свого часу поставив світовий рекорд зі стрибків у висоту.  

Колекція була створена спеціально до перезапуску програми Mastercard Більше і буде доступна ексклюзивно для її учасників. Тому речі з колекції буквально безцінні: їх неможливо купити за гроші, але можна отримати в обмін на оплати картками Mastercard®

Бренд BEVZA, український бренд одягу, заснований Світланою Бевзою у 2006 році, призер Vogue Talents Italy. BEVZA — єдиний український бренд-учасник тижня моди в Нью-Йорку. Представлений на всіх континентах і в таких легендарних універмагах як Selfridges у Лондоні і Printemps у Парижі.  

Лукбук колекції BEVZA Mastercard Edition — за посиланням. Обличчям кампанії стала топ-модель і телеведуча Алла Костромічова. 

Алла Костромічова
Алла Костромічова

А ми нагадаємо, що вчора компанія Mastercard представила оновлену маркетингову платформу Mastercard Більше.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Собаче життя тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є собаче життя зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...