Lobods проведуть онлайн-лекцію про ситуативний SMM

3 червня на CASES вийде онлайн-лекція «Ситуативний SMM: do’s and don’ts» Зої Лобод, співзасновниці діджітал-агенції Lobods.

Певно, ви чули вислів «ситуативний маркетинг». Це особлива категорія маркетингових комунікацій, що створюються на основі актуальних подій. Ну, наприклад, коли Pepsi напередодні чергового сезону «Гри престолів» випускає рекламу з троном з трубочок. Або Бургер-Кінг тролить МакДональдз завдяки відсилкам до стрічки «Воно». Часто така комунікація круто резонує в сприйнятті споглядачів. Але як створювати ситуативну комунікацію в соціальних мережах? Чи є якісь формули та алгоритми?

Про що йтиме мова:

  • Ситуативний маркетинг: кому, навіщо?
  • Правила успішного ситуативу, лайфхаки щодо створення і вето-тематики
  • Світові та українські кейси ситуативного SMM.

Онлайн-лекція від співзасновниці діджітал-агенції Lobods буде цікава:

  • маркетологам
  • SMM-менеджерам
  • бренд-менеджерам
  • PR-менеджерам
  • аккаунт-менеджерам
  • власникам бізнесу

Реєстрація відкрита на сторінці ефіру.

Lobods проведуть онлайн-лекцію про ситуативний SMM

Також нагадуємо, що анонсовано повний склад міжнародного журі, що оцінюватиме роботи учасників Young Lions Competitions Ukraine 2020/2021. Це представники маркетингових комунікацій, продакшн- та film-індустрії, дизайнери та арт-директори.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Щасливі бути разом. ЦУМ презентує новорічні вітрини

ЦУМ Київ вже традиційно відкриває новорічний сезон у Києві презентацією святкових вітрин, які цьогоріч присвячені темі «Щасливі бути разом». Головна ...

Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

Альфа-Банк та агенція Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

За всіма відчуттями 2020 рік, як вічне колесико загрузки, яке крутиться, та ніяк не грузиться, до якого додали: епідемію, карантин, ...

У Києві проведуть Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті — «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа)

У Києві проведуть Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті — «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа)

26 листопада у Києві відбудеться Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа). Організатором Форуму виступили ГО «Точка опори ЮА», Рада жіночих ініціатив ...

Dentsu Ukraine: 67% рекламодавців планують використовувати аналітику даних для поліпшення споживчого сервісу

Як розвиватиметься бізнес після 2020: опитування dentsu Ukraine

Комунікаційна група dentsu Ukraine провела опитування серед представників маркетингових департаментів на тему «Як буде розвиватися бізнес після 2020: Сервіс. Довіра. ...

Liberty Mutual відтворила у своїй кампанії всі рекламні кліше

«Рекламних кліше існує чимало, і люди про них знають незалежно від того, чи замислюються вони про це», – нагадує креативний директор Goodby Silverstein.

Проєкт Guideline від Google допоможе незрячим бігунам змагатися без поводиря на перегонах

Проєкт Guideline від Google був розроблений, щоб люди з порушеннями зору могли брати учать без поводиря в перегонах, використовуючи натомість смартфон.