Lobods проведуть онлайн-лекцію про ситуативний SMM

3 червня на CASES вийде онлайн-лекція «Ситуативний SMM: do’s and don’ts» Зої Лобод, співзасновниці діджітал-агенції Lobods.

Певно, ви чули вислів «ситуативний маркетинг». Це особлива категорія маркетингових комунікацій, що створюються на основі актуальних подій. Ну, наприклад, коли Pepsi напередодні чергового сезону «Гри престолів» випускає рекламу з троном з трубочок. Або Бургер-Кінг тролить МакДональдз завдяки відсилкам до стрічки «Воно». Часто така комунікація круто резонує в сприйнятті споглядачів. Але як створювати ситуативну комунікацію в соціальних мережах? Чи є якісь формули та алгоритми?

Про що йтиме мова:

  • Ситуативний маркетинг: кому, навіщо?
  • Правила успішного ситуативу, лайфхаки щодо створення і вето-тематики
  • Світові та українські кейси ситуативного SMM.

Онлайн-лекція від співзасновниці діджітал-агенції Lobods буде цікава:

  • маркетологам
  • SMM-менеджерам
  • бренд-менеджерам
  • PR-менеджерам
  • аккаунт-менеджерам
  • власникам бізнесу

Реєстрація відкрита на сторінці ефіру.

Lobods проведуть онлайн-лекцію про ситуативний SMM

Також нагадуємо, що анонсовано повний склад міжнародного журі, що оцінюватиме роботи учасників Young Lions Competitions Ukraine 2020/2021. Це представники маркетингових комунікацій, продакшн- та film-індустрії, дизайнери та арт-директори.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...