Liberty Mutual відтворила у своїй кампанії всі рекламні кліше

Небезпечні трюки! Буфонада! Ностальгія! Всі ці традиційні рекламні кліше агенція Goodby Silverstein & Partners вирішила спародіювати в новій і досить самоіронічній кампанії для страхової групи Liberty Mutual. Серію відео під назвою Something to Help You Remember створив режисер Стів Ейсон з MJZ.

Серед пародійних сценаріїв є, зокрема, абсурдна феєрія вибухів, яка у доволі комічний спосіб супроводжує типову родину з передмістя.

«Великі вибухи та людей, що проламуються крізь перепони, важко не запам’ятати, – пояснює Кем Міллер креативний директор GS&P New York. – Ми вирішили, що глядачам ситуація запам’ятається ще більше, якщо ми візьмемо весь цей екшен та запхаємо його у розслаблену домашню атмосферу, де родина спокійно обговорює страхування».

В наступному відео Liberty Mutual намагається розсмішити глядачів.

«Натхненням для цього стали рекламні кліше у великобюджетних роликах з тих, що показують під час Супербоулу. Сіль жарту в них може зводитися до того, що персонажу прилітає якийсь предмет в обличчя, але це не робить їх менш смішними. Складно втримати сміх, якщо фізична комедія реалізована добре, – розповідає Міллер. – Під час роботи над цим роликом найскладнішим для нас рішенням стало те, якого виду та розміру має бути риба, щоб нею смішно було кидати в людей. Здається, ми зупинилися на «великому лососі».

А наприкінці бренд викручує ностальгію на максимум. Тут є невеселе домашнє відео, де найкращий різдвяний подарунок – це страховка. (І більше цим дітям нічого не треба!)

А в коротших роликах можна побачити такі старовинні речі епохи Білла Клінтона як відеокасети чи звуки модему.

«Є щось неприховано сентиментальне в тому, щоб показати відкривання подарунків різдвяним ранком, – зазначає Міллер. – А оскільки ми дійсно хотіли створити вінтажну атмосферу, це відео було знято на стареньку камеру, випущену наприкінці 80-х чи на початку 90-х років».

Але навіщо ці рекламні кліше?! Навіщо глумитися над рекламою?

«Рекламних кліше існує дуже багато, і люди про них знають незалежно від того, чи замислюються вони про це свідомо, – стверджує Міллер. – Нам сподобалась ідея відвертості. Сподобалась можливість абсолютно чесно сказати глядачам про наші наміри та чому ми вдаємося до таких методів. Нам треба було, щоб вони запам’ятали про налаштування страховки, які пропонує Liberty Mutual, а історія доводить, що низький гумор є дуже ефективним. Будучи рекламістами, які й самі регулярно використовують ці кліше, сміємося ми, по суті, над собою. І, гадаю, люди здатні це оцінити.»

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...